Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Cieknące turbo


jacek28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie,ostatnio mechanik powiedział mi ze turbo pusciło olej,nie jestem zabardzo znawca tematu,powiedział mi ze jakieś uszczelniacze w turbinie,mówił ze to bedzie sie wiazalo z wymiana oleju i żebym sie za to zabrał przy nastepnej wymianie,i tu moje pytanie-moge tak jeżdzic jeszcze ok 8 tys.km?i drugie te uszczelniacze to znaczy ze musze oddac ja do regeneracji czy da sie to jakos naprawic,swoja droga nie zauważyłem ubytku oleju,turbo tez ładnie ciagnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie ten mechanik zauważył olej i w jakich ilościach bo to, że przez stronę zimną turbosprężarki przepychany jest olej do dolotu z odmy silnika to jest to normalne zjawisko w TDI - zwłaszcza jeśli nie zauważyłeś widocznego ubytku oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sladowe ilości oleju w dolocie zawsze bedą, nawet puszczające turbo nie jest grozne dopóki nie wywala sporych ich ilosci. Sprawdz np po przejechaniu 1000 km ile ubyło na bagnecie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie mimo wymiany o-ringu na nowy z ASO nadal brzydko cieknie na łączeniu turbiny z rurą biegnącą od IC.

Oto fotki :

7aad5f52633b7485m.jpg ==> 109816aed028000bm.jpg

Co wy na to Panowie?

Dodam że oleju zbytnio nie ubywa ..zaledwie 2-3mm zeszło z bagnetu od jesieni gdy wymieniałem olej, a przejechałem ~7kkm.

Mokrymi wężykami podciśnienia się nie sugerujcie. Namokły od oleju, który wydostaje się przez 'odpowietrzniki' EGR'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie leje się ciurkiem. Na razie wygląda to całkiem dobrze - tak jak piszesz - film olejowy i tyle. Także nic z tym nie robię na razie i będę obserwował sytuację. Dzięki.

U mnie niestety lało sie ciurkiem,jestem już po regeneracji turbiny,myslałem ze poszły tylko uszczelniacze ale okazoło sie ze wirnik też juz lekko obcierał o obudowe,suma sumarum całe bebechy turbiny nowe.Od tego czasu spokój z wężami i egr który syfił niemilosiernie,dodam ze wszystko było dokładnie umyte wszystkie węże,intercooler,egr,kolektor dolotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a zdradź proszę ile kosztowała cię taka regeneracja turbiny..

Pozdrawiam

cosh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaślepić EGR-a uwolnić odme i nie powinno być oleju w dolocie :good:

Zawór EGR nie działa w silnikach TDI tak jak powinien i często niestety pada, najlepsze wyjście to zaślepić gada i spokój ze spalinami w dolocie do tego parę kucy gratis. Co do oleju to najczęściej jest wina odmy, ale na nią też jest sposób: oil catch tank lub pod samochód gada. Obniży to temperaturę powietrza w dolocie i zapoiegnie waleniem oleju na suszarkę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a zdradź proszę ile kosztowała cię taka regeneracja turbiny..

Pozdrawiam

cosh

Kolego, a zdradź proszę ile kosztowała cię taka regeneracja turbiny..

Pozdrawiam

cosh

600-900zł zalezy co masz uszkodzone. Jak chcesz to napisz do mnie PW to mogę Ci podać namiary na goscia w Pruszkowie co sie zajmuje regeneracja (kilka osob mi go poleciło) oraz warsztat w Ożarowie Mazowieckim w ktorym wyjeli mi turbo i zalozyli.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a zdradź proszę ile kosztowała cię taka regeneracja turbiny..

Pozdrawiam

cosh

Jasne regeneracja 800zł w mielcu bo tu mam najblizej 300 zł robocizna,wyjecie,załozenie,mycie tego całego syfu,pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...