Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Końcówki drążków - zwykłe vs s-line/S4


spetsnaz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Czy montował ktoś z Was końcówki drążka kierowniczego z S4?

Jaka jest różnica między tymi końcówkami?

Z tego co wiem są wzmocnione, ale co jeszcze je różni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno jest jakaś różnica między końcówkami ze zwykłej A4 i S4 :?:

w etce wszystkie końcówki mają ten sam nr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno jest jakaś różnica między końcówkami ze zwykłej A4 i S4 :?:

w etce wszystkie końcówki mają ten sam nr

......ale koncowa literka jest inna wiec sie na pewno roznia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno jest jakaś różnica między końcówkami ze zwykłej A4 i S4 :?:

roznia sie, nawet w zawiasie S-line (1BV) sa inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno jest jakaś różnica między końcówkami ze zwykłej A4 i S4 :?:

w etce wszystkie końcówki mają ten sam nr

......ale koncowa literka jest inna wiec sie na pewno roznia :)

u mnie w etce końcówka zawsze jest "C" czy to 1ba, 1be, S4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank są inne, nawet cena Lemforderowych jest różna.

Jutro będę miał 2 komplety więc sobie porównam ;)

4F0498811 - zwykłe (1N1, 1N3)

ws_serve_pic.php?n=493233151314141314571419145739493414171611394536&i=14131115161711141415111513&s=916b25677b289defdc5ce98ad5fdd733

4F0498811A - S4 (1BV, S4)

ws_serve_pic.php?n=49323315131414131457141914573949341413151611394536&i=14131115161711141415111513&s=916b25677b289defdc5ce98ad5fdd733

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To daj znac jakies sa roznice, te eSkowe sa na bank mocniejsze, bo i mocniej po d*pie dostaja...

Moje maja prawie 300k km i nadal chyba zyja.

Czemu chcesz wymieniac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To daj znac jakies sa roznice, te eSkowe sa na bank mocniejsze, bo i mocniej po pupie dostaja...

Moje maja prawie 300k km i nadal chyba zyja.

Czemu chcesz wymieniac?

Końcówki są ok, ale muszę zrobić zbieżność,

więc przy okazji wymieniam końcówki i da spokoju oba drążki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w ETCE jest :mysli:

8E0 419 811 B zawias 1 BA 1 BD 1BE 1 BR zwykle koncowki

4F0 419 811 C zawias 1BV

4F0 419 811 D S4

czekamy na info o co kaman :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki koszt koncowek i drazkow?

Bede u siebie za jakis czas robil gorne wahacze, to i moze zrobie porzadek z przodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki koszt koncowek i drazkow?

Bede u siebie za jakis czas robil gorne wahacze, to i moze zrobie porzadek z przodem.

zwykłe końcówki + drążki = 400zł

s4 + drążki = 500zł

W b6 końcówki są "wieczne", ale niestety częściej padają drążki[br]Dopisany: 02 Luty 2011, 20:21_________________________________________________Panowie..

Mam zagadkę.

Główną różnica pomiędzy końcówkami S4 a 1BA jest gumowy tłumik wmontowany w końcówkę.

W chwili obecnej mam założone zawieszenie 1BV ale końcówki z omawianym tłumikiem widocznym na zdjęciu.

dsc022881280x960.jpg

dsc022891280x960.jpg

dsc022861280x960.jpg

dsc022871280x960.jpg

dsc022921280x960.jpg

dsc022901280x960.jpg

Co radzicie na naszych dziurawych drogach?

Montować S4 czy pozostać przy opcji z tłumikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specu , mam 1 BE i założyłem taką samą jak była czyli tą z " tłumikiem " , jeżeli u Ciebie jest taka sama to ja bym się nie zastanawiał ( ale to tylko moje zdanie ) :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego bierz z tłumikiem = lepszy komfort

przy sportowych są drgania na kierownicy podczas jazdy po dziurach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

końcówki założone z tłumikiem.

Powiem szczerze, że ustawienie zbieżności z tymi końcówkami i s-line`owym zawiasem graniczy z cudem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

końcówki założone z tłumikiem.

Powiem szczerze, że ustawienie zbieżności z tymi końcówkami i s-line`owym zawiasem graniczy z cudem :/

jakies problemiki z ustawieniem u diagnosty :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, bez problemów się nie obyło. Trzykrotne ustawianie zbieżności nic nie dało.

Za każdym razem auto wracało z jazdy próbnej (ściągało) i zakładane były czytniki zbieżność była rozjechana

.. i tak trzykrotnie.. ustawianie, jazda próbna i korekta..

Po 3 podejściu zdecydowaliśmy się na ścieżkę zdrowia w tym samym zakładzie (żeby wykluczyć zużycie wahaczy lub innych części mogących przyczynić się do opisywanego problemu)

Wynik.. żadnych nawet najmniejszych luzów, wszystko gra.

Zbieżność udało się ustawić akceptowanie dopiero w innym zakładzie, po ustawieniu zbieżności bujnęliśmy porządnie autem i okazało się, że ustawienia rozjechały się kolejny raz.

Po tym fakcie ustawialiśmy zbieżność za każdym razem tłukąc autem na górę i na dół.

Winne całej sytuacji okazały się końcówki z gumowym tłumikiem, przy 18" felgach, s-line`owych sprężynach oraz stabilizatorach z RS4 poddają się zbyt mocno,

przez co ustawienie zbieżności graniczy z cudem (niezależnie od urządzeń na których była robiona).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniłem koła z 15 na 18 muszę jechać ustawić zbieżność bo właśnie czytam że przy końcówkch z tłumikiem drgań są jakieś problemy mam zawiechę 1be i końcówki mają właśnie tłumiki drgań dodam że nic nie stuka i nie wyczuwam żadnych luzów tylko jak jadę to nieraz jakby ściągnie auto w jedną lub drugą stronę, jeszcze zmienię opony bo są lipne może tu jest winny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy wiec które końcówki są lepsze?musze kupić końcówki na dniach i wymienić no i mam dylemat które kupić... koła mam 19" ori rs6 i zawiecha s-line

kupic końcówki w ASO czy macie namiar na jakas inną sprawdzoną firmę w której bedzie taniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniłem koła z 15 na 18 muszę jechać ustawić zbieżność bo właśnie czytam że przy końcówkch z tłumikiem drgań są jakieś problemy mam zawiechę 1be i końcówki mają właśnie tłumiki drgań dodam że nic nie stuka i nie wyczuwam żadnych luzów tylko jak jadę to nieraz jakby ściągnie auto w jedną lub drugą stronę, jeszcze zmienię opony bo są lipne może tu jest winny

Sprawdz dla pewnosci zbieznosc :wink4:

koledzy wiec które końcówki są lepsze?musze kupić końcówki na dniach i wymienić no i mam dylemat które kupić... koła mam 19" ori rs6 i zawiecha s-line

kupic końcówki w ASO czy macie namiar na jakas inną sprawdzoną firmę w której bedzie taniej?

Upewnij sie jakie masz i zmien na zwykle lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy wiec które końcówki są lepsze?musze kupić końcówki na dniach i wymienić no i mam dylemat które kupić... koła mam 19" ori rs6 i zawiecha s-line

kupic końcówki w ASO czy macie namiar na jakas inną sprawdzoną firmę w której bedzie taniej?

jeżeli masz ori zawias s-line to zmień na takie jakie były (bez tłumika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...