adadur Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 strzelam 35-45 st.C w razie co spisać numer VAG sterownika i czukać labels - dotyczy nowszejszych VAG/VCDS-ów
swiezak84 Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 olej w ASB osiaga temp, robocza po przejechaniu okolo 30km, temperatura silnika nie ma raczej wplywu na prace skrzyni biegow. oprocz oleju propnuje wymieniac takze filtr, nawet jesli spuszczany olej ma łądna i klarowna barwe. co prawda ja mam skrzynie DMX, ale u mnie tez zmienia biegi jak chce a olej i filtr wymieniam regularnie co 30k. albo to jest wina sterownika, albo jakichs czujnikow w skrzyni. u mnie najbardziej widac roznice przy zmianie z 3-4 - raz przy ok70km/h, innym razem zmiana nastepuje po przekroczeniu 80...i nie ma na to reguły zadnej
Jedrek TDI Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Witam, w mojej AG4 01N po kupnie też podczas lekkiego operowania gazem zmieniało przy wyższych obrotach a po nagrzaniu przy niższych ale nie tak niskich jak tutaj w "trybie 2". Na zimnym to 3 zawsze wchodziła po przekroczeniu 60 po nagrzaniu ok 59-60 a redukcja na 2 była niezależnie od temperatury przy ok57 To samo z 4 przełożeniem wskakiwało w okolicach 83 a redukowało pod 78-80. Po przestawieniu skrzyni kodowania z 0000 na tryb force econo 00011: Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01N 927 733 DG Component: AG4 Getriebe 01N 4147 Coding: 00011 Shop #: WSC 00000 No fault code found. deczko szybciej wrzuca biegi już po chwili ale co ważniejsze 3 trzyma do 48-49!! To samo z 4 jedzie 68-70. Tylko jest jedno ale obroty są bardzo niskie min ok 1500-1600 i pod górkę zwłaszcza za kimś jak się nie depnie potrafi tak trzymać i się pocić. Na tym ustawieniu zauważyłem też falowanie obrotów po 150-200. Podczas wyprzedzania po redukcji z 4 na 3 bieg ślizga się i nie ma tego lockupu jak z 2 wskoczy na 3 i po chwili można depnąć i idzie jak w manualu. W ogóle jak mocniej przycisnę gaz i szybciej rozpędzam to obroty skoczą na 1,2 i 3 z 2100 na 2500-3000. Nie ma tak jak w manualnej skrzyni, że jak już bieg się wybierze i sprzęgło puści to można gaz deptać i płynnie wraz z prędkością rosną obroty silnika. U mnie działa jak taki skuterek ze sprzęgłem odśrodkowym- mocniej gazu to większe obroty i szybciej przyspiesza ale obroty stałe. To tak powinno działać w tych starszych automatach na tarczki ślizgowe? Olej to nie mam pojęcia kiedy i na jaki był zmieniany a jeśli pada konwerter to nie chciałbym niepotrzebnie zawracać głowę bo po wymianie konwertera i tak olej po 1000-2000km do wymiany. Dziś po ustawieniu na wybieraku 3 przy ok 80km/h zaczęły falować obroty czego na D nie ma. Pozdrawiam.
yamahayzfr13 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Pytanko do mojego przedmówcy wyżej.. Interesowałeś się coś tematem tak jak pisaleś?: "Podczas wyprzedzania po redukcji z 4 na 3 bieg ślizga się i nie ma tego lockupu jak z 2 wskoczy na 3 i po chwili można depnąć i idzie jak w manualu. W ogóle jak mocniej przycisnę gaz i szybciej rozpędzam to obroty skoczą na 1,2 i 3 z 2100 na 2500-3000. Nie ma tak jak w manualnej skrzyni, że jak już bieg się wybierze i sprzęgło puści to można gaz deptać i płynnie wraz z prędkością rosną obroty silnika. U mnie działa jak taki skuterek ze sprzęgłem odśrodkowym- mocniej gazu to większe obroty i szybciej przyspiesza ale obroty stałe. To tak powinno działać w tych starszych automatach na tarczki ślizgowe?"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się