posti_a6 1 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 ok w takim razie bede szukał końcówek bez tłumika moze macie namiary gdzie to kupci w dobrej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 ok w takim razie bede szukał końcówek bez tłumika moze macie namiary gdzie to kupci w dobrej cenie? pisz do dzik lub TOM77 maja w super cenach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posti_a6 1 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 spoko wielkie dzięki. P.S. sprawdziłem i mam teraz założone te z tłumikiem, ale bez problemu moge zalożyc zwykłe prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek_BB 1 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 zmieniłem koła z 15 na 18 muszę jechać ustawić zbieżność bo właśnie czytam że przy końcówkch z tłumikiem drgań są jakieś problemy mam zawiechę 1be i końcówki mają właśnie tłumiki drgań dodam że nic nie stuka i nie wyczuwam żadnych luzów tylko jak jadę to nieraz jakby ściągnie auto w jedną lub drugą stronę, jeszcze zmienię opony bo są lipne może tu jest winny wbiję się do dyskusji, bo mam identyczną sytuację jak greg2505 też 1BE tyle że koło 17, dodam, ze sprawdzone na szarpakach na wszystkie możliwe sposoby, amortyzatory sprawdzone oraz zbieżność a od jakiegoś czasu na nierównościach delikatnie szarpnie kierownice i ściągnie auto. Jest to na tyle delikatne, że gdybym nie miał porównania jak było przedtem to bym wcale na to nie zwracał uwagi. Skoro już jest poruszony temat tych tłumików zastanawiam się czy może u mnie są one przyczyną tej niestabilności Może pomyślę o wymiance na te bez tłumika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Panowie, ostasmarcinek z forum będzie na dniach zmieniał końcówki na s-line`owe. Podobnie jak ja, po przejściu na 1BE ma problemy z ustawieniem zbieżności. Ma dać znać jak będzie wyglądała sytuacja po zabiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek85 0 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 a które końcówki najlepiej do 1ba ale obniżonego eibachem -30mm i koła 18" RS6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 a które końcówki najlepiej do 1ba ale obniżonego eibachem -30mm i koła 18" RS6? s-line`owe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 (edytowane) Odkopując temat pytanie do praktyków. Zawias 1BE, wg etki online wychodzi końcówka z 1BV, tj.: 4F0498811 W aucie obecnie siedzi wersja z amortyzatorem. Patrząc po przygodach osób z zawieszeniem obniżonym wypadałoby założyć z 1BV, z drugiej strony skoro obecnie siedzi wersja z amorem to nie do końca mam chęć montować je. Co tam nowego w tym temacie? W obecnych osłony gumowe pękają, więc może ktoś z was poleci solidne gumki, które nie spękają po pół roku... Poza tym znajduję informację, że końcówki w wersji z amorem mogą generować problemy typu rozjeżdżanie zbieżności, stuki. Miałem brać TRW JTE143, ale znajduję narzekania osób na coś, co powinno działać i działać... Przykładowo ten filmik ktoś kiedyś wrzucał: Edytowane 3 Stycznia 2018 przez azure Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 Będę się zabierał za wymianę, coś warto zrobić przed samą operacją ? Zamówiłem końcówki dziś, więc na poniedziałek pewnie będą. Potraktować coś odrdzewiaczem najpierw ? Będę to robił bez kanału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebool12 2 Opublikowano 11 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2020 Czy drążki kierownicze (nie końcówki) we wszystkich wersjach są takie same? Według samego Lemfordera są 3 modele: 21609 01, 25571 01, 25863 01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 W dniu 11.10.2020 o 13:10, sebool12 napisał: Czy drążki kierownicze (nie końcówki) we wszystkich wersjach są takie same? Według samego Lemfordera są 3 modele: 21609 01, 25571 01, 25863 01 25863 to nr końcówki pod zawieszenie BA/BE. Drążki dobiera się pod przekładnię. W B6 występował ZF i Koyo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się