Arturoo Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Sprawdzałeś te tuleje ,o których pisałem wcześniej (metalowo-gumowe) .
ryzy259 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 Tulei nie sprawdzałem, tak szczerze to nie wiem o które dokładnie Ci chodzi. tuleje wahaczy?? Dyfer/wał został oryginalny czyli od 2.5(automat) silnik ze skrzynia jest zmieniony na 1.9AJM z 6-cio biegową skrzynią biegów. Wał nie wiem. Na moście na pewno jest napis DAJ. Gdzie mam szukać oznaczenia skrzyni? Rozumiem,że występują 6stki z różnymi przełożeniami? Wał miałem dziś wypożyczony, ale niestety był za długi, jutro będę szukał innego.
cichusz Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 z tego co ja wyczytalem-nie znam sie na dieslach. to skrzynie 6 biegowe 4x4 do 2000roku byly tylko i wylacznie 37/9. jesli sie myle to wina ETKI w tym przypadku
ryzy259 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 Skrzynia była dokładana, więc nie ma pewności z którego jest roku. Auto po przekładce przejechało już około 1000km, jeździło z prędkościami ponad 100km/h, myślę,że gdyby różniły się przełożenia dawno by się już coś rozleciało.
cichusz Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Skrzynia była dokładana, więc nie ma pewności z którego jest roku. Auto po przekładce przejechało już około 1000km, jeździło z prędkościami ponad 100km/h, myślę,że gdyby różniły się przełożenia dawno by się już coś rozleciało. nie napewno a na 1000%
Flyer Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 jesli mnie pamiec nie myli, to skrzynie od 1.9 Q maja przelozenie 37/9, a Twoj dyfer od automata 35/9.
cichusz Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 jesli mnie pamiec nie myli, to skrzynie od 1.9 Q maja przelozenie 37/9, a Twoj dyfer od automata 35/9. zgadzam sie w 100%
Arturoo Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Tulei nie sprawdzałem, tak szczerze to nie wiem o które dokładnie Ci chodzi. tuleje wahaczy?? Dyfer/wał został oryginalny czyli od 2.5(automat) silnik ze skrzynia jest zmieniony na 1.9AJM z 6-cio biegową skrzynią biegów. Wał nie wiem. Na moście na pewno jest napis DAJ. Gdzie mam szukać oznaczenia skrzyni? Rozumiem,że występują 6stki z różnymi przełożeniami? Wał miałem dziś wypożyczony, ale niestety był za długi, jutro będę szukał innego. Tak tuleje wahaczy.
Flyer Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 a co maja tuleje wahaczy do bicia ? nic.
Arturoo Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 ja miałem tak u siebie :gwizdanie:, po wymianie na nowe problemu nie ma do dzisiaj trzepało budą jakby włożony wał był na beczce prostowany
Flyer Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 no tak... ale kolega ma ewidentnie problem z napedem - opisywal to. tu nie chodzi tylko o bicie.
ryzy259 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 Dziś nowe ważne odkrycia. Jak zwykle zrobiłem rundę po mieście, by auto się rozgrzało,gdy już zaczęło wibrować i uderzać przy ruszaniu, zrobiłem pewien ruch.... podciągnąłem hamulec ręczny na 2 ząbki, ruszyłem na 1szym biegu i przy stałej prędkości na wolnych obrotach przytrzymałem jeszcze hamulcem nożnym. Zaczęło coś równomiernie pukać, wychyliłem się przez otwarte drzwi i jestem na 90% pewien, że słychać te stuki z przodu. uderzenia są i głuche i jakby metaliczne zarazem. Więc wydaje mi się , że można wykluczyć sprzęgło i dwumas?? Może to przeguby wewnętrzne skrzyni, wydaje mi się, że lewy. Przyglądając się półosiom zauważyłem dziwną rzecz, półosie różnią się grubością. Prawy( od strony pasażera) jest grubszy, jego oznaczenia to 8 D0 407 272 BQ J 2 BQ . Lewy 8 D0 407 271 EL 1 EL .
cichusz Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 a nie masz zalozonych 2 roznych flanszy???? z jednej strony skrzyni wieksza a z drugiej mniejsza????
