Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Wycie przy pełnym skręcie


kaktus13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy!!!

Opisze mój problem bo od dwóch dni nie daje mi to spokoju...chodzi o to, że jeśli ruszam i dam pełny skręt to zaczyna coś wyć. Wcześniej nawet przy pełnym skręcie była cisza...co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź stan płynu do wspomagania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisze jak to robiłem w swojej Audicy. Niczego nie rozkręcam i nie ściagąm żadnych węży.Biorę sporą strzykawkę ,zakładam wężyk taki np. do paliwa na strzykawkę i ściągam ze zbiorniczka .Do dalszej zabawy potrzebna jest druga osoba która kręci kierownicą w lewo i w prawo (nic przyjemnego) oczywiście przy zgaszonym silniku ,w tym czasie ściągam to co wlatuje do zbiorniczka .Trochę zabawy z tym jest ale idzie to zrobić . Jak już nic się nie udaje ściągnać ,zalewam nowym płynem i znowu kręcenie kierownicą (nadal nie zapalam silnika).Uzupełniam płyn do max. i jak już nie ubywa zapalam silnik ,kręcę kierownicą w obydwie strony .Płyn będzie trochę z bąblami ale za chwilę bąble znikną .Gaszę silnik i ponawiam cały proces z wyciąganiem płynu i nalewaniem nowego .Daje to pewność że wymieniliśmy praktycznie cały płyn, jednak powodem nie zawsze jest stary płyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim nie dobijaj nigdy do oporu kiery, to właśnie wtedy otwiera się zawór który upuszcza ciśnienie i słychać to jako wycie w mocno umęczonych pompach, bo opór nie daje możliwości dalszego wspomagania skrętu.

Dobijając za każdym razem do oporu i trzymając tak do końca skrętu skracasz żywot pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daje to pewność że wymieniliśmy praktycznie cały płyn, jednak powodem nie zawsze jest stary płyn.

Kolego, zrobiłem Twoim sposobem wczoraj taką wymianę. Jedynie co mógłbym dodać od siebie, to że takim sposobem nie wymienimy nigdy całego płynu. Wlałem może z 300ml (a kręciłem kierownicą sporo), cały układ ma 2-3 razy tyle. Nie zmienia to jednak faktu, że taką wymianę można przeprowadzić bez kanału i "brudzenia sobie rąk". Ja pojeżdżę na nowym oleju kilka dni i znów przeprowadzę taką operację. Odessałem olej, który był dosłownie brązowy, zobaczymy jak się kolor zmieni po kilku dniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że jak wymienisz 99% to wystarczy to tylko zależy ile razy przeprowadzisz cały proces ,ja wykorzystałem do tej operacji ok 1 litra powtarzając parokrotnie opisaną operację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że jak wymienisz 99% to wystarczy to tylko zależy ile razy przeprowadzisz cały proces ,ja wykorzystałem do tej operacji ok 1 litra powtarzając parokrotnie opisaną operację.

Też mam litr i taki sam zamiar, wymieniać aż nie będzie idealnego zielonego :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że jak wymienisz 99% to wystarczy to tylko zależy ile razy przeprowadzisz cały proces ,ja wykorzystałem do tej operacji ok 1 litra powtarzając parokrotnie opisaną operację.

Też mam litr i taki sam zamiar, wymieniać aż nie będzie idealnego zielonego :hi:

ile czasu na to potrzebowałeś ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrobiłem to nie spiesząc się w dwie godziny

no to świetny czas

ale efekt zgodny z oczekiwaniami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak miałem przy pełnym skręcie, zostawiłem to bez niczego stan płynu był ok no i powiem teraz nie mam takich problemów:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...