tomasimo Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Panowie w poprzednim wątku pytałem o poduchy silnika , ale teraz mam inne pytanie . Mianowicie dzis rano bardziej wsłuchałem sie w prace silnika . I sprawa wygląda tak ze na niewcisnietym sprzegle czuc strasznie słabo pukniecia , na wcisnietym nie czuc ich wcale , ale na delikatnie wcisnietym czuc je i nawet słychac cos jakby w silniku lub skrzyni pukało. Ale naprawde trzeba sie wsłuchac , i moge powiedziec to ze 100 % pewnoscią. Czy to moze byc początek konca dwumase
ERW0 Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 kiedyś posiadałem sharana silnik ASZ 130KM i dokładnie rano jak zimny to dwumasa wydawała taki dzwięk po wciśnięciu sprzęgła to była cisza i jak już podgrzał to cisza tak po 10min. To już początek końca dwumasy.
rikardo Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Panowie w poprzednim wątku pytałem o poduchy silnika , ale teraz mam inne pytanie . Mianowicie dzis rano bardziej wsłuchałem sie w prace silnika . I sprawa wygląda tak ze na niewcisnietym sprzegle czuc strasznie słabo pukniecia , na wcisnietym nie czuc ich wcale , ale na delikatnie wcisnietym czuc je i nawet słychac cos jakby w silniku lub skrzyni pukało. Ale naprawde trzeba sie wsłuchac , i moge powiedziec to ze 100 % pewnoscią. Czy to moze byc początek konca dwumase Pisałeś w innym wątku, że "cała buda i kierownica się trzęsie na postoju" co może wskazywać również na koło dwumasowe. Zobacz jak zachowują się korekcje u siostry w octavi jak jej siadł dwumas bardzo skakały, ponadto w jej przypadku wyciekła z koła masa która oblepiła wszystko wkoło. Mechanik po rozebraniu stwierdził, że mogło się auto zjarać i może miał rację bo te elementy były dość gorące.
kalik Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Panowie w poprzednim wątku pytałem o poduchy silnika , ale teraz mam inne pytanie . Mianowicie dzis rano bardziej wsłuchałem sie w prace silnika . I sprawa wygląda tak ze na niewcisnietym sprzegle czuc strasznie słabo pukniecia , na wcisnietym nie czuc ich wcale , ale na delikatnie wcisnietym czuc je i nawet słychac cos jakby w silniku lub skrzyni pukało. Ale naprawde trzeba sie wsłuchac , i moge powiedziec to ze 100 % pewnoscią. Czy to moze byc początek konca dwumase Pisałeś w innym wątku, że "cała buda i kierownica się trzęsie na postoju" co może wskazywać również na koło dwumasowe. Zobacz jak zachowują się korekcje u siostry w octavi jak jej siadł dwumas bardzo skakały, ponadto w jej przypadku wyciekła z koła masa która oblepiła wszystko wkoło. Mechanik po rozebraniu stwierdził, że mogło się auto zjarać i może miał rację bo te elementy były dość gorące. Jaka masa? Z jakiego koła? Z tego co rozumiem to coś z dwumasa wyciekło???
rikardo Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Panowie w poprzednim wątku pytałem o poduchy silnika , ale teraz mam inne pytanie . Mianowicie dzis rano bardziej wsłuchałem sie w prace silnika . I sprawa wygląda tak ze na niewcisnietym sprzegle czuc strasznie słabo pukniecia , na wcisnietym nie czuc ich wcale , ale na delikatnie wcisnietym czuc je i nawet słychac cos jakby w silniku lub skrzyni pukało. Ale naprawde trzeba sie wsłuchac , i moge powiedziec to ze 100 % pewnoscią. Czy to moze byc początek konca dwumase Pisałeś w innym wątku, że "cała buda i kierownica się trzęsie na postoju" co może wskazywać również na koło dwumasowe. Zobacz jak zachowują się korekcje u siostry w octavi jak jej siadł dwumas bardzo skakały, ponadto w jej przypadku wyciekła z koła masa która oblepiła wszystko wkoło. Mechanik po rozebraniu stwierdził, że mogło się auto zjarać i może miał rację bo te elementy były dość gorące. Jaka masa? Z jakiego koła? Z tego co rozumiem to coś z dwumasa wyciekło??? Dokładnie z koła ponieważ uległo uszkodzeniu i wyciekła z niego substancja koloru grafitowego o konsystencji pasty.
kalik Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=21433.0 Obejrzyj sobie filmik z linka. Ta grafitowa pasta to prawdopodobnie był smar. Podejrzewam, że prędzej trafiłbyś 6 w lotka niż zapaliłoby się auto od tego.
rikardo Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=21433.0 Obejrzyj sobie filmik z linka. Ta grafitowa pasta to prawdopodobnie był smar. Podejrzewam, że prędzej trafiłbyś 6 w lotka niż zapaliłoby się auto od tego. Sprawa nie dotyczy problemu kolegi i nie ma co filozofować byłem obecny przy demontażu i widziałem ile tego wyciekło. Może i gość nie miał racji nie wnikam w to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się