Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Sterownik po wymianie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

powitać

piszę ponieważ jest taki problem do rozgryzienia

-sterownik zalany

-naprawa (wymiana oporników)

-nie ma trybu awaryjnego

-biegi wchodzą płynnie

-----Ale przy wciśnięciu pedału gazu do oporu nie redukuje------

-zapalam oczywiście (na krótko)

- brak podświetlenia biegów (tzn. stopki)- (tylko mignięcie)

brak wstecznego światła

to podstawowe dane

jak jest magik w okolicy woj Lubelskiego to z chęcią wpadnę

Opublikowano

VAG ??????

Opublikowano

miałem problem z komunikacją lecz dzisiaj jadę do znajomego i może tam uda mi się połączyć

[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 07:54_________________________________________________no i nic nie wyszło

brak połączenia ze skrzynią (może to wina sterownika) a silnik i inne podzespoły widzi

lecz kilka razy podczas jazdy wskoczył 4-ty bieg

mam jeszcze taką teorię, że to może być wina kabli

--poprzedni mechanik jak wszystko suszył poodpinał kable lecz ja zauważyłem trochę przeciętych i zaizolowanych--

jak by mi ktoś mógł podpowiedzieć gdzie znajdę schemat instalacji co idzie do sterownika (skrzynia 4-ro biegowa){nie pamiętam nr skrzyni}

to będę wdzięczny

[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 22:05_________________________________________________Ps piszę po tak długim czasie bo mi cura zachorowała

ale to inne forum[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 22:07_________________________________________________więc nie ma pomocy

ok.

postaram się coś innego wykminić

Opublikowano

nikt tutaj nie wrózy ze szklanej kuli

bez VAG-a ani rusz

Opublikowano

a taka szklana kula by mi się przydała :naughty:

ale pomyślcie :wallbash:

-nie odpala z kluczyka (ale mam przejściówkę z rozrusznika prosto na akumulator)

-po wyciągnięciu kluczyka zegarek nie odlicza czasu(brak prądu)

-przy ponownym włożeniu i przekręceniu stan km jest wyzerowany

-po wciśnięciu hamulca blokada powinna pozwolić ruszyć dźwignią z pozycji PRN (a tak nie jest)

-wchodzą wszystkie 4-ry biegi tylko że :

-po wciśnięciu pedału gazu do oporu nie redukuje

- tempomat działa

- brak wstecznego światła

To może bez szklanej kuli można by to zdiagnozować a nóż widelec to może być coś z instalacją :mysli:

bo przedemną już ktoś tam łapska pchał jest tam kilka dziwnych połączeń

Jak by jakaś wróżka miała jakąś wizję (tarot ,kości,itp.) to niech się podzieli wiedzą na temat instalacji

Z góry dziękuję i przepraszam magików

:hi:

Opublikowano

Gdzie dokładnie mieszkasz? mam taki sterownik do automatu jeśli to o nim piszesz można by podmienić, ale jak nie zapala z kluczyka to może być wina immo, bądź kompa. Podepnij Vaga i wtedy można coś więcej powiedzieć, Vaga też mam jak coś. Pisz na PW to najwyżej się jakoś ustawimy jak sobie nie poradzisz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...