Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Falowanie obrotów (przepustnica czysta)


Gość pawelmail

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pawelmail

Witam!Panowie mam do was pytanie bo niestety nie radze sobie z problemem w mojej Audi A4.Otóż falują mi strasznie obroty,paląc go zimnego mam od 1500 obr/min do 2500 obr/min samochodem nie da się jeżdżic poprostu ciąga mnie .jak zapale na zimno to przez 3-4 minuty jest ok (1500 obr/min) pracuje równo nawet czasami strzeli przy gwałtownym dodawaniu gazu ,jakby się dławił.Naciskając pedał gazu ...gaz jakby działał z opóżnieniem .Auto tak samo chodzi na gazie i na benzynie.

Komputer pokazał zero błędów

Przepustnica czyszczona ,lecz chyba nie adoptowana (chociaz moim zdaniem po samym czyszczeniu bez adaptacji powinno byc troszkę lepiej ,a tu zero poprawy).No chyba ze sie mylę?

Panowie proszę pomóżcie mi rozwiązac mój problem bądz chociaż dajcie jakies wskazówki gdzie szukać przyczyny??? :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odlacz aku na chwile, podlacz i przekrec kluczyk na zaplon, przepustnica zacznie bzyczec na kilkanascie sekund, jak przestanie odpal. Powinno sie poprawic.

Btw ja mam pekniety ezektor i jak podmienilem na uzywke to tez zaczelo mi falowac 1200-600 i tak w kolko, wrocilem do starego tymczasowo na zipy zmontowanego i jest od linijki 900. Podcisnienia maja jednak spory wplyw... sprawdz moze wezyki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś miałem to samo( też w ADP ), bo miałem odmę pękniętą i poluzowany jeden przewód na łączeniu od podciśnienia a u kolegi nowe świece i kable rozwiązały problem. Proponuję zacząć od tego, bo często przyczyna właśnie w takich drobiazgach leży.

A jak jedziesz i wrzucisz na luz to też faluje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie same zjawiska występują u mnie spróbuje z tym odłączeniem akumulatora może cos z tego będzie[br]Dopisany: 28 Luty 2011, 21:36_________________________________________________które przewody są od podcisnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo jadę jutro do mechesa zaczniemy od odmy czyszczenie i adaptacja przepustnicy świece kopula palec i przewody ale zaczniemy od cisnienia w cylindrach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem podobny , na gazie i benzynie 600 - 1200 po ok 5s już norma 900 obr zawsze po podaniu gazu i puszeniu falują przez te 3 do 6 sekund , jednak w czasie jazdy wszystko ok . Mam znajomego magika , jutro ma podpiąć pod kompa , może ktoś miał podobny problem to napiszę co to jest za ustrojstwo . :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem podobny od pewnego czasu jak zapalam silnik to zamiast na 900 obr to faluje na 1200-1300. ponadto zauważyłem, że przy przyśpieszaniu oraz na wolnych obrotach na niskich biegach zaczął więcej palić. To nie dzieje się cały czas tylko czasami, nieraz normalnie odpala i wszystko jest ok.ponadto jak jadę w korku wolno na niskich obrotach i puszczam nogę ze sprzęgła to mi zaczyna szarpać (nie zawsze ale czasami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem podobny problem w alz. wymiana odmy, przewodów świec oraz czujnika położenia wałka rozrządu załatwiły sprawę :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odlacz aku na chwile, podlacz i przekrec kluczyk na zaplon, przepustnica zacznie bzyczec na kilkanascie sekund, jak przestanie odpal. Powinno sie poprawic.

Przed tym wyczyść przepustnicę. Przeprowadzanie adaptacji bez wyczyszczenia mija się z celem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odlacz aku na chwile, podlacz i przekrec kluczyk na zaplon, przepustnica zacznie bzyczec na kilkanascie sekund, jak przestanie odpal. Powinno sie poprawic.

Przed tym wyczyść przepustnicę. Przeprowadzanie adaptacji bez wyczyszczenia mija się z celem.

Pozdrawiam.

Jak wyżej on ma rację .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w zimę 2x taki sam problem, po tym jak niechcący mi zgasł samochód. Najwyraźniej zalałem silnik... potem po odpaleniu obroty skakały z 1500 na 2500 bez mojej reakcji, automatycznie. Stałem na światłach i auto mi samo gazowało na luzie, a ludzie patrzyli jak na idiotę (Ci obok), wyglądało jakbym chciał się ścigać... Kilka razy przegazowałem porządnie furkę i wszystko wróciło do normy teraz czasem tylko obroty mi podskoczą z 850 na 950 ale to minimalne...

Może zalepiałeś auto jakiś czas i trzeba mu porządnego kopniaka, spróbuj i tego, tylko tak naprawdę porządnie i pamiętaj o rozgrzanym silniku.[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2011, 22:20_________________________________________________

problem podobny od pewnego czasu jak zapalam silnik to zamiast na 900 obr to faluje na 1200-1300. ponadto zauważyłem, że przy przyśpieszaniu oraz na wolnych obrotach na niskich biegach zaczął więcej palić. To nie dzieje się cały czas tylko czasami, nieraz normalnie odpala i wszystko jest ok.ponadto jak jadę w korku wolno na niskich obrotach i puszczam nogę ze sprzęgła to mi zaczyna szarpać (nie zawsze ale czasami).

Wygląda na ssanie. 1300obr. potem pewnie spada na 800-900 po kilku minutach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie tak w czasie zimy, ale teraz mam tak samo a to dziwne przy 25 stopniach na dworzu. po za tym zdażyło się parę razy że po puszczeniu sprzęgła na biegu powinien zwalniać a on przyśpieszał. po za tym raz miałem podobną sytuację że na światłach mi falowały od 1000-1500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam w swojej ten sam problem tylko że u mnie po kazdym naciscinieciu gazu nawet delikatnym to faluja obroty miedzy dzieś przedział jest jak faluje to 900 i aż gdzieś do 300 nawet pochodzi az sie zadusi nie raz i zgasnąć potrafi jak np szybko bieg i ruszać . ale tak co nie nacine pedału gazu to fala tak przez ok 5 sec i sie normuje kiedy znowu nacisne pedal znowu fala . i tak za każdym razem jak wcine ten pedał. nie weim co to może być. bo widze że tunie jeden ma problem z tym silnikiem ADP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie też to przechodziłem. z tym że u mnie falowanie występowało tylko na zimnym silniku. Na vagu brak błędów. Przepustnica czyszczona, adoptowana vagiem. Wymieniłem przepustnicę (używana), bo już brakował mi pomysłów i od tamtej pory spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...