Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BWT] Tiptronic - multitronic - manual: co wybrać ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie bo zamówiłem audi a4 b7 z usa 2.0 TFSI quattro. Początkowo wybrałem manual jednak później zamieniłem na automat. Jeżdże trochę ojca passatem 170KM z DSG i jest mega super. Ale mam pytanie: bo to audi też ma łopatki przy kierownicy a jeśli ma łopatki to będzie to tiptronic czy multitronic też ma?? Z tego co widziałem w internecie to multitronic jedzie tak jakby na 1 biegu cały czas czyli wielka lipa chyba i nie poszaleje za bardzo. Tak jak jest w passacie jest super bo zmienia biegi a przy redukcji nawet silnik hamuje co jest niespotykane. Poprostu chodzi jak manual tylko dużo szybciej można zmieniać biegi. Moje pytanie: czy jeśli są łopatki w tym audi a są to będzie to tiptronic i można się pobawić ? I czy bedzie podobnie jak DSG ? Czy moze to tez byc multitronic i lipa, i lepiej wybrać manuala.... ?? Ma ktoś takie autko na forum ?? Z góry dzięki i czekam na odpowiedź

Opublikowano

Multitronik -> omijaj z daleka

Tiptronik -> wygoda+ kickdown+ osiągi- koszty-

Manual -> osiągi+ koszty+ wygoda? (niektórzy lubia wahlować inni nie)

Multi się straszliwie sypią, nprawa to dwa miliony

Tiptoniki zadbane są trwałe, ale od razu musisz wymienić olej koszty to >1000 PLN, naprawa to milion

Manual jak się posypie to naprawa za pól miliona

Opublikowano

Multi też ma łopatki bo ma wirtualne 7 biegów :) Zdecydowanie wybrał bym manuala bo sprawdzałem inne .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...