Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B8] Jaki rozrząd w 2.0 tdi CR 143KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pasek i chyba wymiana przy 120 tys km.

Opublikowano

Pasek i chyba wymiana przy 120 tys km.

Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem że VAG nie zrezygnuje z kasy za częci i wymianę paska.

Widze że masz 3 literowe oznaczenie silnika, czyli auto sprzed października 2009. Nie wiesz może czy te pierwsze silnik na CR o oznaczeniu 3 literowym mają inną konstrukcje, niż 4 literowe, czy są bardziej awaryjne? Bo coś mi się obiło, że mają troche wspólnego z tymi wcześniejszymi na PD. Nie wiesz jak to jest?

Pozdrawiam.

Opublikowano

Pasek i chyba wymiana przy 120 tys km.

Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem że VAG nie zrezygnuje z kasy za częci i wymianę paska.

Widze że masz 3 literowe oznaczenie silnika, czyli auto sprzed października 2009. Nie wiesz może czy te pierwsze silnik na CR o oznaczeniu 3 literowym mają inną konstrukcje, niż 4 literowe, czy są bardziej awaryjne? Bo coś mi się obiło, że mają troche wspólnego z tymi wcześniejszymi na PD. Nie wiesz jak to jest?

Pozdrawiam.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=186593.0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...