spetsnaz 2 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Witam! Czy montował ktoś z Was końcówki drążka kierowniczego z S4? Jaka jest różnica między tymi końcówkami? Z tego co wiem są wzmocnione, ale co jeszcze je różni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 na pewno jest jakaś różnica między końcówkami ze zwykłej A4 i S4 :?: w etce wszystkie końcówki mają ten sam nr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 na pewno jest jakaś różnica między końcówkami ze zwykłej A4 i S4 :?: w etce wszystkie końcówki mają ten sam nr ......ale koncowa literka jest inna wiec sie na pewno roznia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 na pewno jest jakaś różnica między końcówkami ze zwykłej A4 i S4 :?: roznia sie, nawet w zawiasie S-line (1BV) sa inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 na pewno jest jakaś różnica między końcówkami ze zwykłej A4 i S4 :?: w etce wszystkie końcówki mają ten sam nr ......ale koncowa literka jest inna wiec sie na pewno roznia u mnie w etce końcówka zawsze jest "C" czy to 1ba, 1be, S4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Na bank są inne, nawet cena Lemforderowych jest różna. Jutro będę miał 2 komplety więc sobie porównam 4F0498811 - zwykłe (1N1, 1N3) 4F0498811A - S4 (1BV, S4) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 To daj znac jakies sa roznice, te eSkowe sa na bank mocniejsze, bo i mocniej po d*pie dostaja... Moje maja prawie 300k km i nadal chyba zyja. Czemu chcesz wymieniac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 To daj znac jakies sa roznice, te eSkowe sa na bank mocniejsze, bo i mocniej po pupie dostaja... Moje maja prawie 300k km i nadal chyba zyja. Czemu chcesz wymieniac? Końcówki są ok, ale muszę zrobić zbieżność, więc przy okazji wymieniam końcówki i da spokoju oba drążki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 U mnie w ETCE jest 8E0 419 811 B zawias 1 BA 1 BD 1BE 1 BR zwykle koncowki 4F0 419 811 C zawias 1BV 4F0 419 811 D S4 czekamy na info o co kaman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Jaki koszt koncowek i drazkow? Bede u siebie za jakis czas robil gorne wahacze, to i moze zrobie porzadek z przodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Jaki koszt koncowek i drazkow? Bede u siebie za jakis czas robil gorne wahacze, to i moze zrobie porzadek z przodem. zwykłe końcówki + drążki = 400zł s4 + drążki = 500zł W b6 końcówki są "wieczne", ale niestety częściej padają drążki[br]Dopisany: 02 Luty 2011, 20:21_________________________________________________Panowie.. Mam zagadkę. Główną różnica pomiędzy końcówkami S4 a 1BA jest gumowy tłumik wmontowany w końcówkę. W chwili obecnej mam założone zawieszenie 1BV ale końcówki z omawianym tłumikiem widocznym na zdjęciu. Co radzicie na naszych dziurawych drogach? Montować S4 czy pozostać przy opcji z tłumikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIXI 15 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Specu , mam 1 BE i założyłem taką samą jak była czyli tą z " tłumikiem " , jeżeli u Ciebie jest taka sama to ja bym się nie zastanawiał ( ale to tylko moje zdanie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukis 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 kolego bierz z tłumikiem = lepszy komfort przy sportowych są drgania na kierownicy podczas jazdy po dziurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 końcówki założone z tłumikiem. Powiem szczerze, że ustawienie zbieżności z tymi końcówkami i s-line`owym zawiasem graniczy z cudem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 końcówki założone z tłumikiem. Powiem szczerze, że ustawienie zbieżności z tymi końcówkami i s-line`owym zawiasem graniczy z cudem :/ jakies problemiki z ustawieniem u diagnosty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Niestety, bez problemów się nie obyło. Trzykrotne ustawianie zbieżności nic nie dało. Za każdym razem auto wracało z jazdy próbnej (ściągało) i zakładane były czytniki zbieżność była rozjechana .. i tak trzykrotnie.. ustawianie, jazda próbna i korekta.. Po 3 podejściu zdecydowaliśmy się na ścieżkę zdrowia w tym samym zakładzie (żeby wykluczyć zużycie wahaczy lub innych części mogących przyczynić się do opisywanego problemu) Wynik.. żadnych nawet najmniejszych luzów, wszystko gra. Zbieżność udało się ustawić akceptowanie dopiero w innym zakładzie, po ustawieniu zbieżności bujnęliśmy porządnie autem i okazało się, że ustawienia rozjechały się kolejny raz. Po tym fakcie ustawialiśmy zbieżność za każdym razem tłukąc autem na górę i na dół. Winne całej sytuacji okazały się końcówki z gumowym tłumikiem, przy 18" felgach, s-line`owych sprężynach oraz stabilizatorach z RS4 poddają się zbyt mocno, przez co ustawienie zbieżności graniczy z cudem (niezależnie od urządzeń na których była robiona). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 zmieniłem koła z 15 na 18 muszę jechać ustawić zbieżność bo właśnie czytam że przy końcówkch z tłumikiem drgań są jakieś problemy mam zawiechę 1be i końcówki mają właśnie tłumiki drgań dodam że nic nie stuka i nie wyczuwam żadnych luzów tylko jak jadę to nieraz jakby ściągnie auto w jedną lub drugą stronę, jeszcze zmienię opony bo są lipne może tu jest winny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posti_a6 1 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 koledzy wiec które końcówki są lepsze?musze kupić końcówki na dniach i wymienić no i mam dylemat które kupić... koła mam 19" ori rs6 i zawiecha s-line kupic końcówki w ASO czy macie namiar na jakas inną sprawdzoną firmę w której bedzie taniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 zmieniłem koła z 15 na 18 muszę jechać ustawić zbieżność bo właśnie czytam że przy końcówkch z tłumikiem drgań są jakieś problemy mam zawiechę 1be i końcówki mają właśnie tłumiki drgań dodam że nic nie stuka i nie wyczuwam żadnych luzów tylko jak jadę to nieraz jakby ściągnie auto w jedną lub drugą stronę, jeszcze zmienię opony bo są lipne może tu jest winny Sprawdz dla pewnosci zbieznosc koledzy wiec które końcówki są lepsze?musze kupić końcówki na dniach i wymienić no i mam dylemat które kupić... koła mam 19" ori rs6 i zawiecha s-line kupic końcówki w ASO czy macie namiar na jakas inną sprawdzoną firmę w której bedzie taniej? Upewnij sie jakie masz i zmien na zwykle lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 koledzy wiec które końcówki są lepsze?musze kupić końcówki na dniach i wymienić no i mam dylemat które kupić... koła mam 19" ori rs6 i zawiecha s-line kupic końcówki w ASO czy macie namiar na jakas inną sprawdzoną firmę w której bedzie taniej? jeżeli masz ori zawias s-line to zmień na takie jakie były (bez tłumika) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się