czesterlukasz 0 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam. Mam poważny problem. Mianowicie gdy zapalam auto zaświeca sie kontrolka ESP a następnie kontrolka świec żarowych zaczyna mrugać. Obroty silnika zatrzymują sie na 1100 obr/min. Auto w ogóle nie reaguje na gaz. Prosze o pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo... 0 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 coś dzieje się z potencjometrem pedału gazu - najczęsciej przyczyna takiego stanu jest wilgoć/woda która dostaje sie do wiazki/wtyczki pedału gazu - sprawdź to - jesli bedzie mokro - wysusz kable/wtyczkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Podepnij VAGA i zobacz błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobe 0 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Miałem to samo któregoś pięknego dnia po wyjeździe z myjni zaświeciły się kontrolki i 1200 obrotów na stałe... Dotoczyłem się do domu i po przeglądnięciu naszego forum zacząłem szukać. Okazało się, że woda dostała się do wtyczek przy ECU. Przyczyną była pęknięta obudowa - pozostałość po poprzednim właścicielu od wymiany obudowy na nową brak podobnych przygód Zacznij od wysuszenia okolic komputera a później zdiagnozuj skąd się wzięła tam woda (jest opcja że uszczelka pod obudową się sypie). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzeha 0 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Mógłbyś wstawić jakąś fotkę jak wygląda ta obudowa i gdzie ona jest? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec-ki 0 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Jak otworzysz maskę to znajduje się w samiuśkim prawym górnym rogu (prawym po Twojej stronie, stojąc przed autem lub inaczej po stronie kierowcy ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzeha 0 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 W moim wypadku co innego było przyczyną a mianowicie zapieczone , zabrudzone łopatki turbiny nie otwierały się tak jak powinny. Problem rozwiązałem w trasie jechałem ok 250km nie zapinając 6go biegu tylko 4-5 max w przedziale obrotów od 2700 do 4100. Przegoniłem tak furkę i problem znikł. Przed traską na połowę baku zalałem taki środek i autko jeździ zupełnie inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się