wojtus736 Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Witam! Mam problem z golfem IV ALH. Raz na jakiś czas łapie notlaufa i wtedy też wyskakuje błąd 0575. Co może byc tego przyczyną N75, turbina? Poniżej wklejam logi. Dynamiczne: Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 011) Log (2 - 004,008,010) Log (3 - 005,006) Statyczne: Log (0 - 004,007,013) Log (1 - 018,021,023) Log (2 - 000,001,003) BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 011)
SkOs Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 jak dla mnie turbo do czyszczenia w logu 11 masz niedoladowanie ;d czy sie myle ? :>[br]Dopisany: 23 Luty 2011, 18:12_________________________________________________lol w 01 tez cos nie tak
wojtus736 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 Pewnie chodzi o termostat, który jest do wymiany. Czyszczenie turbo wystarczy?
SkOs Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 tak do konca to Ci nie powiem bo nie znam sie az tak ale podejrzewam ze tak [br]Dopisany: 23 Luty 2011, 18:26_________________________________________________ta termo do wymiany BS 001 masz temp za mala ;][br]Dopisany: 23 Luty 2011, 18:28_________________________________________________problem z egr chyba [br]Dopisany: 23 Luty 2011, 18:29_________________________________________________nie wiem ktos inny Ci powie lepiej
wojtus736 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 dzięki wiec czekam aż tęgie głowy z tego forum zabiorą głos o ile zechcą oczywiście
spanky Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Witam! Mam problem z golfem IV ALH. Raz na jakiś czas łapie notlaufa i wtedy też wyskakuje błąd 0575. Co może byc tego przyczyną N75, turbina? Poniżej wklejam logi. Dynamiczne: Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 011) Log (2 - 004,008,010) Log (3 - 005,006) Statyczne: Log (0 - 004,007,013) Log (1 - 018,021,023) Log (2 - 000,001,003) BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 011) sprezarka albo grucha
wojtus736 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 czyli N75 można wykluczyć? a czy stan węży podciśnieniowych ma znaczenie w tym przypadku?
SkOs Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 zawsze ma jak widzisz ze jakis moze byc uszkodzony chociaz nie musi to wymieniaj
przemik Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 sprezarka do czyszczenia termostat do wymiany
wojtus736 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 Ich stan nie jest rewelacyjny tak więc mam w planach wymianę. Orientuje się ktoś ile metrów trzeba kupić?
SkOs Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 zalezy bo tam sa chyba 2 srednice o ile mi sie dobrze wydaje poszukaj se wezy podcisnienia samco bylo gdzies na forum ;]
wojtus736 Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 Mierzyłem to jest tam 6mm i 4mm
ciahciah Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 jakieś postępy nastąpiły? pytam bo jestem ciekaw nowych logów czy auto posiada katalizator?
wojtus736 Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 Turbo jeszcze nie czyściłem, bo temperatura nie sprzyja. Zamówiłem wężyki i będę wymieniał. Co do katalizatora to nie jestem pewien, bo widać, że ktoś coś spawał przy puszcze, ale nie wiem czy wywalony jest środek. Jednak po dźwięku wydechu sądzę, że jest katalizator, bo przy wywalonym gwizd turbiny chyba powinien być wyraźniejszy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się