STO_PROCENT Opublikowano 30 Listopada 2007 Opublikowano 30 Listopada 2007 Witam Załączam zdjęcie i prosze abyście napisali co o "tym" myślicie Czy wymaga natychmiastowej naprawy? Czy sam mogę sobie tą nakętke dokręcić ? a może są w niej jakieś uszczelniacze ? Nie chce przez nieuwagę czegoś popsuć wklejam dwa zdjęcia pierwsze to rzut z góry drugie to zoom tego elementu choć nie jest zdyt widoczny jest to taka jakby nakrętka (zółta pętla) i ona jest najprawdopodobniej żródłem problemu mianowicie mocno "poci" sie olejem choc nie mozna powiedziec zeby olej sie z niej wylewał bystrym strumieniem :> nakrętka ta to koniec stalowego przewodu (czerwone strzałki) moge coś temu sam zaradzic ? czy trzeba sie przywitac z mechanikiem? z góry thanks za odpowiedzi Teraz tamat wygląda lepiej [spedyt]
adadur Opublikowano 30 Listopada 2007 Opublikowano 30 Listopada 2007 Uwarzaj chłopaku by nie wpędziec się w koszty. Widziałeś kiedyś przyłącze hydrauliczne? Wygląda to tak w korpusie jest otwór gwintowany w to wkręcony jest korpus złączki zakończony gwintem zewnętrznym i odpowiednim gniazdem. W gniazdo złączki wchodzi ten metalowy przewód olejowy na końcu którego zarobiony jest pierścionek zacinający. Ściągnięte jest to wszystko specjalną nakrętką - w tym przypadku taką wysoką. Co zrobić by nie popsuć. Jednym kluczem przytrzymaj korpus złączki (poniżej nakrętki) a drugim kluczem dokręć nakrętkę. Absolutnie nie pozwól by nakrętka kręciła się z korpusem bo ukręcisz ten przewód olejowy. Pozastanie tylko zakup jego w ASO - ok. 100zł. Warto też odkręcic to, przeczyścić i skręcić. W przyszłości nieprawidłowo nazwany temat może wylądowac w kosztu wiec prosze stostowac sie do zasad. Zmień temat.
STO_PROCENT Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2007 dzieki adadur za cenna podpowiedz przydała sie wkońcu problem zażegnany wystarczyło wymontować w całości filtr powietrza żeby miec dostęp kluczem potem odkręcic nakrętke górna dokręcic nakrętke w korpusie złożyć do 'kupy' i jest tak jak fabryka chciała jedyne co zostało do usunięcia to ślady po oleju na turbinie (benzyna ekstrakcyjna i pędzelek - powinno pomóc)
Rekomendowane odpowiedzi