Kimi 0 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam, Przeglądając kilka katalogów części online, natknąłem się parę razy na silnik 1.8 o bliżej niezidentyfikowanym kodzie (ale nie jest to ADR / APT / ARG / AVV ani 115-konny AFY ) o podawanej mocy 129 KM. Nie znalazłem go także w tym zestawieniu: http://www.audiklub.org/silniki/-/audi/0/0/0/0/120/130/1994/2002/0/id/asc/index/pb.html Co to za silnik, czy ktoś się orientuje? Jest o 4 KM mocniejszy od ADR-a, intryguje mnie, skąd owe 4 KM więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 ADR + kat out A tak na poważnie to może jakiś produkt na USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Ja tez spotkałem sie z taka moca silnika ale nigdzie nie było podanego oznaczenia silnika, byc moze jak kolega napisał wczesniej była to odmiana na jakis konkretny rynek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xsystoff 0 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 W katalogu intercarsu tez jest 1.8 129hp, jak ktos ma czas moze porownac numery czesci z wersja 125hp i znalezc roznice... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi 0 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 W katalogu intercarsu tez jest 1.8 129hp, jak ktos ma czas moze porownac numery czesci z wersja 125hp i znalezc roznice... O tym nie pomyślałem, tylko teraz pytanie: które części porównywać? Cały osprzęt i elementy silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xsystoff 0 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 O tym nie pomyślałem, tylko teraz pytanie: które części porównywać? Cały osprzęt i elementy silnika? Ja bym zaczal od glowicy i kolektorow, a pozniej cala reszta wydechu (szczegolnie katalizator). Ew. dolot (przeplywka, przepustnica?). 4hp to pewnie jakas kosmetyka. Jak nie znajdziesz w mechanice kop elektryke (komputer?), ew. uklad zasilania w paliwo... No nie wiem, trzeba wziac piwko i poswiecic pol godziny Akurat katalog IC jest dosyc dobrym zrodlem danych z mojego doswiadczenia. Jeszcze sie okaze, ze mozna latwo 4hp dodac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi 0 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 O tym nie pomyślałem, tylko teraz pytanie: które części porównywać? Cały osprzęt i elementy silnika? Ja bym zaczal od glowicy i kolektorow, a pozniej cala reszta wydechu (szczegolnie katalizator). Ew. dolot (przeplywka, przepustnica?). 4hp to pewnie jakas kosmetyka. Jak nie znajdziesz w mechanice kop elektryke (komputer?), ew. uklad zasilania w paliwo... No nie wiem, trzeba wziac piwko i poswiecic pol godziny Akurat katalog IC jest dosyc dobrym zrodlem danych z mojego doswiadczenia. Jeszcze sie okaze, ze mozna latwo 4hp dodac No wiesz, o to mi dokładnie chodzi, bo mam taki cel, żeby wykręcić ADR-a na co najmniej 140 KM :naughty: Dodatkowe 4 KM to już jakiś początek, nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 O tym nie pomyślałem, tylko teraz pytanie: które części porównywać? Cały osprzęt i elementy silnika? Ja bym zaczal od glowicy i kolektorow, a pozniej cala reszta wydechu (szczegolnie katalizator). Ew. dolot (przeplywka, przepustnica?). 4hp to pewnie jakas kosmetyka. Jak nie znajdziesz w mechanice kop elektryke (komputer?), ew. uklad zasilania w paliwo... No nie wiem, trzeba wziac piwko i poswiecic pol godziny Akurat katalog IC jest dosyc dobrym zrodlem danych z mojego doswiadczenia. Jeszcze sie okaze, ze mozna latwo 4hp dodac No wiesz, o to mi dokładnie chodzi, bo mam taki cel, żeby wykręcić ADR-a na co najmniej 140 KM :naughty: Dodatkowe 4 KM to już jakiś początek, nie ? moj kumpel ma ADR`a ktory ma wbite w dowodzie 140KM (znaczy w kW)Mial stozek i dolot z kwasowki... I jakies papiery z firmy digitec Ale czy to mialo 140KM to nie wiem :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi 0 Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 O tym nie pomyślałem, tylko teraz pytanie: które części porównywać? Cały osprzęt i elementy silnika? Ja bym zaczal od glowicy i kolektorow, a pozniej cala reszta wydechu (szczegolnie katalizator). Ew. dolot (przeplywka, przepustnica?). 