zegarek Opublikowano 20 Listopada 2007 Opublikowano 20 Listopada 2007 Przymierzam się do wymiany złącza elastycznego w AFN'ie i poszukuję wymiarów oryginalnej plecionki. Dzięki
adadur Opublikowano 21 Listopada 2007 Opublikowano 21 Listopada 2007 W AFN nie ma czegoś takiego jak oryginalna plecionka - element ten jest wspólny z katalizatorem. Pozostaje dopasowanie wg tego co masz. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,1926.30.html A co z katalizatorem?
zegarek Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Opublikowano 21 Listopada 2007 W katalizatorze brzeczy zawartosc. Zastepuje go rura i jest to na razie dla mnie optymalne rozwiazanie. Plecionke mam oryginalna i organoleptycznie wyglada OK, ale zapobiegawczo przy okazji chcialem ja wymienic. Widze tylko, ze musze najpierw zmierzyc srednice rury, bo nikt nie jest pewien czy to jest 50 czy 55mm.
Gość lukasz, Młody Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 W AFN nie ma czegoś takiego jak oryginalna plecionka - element ten jest wspólny z katalizatorem. Pozostaje dopasowanie wg tego co masz. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,1926.30.html A co z katalizatorem? to fakt, plecionka jest zlaczona z katalizatorem. koles który ma mi wymienić plecionke zaspiewal 70funtów(plecionka wliczona w cene)nowa razem z katalizatorem to koszt 140funtów czyli drugie tyle. Co robić wymienic na nowy, czy pchac sie w spawanie??? co radzicie, co bedzie trwalsze???
kuba111 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Jak masz kase to wymień całość plecionkę razem z katem.U mnie w serwisie zaśpiewali około 1500 -2000 zł bo nie występuję to w orginale osobno.Jak chcesz wymieniać tylko plecionkę to zmierz średnicę rury w dieslu jest ona 55 mm u ciebie może być trochę mniejsza.Jednak jak chcesz kupować plecionkę to tylko uznanej firmy.U mnie w sklepach zwykła kosztuje około 40 zł a Bosala 40 euro.Jak zdecydowanie kupię droższą.Lukasz,Młody a jakie masz objawy, że wymieniasz plecionkę?
Gość lukasz, Młody Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 calkiem sie rozpadlo, najpierw chodził jak stara nyska i w koncu odpadł . kupiłem katalizator razem z plecionka razem z wymianom zaplacilem 150f(ok 700zl).stary kat jest jeszcze calkiem dobry tylko mialem problem zeby kupic plecionke(w anglii) i musialem wymienic calosc. pozdro
kuba111 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Jak za orginał to taniocha mi do diesla w servisie krzyknęli jak pisałem.Napisz jak teraz chodzi po wymianie.Miałeś jakieś niepokojące drgania?Bas ja jak przyspieszam to buczy jak w starym żuku:)
Gość lukasz, Młody Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 u mnie tez gdy wchodzi na wysomie obroty to cos buczy, juz się nawet zastanawialem czy to jest dobrze dokręcone. ale wymienie jeszcze śrotkowy tlumik i opaske między katem a środkowym tlumikiem i wtedy zobacze co nowego bedzie się dzialo. drgan zadnych nie ma .a moze po prostu tak ma byc. pozdro
Rekomendowane odpowiedzi