Ponki1986 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Na wstępie przepraszam jeśli umieściłem ten post w złym miejscu Wymieniłem nie dawno komplet wahaczy z przodu, obie strony, górne i dolne, oraz łączniki. Teraz te stare części z Lem-a, po prostu mi leżą niepotrzebnie w garażu. Słyszałem o firmach które regenerują, lub po prostu skupują części samochodowe. Posiada ktoś namiary na taką firmę, najlepiej w okolicach Opole/Krapkowice/K-Koźle/Racibórz/Rybnik ? Nie chcę oddać ich na złom bo grosze za nie dostane. PS: Posiadam również docisk i tarczę sprzęgłową na której można zrobić jeszcze spokojnie z 20-40 tyś. Tylko potrzeba nowe łożysko oporowe.
DESPERADOS Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 A ile płaciłeś za wahacze? jaki jest koszt wymiany i czy można zrobić to samemu.Pozdro
Ponki1986 Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 Za komplet wahaczy razem z końcówkami drążków kierowniczych z firmy Febi zapłaciłem 1350zł. W sumie były to najtańsze z tych najlepszych dostępnych w mojej okolicy. Zanim dokonałem zakupu sprawdziłem ofertę w kilkunastu sklepach. Podam jakie ceny usłyszałem: - Mapco 1460 - Meyle 2000 (w autoryzowany centrum Seat-Skoda-VW-Audi) - Lemforder 3000 (w autoryzowany centrum Seat-Skoda-VW-Audi) - TRW 1610 - Febi 1350, 1420, 1460 (w trzech różnych sklepach). Wiadomo że wybrałem tam gdzie najtaniej. Dwie pierwsze pozycje odradzam. A co do robocizny, to czyniłem to po raz pierwszy, ale miałem do pomocy znajomego mechanika który zna się na rzeczy. W sumie zajęło nam to 4 godzinki bez pośpiechu. Złamaliśmy tylko dwa klucze A dobra rada: Nie żałuj odrdzewiacza (WD-40)
Krzysztof Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Za komplet wahaczy razem z końcówkami drążków kierowniczych z firmy Febi zapłaciłem 1350zł. W sumie były to najtańsze z tych najlepszych dostępnych w mojej okolicy. Zanim dokonałem zakupu sprawdziłem ofertę w kilkunastu sklepach. Podam jakie ceny usłyszałem: - Mapco 1460 - Meyle 2000 (w autoryzowany centrum Seat-Skoda-VW-Audi) - Lemforder 3000 (w autoryzowany centrum Seat-Skoda-VW-Audi) - TRW 1610 - Febi 1350, 1420, 1460 (w trzech różnych sklepach). Wiadomo że wybrałem tam gdzie najtaniej. Dwie pierwsze pozycje odradzam. A co do robocizny, to czyniłem to po raz pierwszy, ale miałem do pomocy znajomego mechanika który zna się na rzeczy. W sumie zajęło nam to 4 godzinki bez pośpiechu. Złamaliśmy tylko dwa klucze A dobra rada: Nie żałuj odrdzewiacza (WD-40) WD40 to można przy rowerze robić..Do prac przy zawieszeniu to odrdzewiacze/penetratory WURTHa polecam. Ta cena za FEBI to żadna atrakcja bo na forum oryginały LEMFORDER'a można kupić za 1450,- +KW. Gdzieś na śląsku jest firma, która skupuje/regeneruje stare wahacze nie pamiętam jednak dokładnie gdzie to
malinamm1 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Gdzieś na śląsku jest firma, która skupuje/regeneruje stare wahacze nie pamiętam jednak dokładnie gdzie to Firma o której pisze kolega jest w Bytomiu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=105755.0
Ponki1986 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 Ta cena za FEBI to żadna atrakcja A czy ja napisałem że trafiłem na atrakcję? Po prostu w mojej okolicy była to najlepsza alternatywa, a na pewno najtańsza.
DESPERADOS Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Dzięki za ceny i rady,muszę też sie zabrać za wahacze bo już czas
Rekomendowane odpowiedzi