Skocz do zawartości

Kosmy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kosmy

Osiągnięcia Kosmy

0

Reputacja

  1. Witam nie wiem jak u innych ale u mnie są dwa czujniki przy króćcu za blokiem silnika i wszystkie podłączone żaden nie robi za zaślepkę rozrzutność czy tak ma być ( na dokładkę przy chłodnicy też jest podłączony) musiałem wymienić bo temp. na zegarze stała na 60 stopni jak zaczarowana i a wszystkie węże gorące ale nagrzewnica do wymiany bo nie grzeje a od kamienianie nie dało nic i dziś idzie do mechanika bo nie mam możliwości wymiany samemu (czujniki to dwu i cztero pinowe)
  2. Witam co nieco przy alarmie mam zrobione (czerwona kreska) ale z resztą mam duże kłopoty pomóżcie
  3. Jeszcze raz zmieniłem i teraz na pewno są większe
  4. Wszystko ładnie pięknie korzystam z fotostory i montuje w moim bolidzie alarm Stig 43+ niby przysłali rozpiskę dedykowaną do A4 z1996 ale zaciąłem się na podłączenie wg schematu dla centralnego zamka ale skąd u lichę mam wziąć ten schemat liczyłem na łopatologiczne wyjaśnienie co i gdzie a tu podłącz wg schematu ja w elektronice elektryce i tym podobnych naukach jestem niekumaty może moglibyście mi co nieco pomóc Dodałem trochę większe fotki bo na poprzednich sam nic nie wiedziałem i licze że koledzy mi pomogą z góry dzięki i pozdrawiam
  5. Podobno mam problem z podporą wału czy ktoś może podrzucić zdjęcie rysunek tej podpory A4Q 1,8T z 1996r z góry dzięki
  6. Kosmy

    [ALL B5] Wycie z tyłu

    Witam fachowiec powiedział że most tylny do wymiany i tu jest problem czy w przedziale lat 1996-2000 mosty w audi były takie same czy każdy silnik np 18T 2,8 3.0 maiły takie same mosty tył czy każdy rodzaj inny np do audi 1,8T Q rok 1996 nie można montować mostu z audi 2,8 z 1999. Etka tu nie przychodzi mi z pomocą bo jak wpisze VIN to wychodzi że to nie Quattro
  7. Witam a ja właśnie nie mogę zdjąć kierownicy poducha odpięta nakrętka odkręcona kierownica się buja ale nie chce zejść próbowałem parę razy puknąć dłońmi od spodu lekko się zaparłem i ciągnę do góry a ta ni huhu czy ja może coś jeszcze trzymać oprócz tej nakrętki nie chciałbym wyrwać kolumny bo jak sie zapiorę to albo wgniotę podłogę do ziemi albo wyciągnę kolumnę proszę o radę [br]Dopisany: 17 Marzec 2011, 17:17_________________________________________________To nikt nie wie dlaczego mi kierownica nie chce zejść ;(
  8. Dzięki a tak przy okazji na to forum tez zagląda czasami tatuś :hi:a on ma Passata a miał A80 i ostatnie 12 lat temu a moich hamulców jeszcze nie oglądał
  9. A Ty dalej swoje jedynym i najważniejszym zadaniem uszczelniacza (oringu) jest uszczelnienie Za wypchnięcia tłoczka jest odpowiedzialne CIŚNIENIE za cofniecie tłoczka odpowiedzialne jest PODCIŚNIENIE. I praw fizyki nie zmienisz
  10. Ostatni raz uszczelka jak sama nazwa wskazuję uszczelnia nic nie cofa nic nie wypycha robi to CIŚNIENIE -WYPYCHA, PODCIŚNIENIE - WCIĄGA koniec nauki
  11. Coś mi się zdaje że z warsztatów oprócz kluczy nic nie wyniosłeś w cylinderkach hamulcowych przekrój pierścienia uszczelniającego (oring) jest kwadrat więc co tu jest specjalnego a dlaczego nie okrągły bo chodzi o powierzchnię przylegania.
  12. Mam małe pytanko czy w Audi tak jak w Passacie przy wymianie tylnych klocków trzeba pamiętać że cylinderki się wkręca nie wciska (specjalny przyrząd) A4 18T Q z 1996
  13. za cofanie tloczka w zacisku odpowiedzialny jest oring uszczelniajacy który jest wewnatrz Nim zaczniecie pisać głupoty to wpadnijcie do szkoły na fizykę i posłuchajcie co to jest ciśnienie, podciśnienie, naczynie połączone. Oring jedynie uszczelnia i jak jest do d..py to nie ma ani hamowania ani cofania tłoczka
  14. No i stało się zanabyłem A4 1,8T Quattro w gazie i w związku z powyższym Witam wszystkich audi-maniaków i życzę szerokiej odśnieżonej drogi :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...