michalplock Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 ;( Panowie za 8,5 LITRA zrobilem 50 km co jest ;/ wymienilem termostat i płyn G12 ale czujnik zostawilem stary .. możliwe że to przez czujnik, faktem jest że dziwnie mi temp. łapie jak złapie 90 po jakims czasie ... spada pozniej do 70... 80 stopni i tak sobie lata ... ? termostat wahlera to mozna podejrzewac ze nie uszkodzony fabrycznie ... wymieniac czujnik czy sondy szukac jak sprawdzic vagiem KKL czy czujnik temp. jest ok i czy sonda jest wporzadku .. ? bedzie to w bledach silnika jak cos ? PILNE .... bo wybieram sie najprawdopodobniej do piły w poniedzialek i jak cos jeszcze dzisiaj 3ba to zrobic troche pozno ale.. do 14 sklepy ;|
wojtek26 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 VAG i sprawdz błedy, wskazanie temp cieczy do ECU, prace sondy oraz zrób logi z przepływki.
michalplock Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 VAG i sprawdz błedy, wskazanie temp cieczy do ECU, prace sondy oraz zrób logi z przepływki. aha ... pytanie ... JAK ... szuakalem na forum nie moge znaleść
sylwiasty Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 VAG i sprawdz błedy, wskazanie temp cieczy do ECU, prace sondy oraz zrób logi z przepływki. aha ... pytanie ... JAK ... szuakalem na forum nie moge znaleść Jeśli temperatura w czasie jazdy w trasie spada to winny jest termostat. Polecam tylko ori z serwisu. Jak kolega wyżej napisał do sprawdzenia sonda oraz przdpływka. Jak to zrobić znajdziesz na forum w dziale diagnostyka. Nawet jeśli nie będzie błędów w sterowniku to nie znaczy, że wyżej wymienione elementy są sprawne. Jak sprawdzałeś to spalanie? Jedyny miarodajny wynik to zatankować do pełna, zrobić 100 lub 200 km i znowu do pełna, tankując za 40 po zapaleniu się rezerwy i jeżdząc na wskazanie poziomu to błąd w obliczeniach może wynieść +/- 50%.
michalplock Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 VAG i sprawdz błedy, wskazanie temp cieczy do ECU, prace sondy oraz zrób logi z przepływki. aha ... pytanie ... JAK ... szuakalem na forum nie moge znaleść Jeśli temperatura w czasie jazdy w trasie spada to winny jest termostat. Polecam tylko ori z serwisu. Jak kolega wyżej napisał do sprawdzenia sonda oraz przdpływka. Jak to zrobić znajdziesz na forum w dziale diagnostyka. Nawet jeśli nie będzie błędów w sterowniku to nie znaczy, że wyżej wymienione elementy są sprawne. Jak sprawdzałeś to spalanie? Jedyny miarodajny wynik to zatankować do pełna, zrobić 100 lub 200 km i znowu do pełna, tankując za 40 po zapaleniu się rezerwy i jeżdząc na wskazanie poziomu to błąd w obliczeniach może wynieść +/- 50%. jak ja bym chcial zeby to prawda byla :gwizdanie: no to szukam dalej szkoda ze jezeli wiecie gdzie dokaldnie to znalesc albo jak zmierzyc dzialanie przynajmniej sondy nie napiszecie zalezy mi na czasie a kazda minuta w plecy blizej do 14 czyli zamkniecia sklepow
lukaszk Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5141.0 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp_wartosci_blokow_adpadraeb-t22138.0.html
sylwiasty Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Proszę: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=7226 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=162236.0;highlight=sonda+lambda
CoLo Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 To Ci powinno pomoc, co prawda ADR ale chyba bloki te same http://www.a4-klub.pl/smf/adr_lambda_analiza_logow-t16722.0.html
michalplock Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5141.0 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp_wartosci_blokow_adpadraeb-t22138.0.html To Ci powinno pomoc, co prawda ADR ale chyba bloki te same http://www.a4-klub.pl/smf/adr_lambda_analiza_logow-t16722.0.html dziekuje a co znalazlem ..... CZUJNIK TEMPERATURY CIECZY G62 Bardzo często "padający" element, zlokalizowany w tylnej części głowicy. Czujnik ten w samochodach do 2002 roku był czarny - zamienniki są przeważnie koloru zielonego. Objawy uszkodzenia to gwałtownie zmieniająca się wartość temperatury silnika wyświetlana na zegarach (wskaźnik w jednej chwili przeskakuje z wartości 90 do wartości 50 stopni lub podaje przez dłuższy bez zmian czas wartość 70stopni). Pomiar temperatury znajduje się w grupie 001, 004, 006, a także 011 kanału silnika. Wymiana czujnika jest mało skomplikowana. Więcej informacji + instrukcja wymiany: Błąd 00515 (G40), 16500 (G62), 16486 (G70) Brak mocy i co o tym myslicie ? dokladnie takie objawy mam jak tutaj ktos opisuje. i odrazu mam prosbe i podejrzewam ze gdzies to na pewno jest na forum ale czasss.... przepraszam za lenistwo ale czytam ciagle o tym czujniku i szukam w nim winy .... dajmy na to ze jest uszkodzony, zawsze wyskakuje blad ze jest uszkodzony ? bo ja przed chwila sprawdzielm vagiem silnik i 0 bledow i teraz czy to to czy cos innego ... i jak sprawdzic jaka jest temp. tak naprawde plynu jakos byl kanal bodajze 49 chyba ale gdzie jak w vagu wpisac to to nie mam pojecia ;( nigdy tego nie robilem pierwszy raz zawsze jest najgorszy mam vag-com-a "VCDS-Lite" i polskiego vaga 4,9
