czarnyGT Opublikowano 25 Listopada 2007 Opublikowano 25 Listopada 2007 Witam, Mój problem z zaworem EGR polega na tym ,że cały czas porusza się rytmicznie wewnątrz i przy tym stuka ,nawet na wolnych obrotach. Jak go przytrzymam np. śrubokrętem i zatrzymam jego pracę to stuki ustają. Czy zawór EGR powinien pracować cały czas w jedną i w drugą strone? Wydaje mi się ,że powinien jednorazowo otwierać/zamykać się gdy zachodzi potrzeba. Co może być przyczyną - czy może być to N75? Dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
pre_pl Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 po kilku minutach postoju otwiera się i już tak zostaje
raflik31 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 witam!! chociaz to stary wątet to napisze kilka słów. mam mianowicie ten sam objaw co kolega CzarnyGT. sytuacja dzieje sie kiedy auto jest rozgrzane i pracuje dłuzej na wolnych obrotach. po przegazówce sytuacja sie normuje. pozdrawiam i dziekuje za pomoc z góry
czarnyGT Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Witam, Ja nie mając nic do stracenia wymyśliłem,że na pracującym silniku wstrzyknę strzykawką jakiegoś oleum. Zwykły syntetyk nie zdał egzaminu na długo ,więc zastosowałem hard-core'owy hipol w szczerej dawce i... jeżdże już ponad miesiąc i EGR'a nie słuszę Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się