4hp to pewnie jakas kosmetyka. Jak nie znajdziesz w mechanice kop elektryke (komputer?), ew. uklad zasilania w paliwo... No nie wiem, trzeba wziac piwko i poswiecic pol godziny Akurat katalog IC jest dosyc dobrym zrodlem danych z mojego doswiadczenia. Jeszcze sie okaze, ze mozna latwo 4hp dodac No wiesz, o to mi dokładnie chodzi, bo mam taki cel, żeby wykręcić ADR-a na co najmniej 140 KM :naughty: Dodatkowe 4 KM to już jakiś początek, nie ? moj kumpel ma ADR`a ktory ma wbite w dowodzie 140KM (znaczy w kW)Mial stozek i dolot z kwasowki... I jakies papiery z firmy digitec Ale czy to mialo 140KM to nie wiem :gwizdanie: A miałbyś możliwość dowiedzieć się czegoś więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 O tym nie pomyślałem, tylko teraz pytanie: które części porównywać? Cały osprzęt i elementy silnika? Ja bym zaczal od glowicy i kolektorow, a pozniej cala reszta wydechu (szczegolnie katalizator). Ew. dolot (przeplywka, przepustnica?). 4hp to pewnie jakas kosmetyka. Jak nie znajdziesz w mechanice kop elektryke (komputer?), ew. uklad zasilania w paliwo... No nie wiem, trzeba wziac piwko i poswiecic pol godziny Akurat katalog IC jest dosyc dobrym zrodlem danych z mojego doswiadczenia. Jeszcze sie okaze, ze mozna latwo 4hp dodac No wiesz, o to mi dokładnie chodzi, bo mam taki cel, żeby wykręcić ADR-a na co najmniej 140 KM :naughty: Dodatkowe 4 KM to już jakiś początek, nie ? moj kumpel ma ADR`a ktory ma wbite w dowodzie 140KM (znaczy w kW)Mial stozek i dolot z kwasowki... I jakies papiery z firmy digitec Ale czy to mialo 140KM to nie wiem :gwizdanie: A miałbyś możliwość dowiedzieć się czegoś więcej? wrzucalem tutaj jakies papiery z tej firmy ktore mial do auta... Forumowicze stwierdzili ze nie ma tam nic konkretnego napisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi 0 Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Hmm, a możesz jakoś mnie nakierować, gdzie tego szukać? Powiem Ci, że jeśli chodzi o jakiekolwiek modyfikacje 1.8 20v, to nawet wujek google jest ciemna masa Każda pomoc w tej kwestii będzie mile widziana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=41975.30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi 0 Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=41975.30 Za wiele nie rozjaśniło to sytuacji, ale dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xsystoff 0 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Nie ma nigdziej info o 1.8 20v n/a, bo nie ma sensu w grzebac w ADR jak za cene kilkunastu hp (soft? wydech?) mozna wstawic 1.8T i krzesac iskry do woli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 mozna wstawic 1.8T i krzesac iskry do woli ale można tez w ADR zrobic ostre wałki pociąć główkę liznąć zamach i korby ... tylko kto ma na to pieniądze ? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinno 0 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Witam Panowie a co myślicie o tym specyfiku? http://www.modifikator.pl/faq-zywotnosc-silnikow-dodatki-do-oleju-regeneracja-silnika Podobno wzrasta moc silnika o 10,15% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz90r 0 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 A ja głupi chciałem zbierać kasę na program do mojego 1.8 T, jak za 180zeta będę miał ponad 160koni i autko będzie paliło mniej benzyny A tak szczerze to nie ma co się zajmować takimi specyfikami, wymiana filtrów i oleju na świeże zrobią lepiej dla silnika niż takie cuś. Podobnie jak magnetyzery, powerboxy z allegro itp. najgorsze że ludzie faktycznie to kupują. Ostatnio na jakimś forum przewinął się link z M5 która miała magnetyzery pod maską :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiku 0 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 ja mam takie pytanie przy 100 km/h jakie macie obroty w 1.8 np Adr ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi 0 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 ja mam takie pytanie przy 100 km/h jakie macie obroty w 1.8 np Adr ?? Ale na którym biegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Z tego co czytałem to generalnie ADR ma nałożony spory kaganiec jeśli chodzi o moc. Głównie chodzi o wałki, soft i kilka innych rzeczy. Gdyby fabryka chciała to z tego silnika można uzyskać znacznie więcej mocy ale kto wtedy kupowałbym 1,8T? We własnym zakresie nikt tego się nie podejmuje bo to zbyt duże koszty, każdy woli swapować na 1,8T. U mnie w mieście jest koleś który też ponoć ma kręconego ADR coś w granicach 140PS. Niestety nie mam z nim kontaktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się