Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Problem z EGR...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mój problem z zaworem EGR polega na tym ,że cały czas porusza się rytmicznie wewnątrz i przy tym stuka ,nawet na wolnych obrotach. Jak go przytrzymam np. śrubokrętem i zatrzymam jego pracę to stuki ustają.

Czy zawór EGR powinien pracować cały czas w jedną i w drugą strone? Wydaje mi się ,że powinien jednorazowo otwierać/zamykać się gdy zachodzi potrzeba.

Co może być przyczyną - czy może być to N75?

Dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

Opublikowano

po kilku minutach postoju otwiera się i już tak zostaje

Opublikowano

witam!! chociaz to stary wątet to napisze kilka słów. mam mianowicie ten sam objaw co kolega CzarnyGT.

sytuacja dzieje sie kiedy auto jest rozgrzane i pracuje dłuzej na wolnych obrotach. po przegazówce sytuacja sie normuje.

pozdrawiam i dziekuje za pomoc z góry

Opublikowano

Witam,

Ja nie mając nic do stracenia wymyśliłem,że na pracującym silniku wstrzyknę strzykawką jakiegoś oleum. Zwykły syntetyk nie zdał egzaminu na długo ,więc zastosowałem hard-core'owy hipol w szczerej dawce i... jeżdże już ponad miesiąc i EGR'a nie słuszę :)

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...