funciak Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 powitać piszę ponieważ jest taki problem do rozgryzienia -sterownik zalany -naprawa (wymiana oporników) -nie ma trybu awaryjnego -biegi wchodzą płynnie -----Ale przy wciśnięciu pedału gazu do oporu nie redukuje------ -zapalam oczywiście (na krótko) - brak podświetlenia biegów (tzn. stopki)- (tylko mignięcie) brak wstecznego światła to podstawowe dane jak jest magik w okolicy woj Lubelskiego to z chęcią wpadnę
funciak Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 miałem problem z komunikacją lecz dzisiaj jadę do znajomego i może tam uda mi się połączyć [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 07:54_________________________________________________no i nic nie wyszło brak połączenia ze skrzynią (może to wina sterownika) a silnik i inne podzespoły widzi lecz kilka razy podczas jazdy wskoczył 4-ty bieg mam jeszcze taką teorię, że to może być wina kabli --poprzedni mechanik jak wszystko suszył poodpinał kable lecz ja zauważyłem trochę przeciętych i zaizolowanych-- jak by mi ktoś mógł podpowiedzieć gdzie znajdę schemat instalacji co idzie do sterownika (skrzynia 4-ro biegowa){nie pamiętam nr skrzyni} to będę wdzięczny [br]Dopisany: 22 Luty 2011, 22:05_________________________________________________Ps piszę po tak długim czasie bo mi cura zachorowała ale to inne forum[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 22:07_________________________________________________więc nie ma pomocy ok. postaram się coś innego wykminić
Dev Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 nikt tutaj nie wrózy ze szklanej kuli bez VAG-a ani rusz
funciak Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 a taka szklana kula by mi się przydała ale pomyślcie -nie odpala z kluczyka (ale mam przejściówkę z rozrusznika prosto na akumulator) -po wyciągnięciu kluczyka zegarek nie odlicza czasu(brak prądu) -przy ponownym włożeniu i przekręceniu stan km jest wyzerowany -po wciśnięciu hamulca blokada powinna pozwolić ruszyć dźwignią z pozycji PRN (a tak nie jest) -wchodzą wszystkie 4-ry biegi tylko że : -po wciśnięciu pedału gazu do oporu nie redukuje - tempomat działa - brak wstecznego światła To może bez szklanej kuli można by to zdiagnozować a nóż widelec to może być coś z instalacją bo przedemną już ktoś tam łapska pchał jest tam kilka dziwnych połączeń Jak by jakaś wróżka miała jakąś wizję (tarot ,kości,itp.) to niech się podzieli wiedzą na temat instalacji Z góry dziękuję i przepraszam magików
markus85 Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Gdzie dokładnie mieszkasz? mam taki sterownik do automatu jeśli to o nim piszesz można by podmienić, ale jak nie zapala z kluczyka to może być wina immo, bądź kompa. Podepnij Vaga i wtedy można coś więcej powiedzieć, Vaga też mam jak coś. Pisz na PW to najwyżej się jakoś ustawimy jak sobie nie poradzisz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się