Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Mega problem z hamulcami


Galardo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zacznę od tego ze przegladalem forum i znalazłem kilka podobnych tematów ale nie tego co szukam.

Mam Audi A4 2,6 benzyna, 1995r. (stała podobno 2 lata w Niemczech bez jazdy, co sprawiło ze tarcze pordzewiały, wymieniłem na nowe)

Jeżdżę nią od 2 lat, a ostatnio od około pół roku zaczynało mnie ściągać przy ostrzejszym hamowaniu na prawo (do pobocza). Po dłuższych trasach (około 130 km) zauważyłem ze grzeją się hamulce, przód prawy i tył lewy. Wiec zajrzałem wczoraj do lewego kola z przodu, tłoczek był pordzewiały, wymieniem na nowy. Od powierzyłem ale pedał nadal wpada do końca a samochód praktycznie nie hamuje. I teraz nie wiem czy to wina pompy hamulcowej czy pompy abs czy coś tam jeszcze. Może to ze ściągało na prawo i ze grzały się klocki na krzyż sugerowało ze działo się coś z pompa a teraz gdy doszło do zapowietrzenia, całkiem coś padło?

Prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mega problem :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

układ masz zapowietrzony

czeka Cie długa droga przez męke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Az mi się śmiać chce "długa droga przez mękę" jaka? Odpowietrzenie hamulców nie jest czymś trudnym a co do sprawy - zagladales do reszty zaciskow sprawdziles klocki w prowadnicach, sprawdziles prace reszty tloczkow a na koniec wymien płyn a potem jak problem dalej tam będzie wybierz się gdzieś na rolki i sprawdz silly hamowania

Gdybac mozna długo ale jak nie sprawdzisz auta dokładnie to wszystko co ryzykujesz to swoje życie i innych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wszystkie zaciski po odpowietrzać na nowo? Zaczynając od najdalej oddalonego od pompy tak jak ktoś tam pisał w innych tematach?

Co masz na myśli mówiąc ze to droga przez mękę? :chytry:

Płynu nie wymieniałem, kiedyś dolałem bo trochę brakowało.

Najpierw spróbuje odpowietrzyć a potem jeśli nadal będzie tak pojadę na rolki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Az mi się śmiać chce "długa droga przez mękę" jaka? Odpowietrzenie hamulców nie jest czymś trudnym a co do sprawy - zagladales do reszty zaciskow sprawdziles klocki w prowadnicach, sprawdziles prace reszty tloczkow a na koniec wymien płyn a potem jak problem dalej tam będzie wybierz się gdzieś na rolki i sprawdz silly hamowania

Gdybac mozna długo ale jak nie sprawdzisz auta dokładnie to wszystko co ryzykujesz to swoje życie i innych

robiles to w a4? jezeli tak to chyba specjalnm urzadzeniem albo miales slabo zapowietrzony uklad. Ja juz 3 razu odpowietrzalem po wymianie zacisku bo co kilka dni powietrze gdzies jeszcze sie znalazło i dopiero teraz jest ok. Nie jest to trudne ale denerwujące. Trzeba jeszcze odpowietrzyc pompe abs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby to robil to by nie pisał tutaj głupot :polew: :polew: :polew:

Nowal, mozesz nam zdradzic w jaki sposób odpowietrzyc blok ABS ????

:chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ale VAG iem odpowietrzają pompe...

owszem, mozna to zrobic, ale nie w B5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wróc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zle napisałem :wallbash: :wallbash: :wallbash:

w B5 odpowietrzysz pompe VAG-iem ale tylko w wersji z ESP (S4, RS4)

musisz podjechac do kogos kto ma urzadzenie Ate lub TRW do odpowietrzania układów hamulcowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wróc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zle napisałem :wallbash: :wallbash: :wallbash:

w B5 odpowietrzysz pompe VAG-iem ale tylko w wersji z ESP (S4, RS4)

musisz podjechac do kogos kto ma urzadzenie Ate lub TRW do odpowietrzania układów hamulcowych

to tego nie wiedzialem myslalem ze w kazdym aucie grupy vag da sie tak zrobic. Podobno mozna jeszcze odpowietrzyc abs luzujac przewody przy pompie tylko ze wtedy plyn leci gdzie chce wiec lepiej jechac i odpowietrzyc urzadzeniem albo jezdzic zeby ans działał na sliskim i odpowietrzac co kilka dni do uzyskania twardego hamulca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety, taka jest metoda

ze swojej strony tylko podpowiem, że układ najlepiej jest odpowietrzyc odwrotnie, jak normalnie

ale do tego potrzeba specjalnej pompki, która mozna sobie samemu zrobic z zewnetrznej pompy paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...