Dev 1476 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 cisnienie mozna sprawdzic VAG-iem w blokach pomiarowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 cisnienie mozna sprawdzic VAG-iem w blokach pomiarowych a jak ktoś nie ma vaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 mozna zawsze zapiąc manometr wykrecajac przewód z zacisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 mozna zawsze zapiąc manometr wykrecajac przewód z zacisku jednak łatwiej ,szybciej i sprawniej jest popuszczenie odpowietrznika i nie trzeba posiadać manometru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi291 1 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Masz na myśli odpowietrznik na zacisku hamulca ? W sumie o tym nie pomyślałem - faktycznie jak popuszczę odpowietrznik i koło dalej się będzie toczyło z oporami tzn., że oring nie cofa tłoczka. Podłączałem VAGa ale u mnie nie pokazuje ciśnienia hamulców - chyba brak sterownika lub coś takiego. No chyba że trzeba wejść w jakieś inne opcje niż Hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 a jak to sprawdzałes? w kazdym VAG-u to sprawdzisz , chyba że sterownik nie odpowiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmy 0 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Ostatni raz uszczelka jak sama nazwa wskazuję uszczelnia nic nie cofa nic nie wypycha robi to CIŚNIENIE -WYPYCHA, PODCIŚNIENIE - WCIĄGA koniec nauki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Ostatni raz uszczelka jak sama nazwa wskazuję uszczelnia nic nie cofa nic nie wypycha robi to CIŚNIENIE -WYPYCHA, PODCIŚNIENIE - WCIĄGA koniec nauki no to bedziesz musial sie jeszcze troche poduczyc :polew: :polew: :polew: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi291 1 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Próbowałem wchodzić do różnych zakładek: Hamulce > Wspomaganie hamulcy - ale sterownik nie odpowiada; Hamulce > Wzmocnienie hamulcy - ale sterownik nie odp.: ABS > Bloki danych > działa blok 001 oraz 002 ale ciśnienia tam nie pokazuje: ABS > Test wyjść > 512 Czujnik Halla-brak znacznika odniesienia > 65535 Uszkodzony moduł sterujący - potem program się zawiesza Proszę o info czy w zakładce Hamulce można zmierzyć to ciśnienie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 cisnienie sprawdzasz w blokach pomiarowych od 1 do 4 bloku ale nie pamietam dokładnie który wejdziesz w pierwszy i naciskasz hamulce jezeli nic sie nie zmienia wchodzisz w nastepny itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi291 1 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Ok ale mam wejść w Hamulce > Bloki pomiarowe ? czy np Silnik > Bloki pomiarowe ? Na pewno cofa tłok dlatego też jej przekrój jest kwadratowy a nie okrągły jak w zwykłym tylko uszczelniającym oringu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 wchodzisz w ABS a potem w bloki pomiarowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi291 1 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Wchodziłem w ABS > Bliki pomiarowe > 001 pokazuje prędkość z czujników ABS w kołach > 002 pokazuje bity 0 0 1 i tu jedna pozycja po wciśnięciu hamulca zmienia się z 0 na 1 Reszta grup nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 chyba faktycznie nie ma tych wartosci w tym sterowniku :mysli: :mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi291 1 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 To jest 1.6 benzyna z 99r tak więc może nie być takiego sterownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmy 0 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 A Ty dalej swoje jedynym i najważniejszym zadaniem uszczelniacza (oringu) jest uszczelnienie Za wypchnięcia tłoczka jest odpowiedzialne CIŚNIENIE za cofniecie tłoczka odpowiedzialne jest PODCIŚNIENIE. I praw fizyki nie zmienisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 :polew: :polew: Kolego, rozebrales w swoim zyciu choc jeden zacisk ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmy 0 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Wyobraź sobie że sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Zamontuj sobie sprezyne i bedzie sie cofalo Sorki za OT :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Wyobraź sobie że sporo gdyby tak faktycznie było to nie pisalbys głupot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się