Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Długo kręci


mario0760

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdziłem świece więc wszędzie napięcie dochodzi , omomierzem sprawdziłem to na każdej świecy było 0,7-0,8 ohm, co do kąta synchro to jak sam zapłon to pokazuje 0 a jak chodzi na wolnych obrotach to skacze czyli jest 1,6 albo 2,2 albo 2,8 a momentami 3,3, co do temperatury to akurat juz sie trochę podgrzał co widać na foto takze nie jest to miarodajne chyba

vag.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo miałem podobny problem ze skaczącą synchronizacją w moim sharanie ale ona już miała 380tkm nalatane wałek i panewki już były tak wypiłowane a napinacz hydrauliczny to już szkoda gadać :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że tu silnik nie ma nawet 50 stopni więc może to normalne że nie jest stały kąt? no nie wiem, na dniach będzie nowy termostat to wtedy sprawdzę przy 90 jaki kat synchro jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ostatnio rozrząd był robiony ??? Pierwszy na pewno przy ~ 120 kkm , a potem ??? ( PS. ja mam teraz 172 kkm , robiony był na 117 kkm i kąt synchro ani nie drgnie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd wymieniony i synchro ustawione . Czasmai skacze na 0.6. Problem z odpalaniem jaki był taki jest . Mechanik tylko powiedział że raz mu wyskoczył błąd czujnika jakiegoś położenia czy prędkości wału korbowego, ale usunął i tyle. Logi robiłem dynamiczne ale nie wiem zapisały sie niby w folderze a wogle ich tam nie ma a program je widzi.(win VIsta). Zrobię od nowa. No i nie mogę zrobić przy nagrzaniu tych min 85 stopni bo jak doczytacie w innym wątku auto sie nei grzeje powyzej 70 i to jest mój drugi problem. jest jeszcze 3 że przy próbach dynamicznych jak kręciłem do 4200 to miałem dwa razy ze potem stracił cąłkowicie moc, zjechałem na boka zgasiłem i dopaliłęm i znowu normalnie a na vagu wyskoczył błąd 17965- przeładowanie turbo, ale czyszczeniem itd chciałbym sie zając na końcu. Pierw odpalanie i temperatura ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to najpierw wymień termostat ( tylko proszę kup ORI ) :wink4: A przed tym sprawdź czujnik G2 i G62 ( porównaj temp. na zimnym i ciepłym silniku )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece sprawdź, odkręcając każdą i pod akumulator podłącz, w 100% będziesz pewny, a druga rzecz to przed odpaleniem włącz światła i odpal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem tak ze musiałem po całej noc i minusowej temp. kręcić 4-5 sek i wtedy odpalał po czym cała buda się trzęsła przez chwilę. Wymieniłem świece i jak ręką odjął. Aku mam słaby trochę bo raz padł ale dziś po nocy odpalił tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę za niską temp. wskazuje G62 , co do kontrolki zapewne żaróweczka odpowiedzialna za tą kontrolkę się przepaliła ( chociaż nie wiem czy czasem nie ma tam diod )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik w przyszłym tygodniu wymienie bo nic innego nie pozostaje;) A co z odpalaniem i tą kontrolką która sie nie pokazuje? co z filmiku możecie wywnioskować? Odpalałem na włączonych światłach, w sumie tak samo pali jak bez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież napisałem Ci o co chodzi z tą kontrolką :cool1:

Czujnik temp. G2/G62 tylko i wyłącznie zakup w ASO :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonaj "test elementów wykonawczych" VAGiem w [17 INSTRUMENTS] , w "teście" podświetlenia wszystkich elementów licznika jak kontrolka się nie zaświeci - spalona żarówka :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie ;)

Minęło trochę czasu od kiedy zaczął sie problem z odpalaniem. Tzn. podsumowując przy temperaturach od 3 stopni oraz mniejszych samochód długo kręcił zanim zapalił. Gdy było -15 zapalał za 5 razem. Świece żarowe były sprawne, silnik jak odpalił równo chodził. Dopiero niedawno miałem czas sie tym zająć po prawie 2 zimach z problemami przy rozruchu.

PRZYCZYNA: Do wymiany uszczelniacze pompowtrysków. Koszt uszczelniaczy z wymianą u mojego mechanika 200zł. Auto pali na dotyk :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...