Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPJ] Zgasł w czasie jazdy i nie odpalił


szefkuchni

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie

mam kolejny problem z moim autkiem a minowicie:

śmigam sobie na drodze szybkiego ruchu nagle auto zgasło przy 140km/h i niestety juz sie nie odezwalo, kręciłem kręciłem i nic.

Czy ma Ktoś jakiś pomysł bo na forum znalazłem jeden watek ale nie zestal rozwiązany. Auto po sprawdzeniu świec pompowtryskow rozrządu i świeżo po wymianie oleju po tym wszystkim zrobiłem może 300 km

pozdrawiam i proszę o pomoc

Audi a4 tdi s line 2007 170 kucy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum to Ci ciężko będzie znaleźć odpowiedź bo za mało info. Podpinaj pod kompa i będziesz wiedział bo reszta to wróżba. Jak tak nagle zgasł to duża szansa ze to pompka paliwa i to możesz sprawdzić bez kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już opowiadam

podpięli vag i wyszło ze '' injector fault '' czyli wtrysk nic wiecej nie wyszlo.

Od poczatku jak kupilem autko na zimnym mialem delikatne szarpniecia silnika ale obroty sie nie zmienialo tzn jakby mu paliwka brakowalo (jak siedzisz w aucie to co jakis czas jakby ktos szturchal) jak sie rozgrzal juz tego nie bylo, kilka razy w czasie jazdy ale kilka razy doslownie szarpnelo autem jak by paliwa nie dostal. No i wczoraj silnik zgasl na drodze szybkiego ruchu po prostu sie wylaczyl i do dzis nie odpalil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś był podobny wątek na forum ale tam chyba okazało się ze był zapchany filtr paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam na moje oko miałem tak 2 razy w moim 2.0 BRD 170 KM Q i z każdym razem był padnięty pompowtryskiwacz a dokładniej tak jak piszą cewka tak już chyba mają te simensy piezo u mnie też tak jak u ciebie w czasie jazdy zgasł i koniec już tylko laweta a jaki masz przebieg bo umnie to pierwszy przy 60 tys poleciał a drugi po 65 tys km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba zdjac pokrywe wałków i poklei odpinać pompowtrysk i próbować zapalić.1-próba , 2- próba (uwaga na wtyczki - długi śrubokret i podwarzac do góry.) itd.az w końcu silnik zapali i w tym momencie już wiesz która pompka jest padnięta i wiadomo który zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj sprawdzali pompowtryskiwacze miernikiem jeden kabel podpiety do kostki drugim dotykal i prawdopodobnie wszystkie sprawne i zabrali sie za komputer wszystkie informacje bede podawal na bierzaco ale to mi sie nie podoba :no:

Jeszcze jedna rzecz padnieta cewka to jest wymina calego wtryskiwacza czy tylke element nie znam sie na tym tylko szcuje koszty

przebieg auta 62000 km[br]Dopisany: 08 Luty 2011, 11:45_________________________________________________diagnoza brzmi komputer !!!!!!!!!!!!!!

nie podaje pradu na wtyskiwacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale bzdura.

Niby jak piezoelektryczne wtryskiwacze można zwykłym miernikiem sprawdzić?

I jeśli mówimy o wtryskiwaczach piezoelektrycznych, to nie istnieje tam cewka.

Odszukać uszkodzony wtryskiwacz, wymienić i jeździć, aż padnie następny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak niby nie. Dlaczego prad nie dochodzi na wsyztskie wtryski?? a jeden nie wylaczy calego motoru powinien zagrac na trzech tak mi sie wydaje, rowniez jaro4444 napisal ze objawy swiadcza o czujniku na wale lub komp. Sprwadzilismy czujnik jest ok prad dochodzi do kom ale nie wychodzi.Co o tym sadzisz?? prosze pomoz pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a próbowaliście robić tak jak napisałem odłączając każdego poklei i próbować zapalić auto?? zróbcie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszze raz powtarzam padł pompowtrysk. Nie zagra ci na trzy bo tak jest w tych motorach żę jak jeden padnie to komp dostaje sygnał i z automaty blokuje rozruch silnika. Zajeć do kogoś ogarniętego niech ci z vaga zczyta na którym cylindrze ci padł, wymień i ciesz się dalej :decayed:

szogun0 - poczytaj dobrze o pompkach siemensa i nie pisz bzdur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie zgodzę się z tobą. robiliśmy z Leo taki problem nie raz z tym ze zawsze było to w Passacie B6- pompki simensa - zrzuciłem pokrywę i odpinaliśmy każdą pompkę pokolei.akurat ostatnio robiliśmy znajomemu tez B6 i u niego gdy odpiąłem pompkę na 3 cyl. silnik po 4s kręcenia zapalił z tym że pracował na 3 cyl. zmieniliśmy pompkę ,skasowaliśmy byki i wszystko wróciło do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo tylko z tą różnica że wieczorem postawiłem samochód przed domem a rano już nie odpalił, co się okazało-padł pompowtrysk na 3 cylindrze po wymianie PD audi śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszze raz powtarzam padł pompowtrysk. Nie zagra ci na trzy bo tak jest w tych motorach żę jak jeden padnie to komp dostaje sygnał i z automaty blokuje rozruch silnika. Zajeć do kogoś ogarniętego niech ci z vaga zczyta na którym cylindrze ci padł, wymień i ciesz się dalej :decayed:

szogun0 - poczytaj dobrze o pompkach siemensa i nie pisz bzdur

dzieki serdecznie pompowtrysk simensa padl jutro przychodzi czesc i odpale maja niunie jeszcze raz dziekuje

zamykam temat[br]Dopisany: 11 Luty 2011, 00:13_________________________________________________DRAMAT POMOCY TEMAT OTWARY

Autko po wymianie wtryskiwacza odpalilo :notworthy:

NIESTETY TROCHE TO TRWALO ZANIM ODPALIL I STRASZNIE KOPCI i mocno rzuca silnikiem.

PODLACZONY DO VAG nic nie wykazal zadnych bledow teraz to juz na bank nie wiem co robic pomocy prosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompowtrysk wymieniłeś na nowy czy używany? Bo ja wymieniłem na używany i też nie chodzi idealnie przy przyspieszaniu tak do 3000obr. mam lekkie drgania, na vag-u wyszło że ten wymieniony PD ma wyższe korekcje i jest w gorszym stanie niż te trzy pozostałe, może u ciebie też ten wymieniony niedomaga. Sprawdź na vag-u dokładnie wszystkie pompki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie wtryski sprawne auto po wymianie pompowtrysku na 3 cyl chodzilo bez zarzutu ale tylko okolo 5 min nagle zaczal szarpac silnikiem, kopcic na niebiesko i zgaslo dalej mozna go odpalic ale ciezko pali na wysokich obrotach chodzi a na wolnych nie.[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 01:29_________________________________________________

wszystkie wtryski sprawne auto po wymianie pompowtrysku na 3 cyl chodzilo bez zarzutu ale tylko okolo 5 min nagle zaczal szarpac silnikiem, kopcic na niebiesko i zgaslo dalej mozna go odpalic ale ciezko pali na wysokich obrotach chodzi a na wolnych nie.

oczywiscie nowy z servisu pompowtrysk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś z uszczelnieniem tego wtrysku.

jakie sa objawy?? benzyna w oleju?? jesli tak to nie ma slyszalem ze podczas wkrescania wtrysku cos latwo uszkodzic kurcze nie pamietam co moze ty wiesz??[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 02:07_________________________________________________to jest wlasnie konsekwencja wymiany pompki na 3 cylindrze. Piec minut chodzilo i sie zesralo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...