CoLo Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5141.0 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp_wartosci_blokow_adpadraeb-t22138.0.html To Ci powinno pomoc, co prawda ADR ale chyba bloki te same http://www.a4-klub.pl/smf/adr_lambda_analiza_logow-t16722.0.html dziekuje a co znalazlem ..... CZUJNIK TEMPERATURY CIECZY G62 Bardzo często "padający" element, zlokalizowany w tylnej części głowicy. Czujnik ten w samochodach do 2002 roku był czarny - zamienniki są przeważnie koloru zielonego. Objawy uszkodzenia to gwałtownie zmieniająca się wartość temperatury silnika wyświetlana na zegarach (wskaźnik w jednej chwili przeskakuje z wartości 90 do wartości 50 stopni lub podaje przez dłuższy bez zmian czas wartość 70stopni). Pomiar temperatury znajduje się w grupie 001, 004, 006, a także 011 kanału silnika. Wymiana czujnika jest mało skomplikowana. Więcej informacji + instrukcja wymiany: Błąd 00515 (G40), 16500 (G62), 16486 (G70) Brak mocy i co o tym myslicie ? dokladnie takie objawy mam jak tutaj ktos opisuje. i odrazu mam prosbe i podejrzewam ze gdzies to na pewno jest na forum ale czasss.... przepraszam za lenistwo ale czytam ciagle o tym czujniku i szukam w nim winy .... dajmy na to ze jest uszkodzony, zawsze wyskakuje blad ze jest uszkodzony ? bo ja przed chwila sprawdzielm vagiem silnik i 0 bledow i teraz czy to to czy cos innego ... i jak sprawdzic jaka jest temp. tak naprawde plynu jakos byl kanal bodajze 49 chyba ale gdzie jak w vagu wpisac to to nie mam pojecia ;( nigdy tego nie robilem pierwszy raz zawsze jest najgorszy mam vag-com-a "VCDS-Lite" i polskiego vaga 4,9 Nie na VAGU tylko na klimatroniku. Przytrzymaj strzalke do gory + obieg zamkniety. + i - temperatury ustawiasz ktory kanal ma wyswietlic. Ustawiasz i naciskasz obieg zamkniety
Buba Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 jedz kup czujnik bo kosztuje grosze i bedziesz mial problem z głowy
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 ale lepiej niech kupi ori bo podróba za długo nie pochodzi
michalplock Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 ale lepiej niech kupi ori bo podróba za długo nie pochodzi wlasnie ori tzn. jakiej firmy o o termostatach to jasna sprawa a czujniki ori. ? no i co z tymi bledami nie zawsze wyskakuja czy powinien jednak wyskoczyc ?
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 możesz napisac to jakośc bardziej logoicznie bo nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi
michalplock Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 możesz napisac to jakośc bardziej logoicznie bo nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi :> chodzi mi o to jakiej firmy kupić czujnik żeby chodził i żeby dobrze pokazywał... do WV sie udać czy w zwyklym sklepie dostane tylko który? a jezeli chodzi o blad to pytalem czy zawsze blad powinien wyskoczyc kiedy czujnik temp sie uszkodzi. bo u mnie nie ma bledu zadnego.
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 oryginalny czujnik kupisz w ASO albo np w InterCars-ie podjedz do ASO z numerem VIN, kup od razu z oringiem wymiana na zimny silnik wrzucałes logi z sondy ?????
michalplock Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 oryginalny czujnik kupisz w ASO albo np w InterCars-ie podjedz do ASO z numerem VIN, kup od razu z oringiem wymiana na zimny silnik wrzucałes logi z sondy ????? nie bo najnormalniej w swiecie nie potrafie tego zobic przeczytalem fajny temat o vagu na forum passata ale o logach nic nie bylo moze podpowiedz od 0 jak to zrobic ? PS. jaki koszt moze byc tego czujnika ?
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 wyciagnij czujnik i spisz nr koszt ok 60 zł wszystko zalezy od upustów
michalplock Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 dzwonilem do WV 120 zl krzyknal hm... ale jak to jest to to chyba kupie i mam nadzieje ze bedzie ok. tylko niech ktos mi powie co z tym bledem czy on powinien wyskoczyc jezeli czujnik sie uczkodzi czy nie zawsze wyskakuje
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 bład wyskoczy tylko w przypadku gdy bedzie miał zwarcie do plusa albo minusa jeżeli temperatura sie waha czujnik jest uszkodzony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się