Grzesiekkbc Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Hej, po raz kolejny JA :gwizdanie: Koledzy czeka mnie już ostania modyfikacja mojego 1z (już wszystko wymienione tj, wtryski, pompa, turbo, przepływka, N75, skrzynia, sprzęgło) tzn wymiana szklanek zaworowych. Możecie podać szacunkową cenę wymiany oraz czy INA będą dobre? czytałem trochę na forum audi 80 o tych INA i tam polecają. Co do ceny wymiany to pytam dlatego bo co warsztat to inna cena a chcę to robić przy wymianie rozrządu która mnie czeka i nie wiem na ile się przygotować bo z tego co wiem to wszystko będą mieć jak na talerzu. Mam nadzieję że tematu nie było przynajmniej ja nie znalazłem poprzez [mod]Dlaczego wpisujesz prefix dotyczący wszystkich wersji silnikowych B5 jak jest inaczej? Sam zadajesz pytanie odnośnie silnika 1Z. Kolejny tak niepoprawny temat i odrazu wątek leci do kosza. - poprawione[/mod][br]Dopisany: 10 Luty 2011, 18:37_________________________________________________No tak moja wina dzięki za poprawę tematu i nie usunięcie go
sowa73 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 witam ja u siebie niedawno sam wymieniałem szklanki i założyłem ina ,ładnie,cicho pracują-oczywiście przy okazji wymieniłem również uszczelniacze zaworowe-warto pozdrawiam
Grzesiekkbc Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 Ale to zdejmowałeś głowice do tego żeby uszczelniacze wymienić?
sowa73 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 witam nie zdejmowałem głowicy.zawory podpierałem tłokami-bardzo prosta czynność żadnych problemów(wcześniej zakupiłem sobie specjalny klucz do ściągania zabezpieczeń zaworowych i szczypce do wyjęcia starych uszczelniaczy)przy wkładaniu nowych uszczelniaczy dopasowałem sobie rozmiarem koszulkę termokurczliwą na trzon zaworu w celu uniknięcia przypadkowego uszkodzenia uszczelniacza(koszulkę naciągamy na trzon zaworu,aby zakryła wypusty na zabezpieczenia i przez nią wsuwamy uszczelniacz,który był zanurzony w oleju-wiadomo posmarujesz pojedziesz) pozdro
SotoM Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 ja rowniez zmieniłem hydro-zamontowana INA. z tym ze ja u siebie sciagałem głowice ze wzgledu na nieszczelnosc na 4tym cylindrze i brak ogrzewania. narazie 7tys km zrobiłem po zabiegu. a ogólnie ja za wymiane samych hydro biore 250zł + 80zł za wym uszczelniaczy. przodu nie trzeba demontowac.
Grzesiekkbc Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 A przy wymianie rozrządu to myślicie że ile sobie tak + - mogą doliczyć? Pytałem dzisiaj ale każdy mówi "aaaa przyjedz zobacztmy" "się zobaczy jak będzie się robić" i w koło to samo. Jeszcze jedno czy przez uwalony szklanki może być trochę słabsze auto? Bo ponoć auto kopci troszkę wtedy a po wymianie takie objawy ustają. [br]Dopisany: 11 Luty 2011, 16:02_________________________________________________Zauważyłem jeszcze teraz sobie przypomniałem o tym takie coś że jak wprowadzam silnik na obroty na jałowym opcja na spokojnie to w okolicy 2200obr jest tak jak by szarpnięcie silnikiem, czy wg was to może być wieszająca się szklanka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się