Gość Damian A4 Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam Jak w temacie... O ile na silnik nie mam bo narzekać to nam bardzo uciążliwy problem że skrzynia i szukam kogoś kto mógłby powiedzieć mniej więcej o co chodzi...
kubson Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 To najpierw napisz co to za problem a potem będziemy myśleć :gwizdanie:
Gość Damian A4 Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Witam. No więc... Przy prędkości około 32-35km/h na rozgrzanej już zimnej skrzyni czuć szarpniecie. Jeśli przyspieszan spokojnie to dzieje się to na 3 biegu a jak agresywnie to na 2. I wogóle do momentu szarpniecia czuć jakby skrzynia nie przenosiła całej mocy...dzieje się tak na trybie D i na Tipie
kubson Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Na vagu sprawdzałeś czy są jakieś błędy ?
kubson Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 lock-up w konwerterze? No ale żeby było czuć szarpnięcie to coś nie tak jednak.
kris_lpgcars Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 A tak na początek podstawy z obsługi Kiedy wymieniales olejek w skrzyni i jaki tam siedzi bo jak jakieś go..no to taki normalny objaw Jeżeli nie wywala trybu awaryjnego to nie jest Az tak zle Najpierw zrób porządnie czynności servisowe potem polataj chwilke a pózniej z jakimiś rezultatem daj znać co dalej bo z twojego opisu i na odległość to gdybaniem można książkę napisać Wiecej informacji z tego co zrobiłeś Najpierw szukaj .......... Potem temat zakładaj bo z tego co piszesz to na teraz masz objaw i wróżki szukasz
Gość Damian A4 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Trybu awaryjnego nie "wywala" Olej wymieniałem na ATF Febi - przynajmniej tak mówił mechanik Przy ostatniej czynności serwisowej silnika zaistniała konieczność zdemontowania chłodniczki oleju skrzyni biegów i praktycznie nic z niej nie wyleciało :shocked: Vag nie pokazał żadnych błędów związanych ze skrzynią i podobnych. Tak więc pozostaje mi szybko wymieniać olej i filtr?
kris_lpgcars Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Czyli jest prawdopodobienstwo ze masz to co wyczytałem na innych forach odnośnie używania oleju marki krzak a mianowicie jest już mniej opcji co jest twoim problemem ale dalej szukając mam pytanie czy problem istniał przed wymiana bo jeżeli tak to może być to dość droga naprawa a jeżeli nie to czeka cię dość dokładne plukanie skrzyni porządnym ori olejem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się