FroS-t 480 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Ja niestety cały weekend pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black1985 0 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 u mnie też praca w weekend Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bula87 1 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eltom 3 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4CCH 3 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedo666 23 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 yo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 dopiero wtorek, ale niech ten tydzień się już skończy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4CCH 3 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Jak wyciągnąć w B5 polift lampkę tylną z podsufitki, tylko podważyć ? Muszę na dniach to zrobić, obojętnie w którym miejscu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Podważyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 dawno Cię u nas nie było! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eltom 3 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wiśniewski 0 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 witam. jest tu ktoś który by mi ogarnął szczelność układu dolotowego i ustawił sztangę turbiny? ewentualnie wymiana turbiny bądź samej gruszki. też trzeba ogarnąć moc mojej audi (a4 b6 1.8t bex) program na 220-230 KM ale coś po logach widać że słabo jest z tą mocą. turbo mi daje 0,9 bara a komp chcę 1,1 bara i za późno wstaję. albo może znacie kogoś kto przejrzy silnik od a do z? przydałoby się sprawdzić kompresje na cylindrach bo jest wypadanie zapłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eltom 3 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Cewki zamieniałeś miejscami? Jeśli masz wypadanie zapłonu na danym cylindrze, to zamień cewki miejscami i będzie widać czy to cewka z tego cylindra jest uszkodzona czy dany cylinder ma problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bula87 1 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wiśniewski 0 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Dnia 28.06.2017 o 22:33, eltom napisał: Cewki zamieniałeś miejscami? Jeśli masz wypadanie zapłonu na danym cylindrze, to zamień cewki miejscami i będzie widać czy to cewka z tego cylindra jest uszkodzona czy dany cylinder ma problem. OK sprawdzę to. A może ty mi ogarniesz tego loga? Bo ja nawet niewiem jak to stwierdzić czy jest na jednym cylindrze czy na wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eltom 3 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Na komputerze pokazuje na którym cylindrze wypada. Ja nie mam czasu na takie rzeczy, tym bardziej jak mieszkasz gdzieś dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wiśniewski 0 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 (edytowane) Log mam zrobiony tylko w tym problem ze nie umiem go czytać. Jak stwierdzić że jest wypadanie zapłonu http://vaglog.com/log-002_030_020_9Pig9zG.html tu jest log tylko że chyba nie potrzebnie zrobiłem 030 może przez pomyłkę. Niewiem. Dodam że auto jest po programie ale wydaje mi się i kolegom z forum że program jest do poprawy Edytowane 30 Czerwca 2017 przez Mateusz Wiśniewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eltom 3 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 A jakie paliwo lejesz? Przynamniej 98 oktanów musi być. A wypadanie zapłonów powoduje pojawienie się błędu w sterowniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelEn 0 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 (edytowane) 5 godzin temu, Mateusz Wiśniewski napisał: OK sprawdzę to. A może ty mi ogarniesz tego loga? Bo ja nawet niewiem jak to stwierdzić czy jest na jednym cylindrze czy na wszystkich Tak jak zostało to już napisane, jak jest wypadanie zapłonów, to na liście powinien zapisać się błąd określający na którym cylindrze. Druga opcja to podgląd bieżący parametrów. Grupy 015 i 016. Są tam bloki z nr cylindrów - jak Odpalisz, to będzie czytelne dla Ciebie. Jak jest w danym bloku 0, to wypadania zapłonu na danym cylindrze brak, jak zacznie się rosnąco zwiększać wartość (1,2 itd) to jest to suma zliczonych missfire'ów. Najprościej poobserwować pracujący silnik z podglądem tych grup - jak zaczną pojawiać się wartości powyżej zera, Określasz sobie, na którym cylindrze są missfire'y i Możesz przekładać cewki. Jeśli wypadanie będzie na wszystkich czterech cylindrach, to jedyna weryfikacja cewek to podmiana na komplet 4 innych. Jak coś opisałem niezbyt przejrzyście, to Napisz PW, bo tu mocno Offtopujemy tematycznie Edytowane 30 Czerwca 2017 przez PawelEn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wiśniewski 0 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Logi robiłem na benzynie 95 Orlen. A jeżdżę ma LPG Orlen. Jak tankuje na ciulowej stacji to pali check od sond a jak na Orlen tankuje to nie pokazuje czeka. Błędu z wypadaniem zapłonu nie mam. Ok sprawdzę te grupy 015 i 016. PawelEn napewno się do cb odezwę. Ogarniasz logi turbiny itd? Programy? Bo mam program wgrany ale kolega z forum stwierdził że jest źle napisany prawdopodobnie bo mam inne kłopoty z autem. A do niego mam trochę daleko by jechać żeby ogarnął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się