ryzy259 Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 Nie zwróciłem uwagi, ale raczej są te same, kojarzę że przeguby były tych samych rozmiarów. Może długościami się różnią? Tak z ciekawości, bo nie przyglądałem się innej QUATTRO, czy przednie koła mają być lekko pochylone u góry do wewnątrz??[br]Dopisany: 25 Luty 2011, 23:21_________________________________________________Poszperałem trochę na internecie i znalazłem, że półoś 8D0407272BQ jest od a4 b5 1.9tdi 116KM, natomiast 8D0407271EL jest półosią od Passata b5 FL 1.9tdi 130KM. Nie znalazłem nigdzie informacji, czy taka półoś od Passata jest taka sama jak oryginalna od Audi. Może długość się nie zgadza. Wie ktoś jak to sprawdzić?? Przegubu wewnętrznego nie wymieniałem ale odkręciłem go od flanszy i nie wyczułem by był kiepski. Może skrzynia ma winę? [br]Dopisany: 27 Luty 2011, 15:16_________________________________________________Nowe odkrycia. Nie wiem czemu wcześniej tego nie zauważyłem, wyczułem, żę flansze przy skrzyni mają spory luz... i po osi i na boki, wydaje mi się,że to jest przyczyna, mogę się jednak mylić. Okazuje się również, że skrzynia która jest u mnie założona to DQT , z tego co wyczytałem jest od jednostki 2,5TDI V6. Może dlatego, że most jest też od 2.5 ozn. (DAJ). Czy potrafi mi ktoś powiedzieć czy ta skrzynia ma te same przełożenie co most?? Proszę pomóżcie.
Flyer Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Tak jak mowilem na poczatku - od tego trzeba bylo zaczac szukanie. Skrzynia DQT ma 37:9, a Twoj dyfer DAJ ma 35:9. Skrzynie masz fajna, dluga do 2.5TDI, ale dyfer masz od 2.5TDI automata... Jestem ciekaw jaki masz wał
dudi75 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Postaraj sie pozbyc tych luzow i moim zdaniem bedzie po problemie Luz przy flanszy przy skrzyni to chyba chodzi o wewnetrzne przeguby jesli dobrze zrozumialem .
cichusz Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Postaraj sie pozbyc tych luzow i moim zdaniem bedzie po problemie Luz przy flanszy przy skrzyni to chyba chodzi o wewnetrzne przeguby jesli dobrze zrozumialem . a co z przelozeniami skrzyni i mostu ???????? ale dziwne ze sie nie rozlecialo jeszcze.
dudi75 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Niby dziwne ze tyle wytrzymalo moze bedzie dobrze [br]Dopisany: 03 Marzec 2011, 17:42_________________________________________________Mam nadzieje ze mnie omina takie nieprzyjemnosci bo pare dni temu tez kupilem A4 B5 2.5TDI Quattro i bedzie mnie czekala taka przekladka mojego silnika do budy z Q . Tyle ze ja zostawiam wszystko a montuje sam silnik wiece teoretycznie nie powinno byc problemow :gwizdanie:
ryzy259 Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 Podpowiedzcie więc co lepiej zmienić, skrzynię czy most, no i skąd wiedzieć jak to spasować, jakich oznaczeń szukać?? Jeśli chodzi o luz, to wydaje mi się, że nie da rady się go pozbyć?! Nie wiem czy w ogóle można wyjąć flansze ze skrzyni, co prawda jest od strony czoła flanszy wkręcona jakaś śruba z łbem na imbus. Flyer, pytasz o wał.... jest przerabiany, nie wiem czy skracany czy wydłużany. Jest równy, bo można go założyć w obie strony-podpora nie zmienia położenia.[br]Dopisany: 03 Marzec 2011, 23:07_________________________________________________Pomóżcie mi jeszcze podjąć decyzję. Muszę zdecydować się do piątku czy biorę auto czy nie, ponieważ właściciel chce przyjechać po audi w piątek wieczorem. Może opiszę autko. Audi A4 B5 FL 1.9tdi AJM 130KM, 99r. QUATTRO limuzyna: -czarny metalik, -chromowane ramki wokół szyb, -komplet,5szt alu felg 16'', -elektryczne szyby X2, -elektryczny szyberdach, -XENON + spryskiwacze reflektorów, -kemowe(żółte?) skóry + wnętrze, -podgrzewane siedzenia, -AIRBAG X6, -audio BOSE + radio 2DIN symfony, -nawigacja, -tempomat, -scyzoryk X2, -podłokietnik X2, -licznik podświetlany na biało + pełny FIS, Koleś chce 17000zł po opłatach Brać czy oddawać??
dudi75 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Tak szczerze mowiac , ja bym oddal jesli masz taka mozliwosc bo tak naprawde niewiadomo co tam masz ma modzone za duzo kombinacji mysli ze za te pieniadze predzej czy puzniej cos znajdziesz .No napewno fajnie wyposarzony ale jesli teraz masz z nim tyle problemow to lepiej odpusc . A jasli sie napaliles i bardzo ci na niej zalerzy to szukac walu i mostu od 2.5 TDI o od powiednich oznaczeniach ,bo tak jak podales skrzynie masz DQT to jest od 2.5 TDI . To wszystko zalerzy czy masz ochote inwestowac i dlubac .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się