mszerszen 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 siemanko mam mały problem tydzień temu wymieniłem egr , założyliśmy wszystko spowrotem tak jak trzeba , niedawno zauważyłe ze jak dodam gazu mianowicie jak przekrocze 2,5tys obr to rura od intercoolera zaczyna jakby puchnąc , rozprężać sie , to tak wygląda jak by miała wybuchnąć chodzi mi o ta gumową rurke ta co idzie z intercoolera do erg najpierw idzie gumowa rura a puzniej jest plastikowa czyżby intercooler był zapchany ,?? jak coś wiecie to z góry dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-V6 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Zczytaj VAGiem kody błędów - od tego trzeba zacząć .... Jeśli EGR był uszkodzony to możliwe jest, że intercooler się zapchał. Przy wymianie czy czyszczeniu EGRa trzeba czyścić cały ukłoad dolotowy - łącznie z coolerem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszerszen 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 wszystko było czyszczone oprucz intercoolera , uszczelki tez dałem nowe wszedzie , błędów nie było sprawdzałem vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur87 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 ale jak by intercooler był zapchany to by powietrze nie przechodziło przez ta rurę bo ona jest za nim, jak już jest coś zatkane to ta rura albo dalej gdzieś nie ma drożności, ewentualnie może sterowanie turbiny gdzieś jest nie tak i za dużo ładuje. najlepiej podpiąć VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszerszen 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 i co w tym vagu mam zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 i co w tym vagu mam zrobić podpiąć do auta i zobaczyć co "powie" jeśli coś jest zatkane-nie dostaje powietrza,więc i korekty dawki będą,a te wiążą sie z błędami w sterowniku[br]Dopisany: 27 Luty 2011, 12:24_________________________________________________zloguj ciśnienie doładowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszerszen 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 w silniku nie było błędów , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 w silniku nie było błędów , zrób logi,będzie wiadomo,czy ciśnienie w kolektorze jest takie,jakie powinno byc-wtedy będziesz wiedział,czy coś tam blokujemożesz tż odkręcić tę rurę i zobaczyc,co tam jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 ale u mnie też ta rura puchła dopóki nie zmieniłem na nierdzewkę. Nie wiem czy to czasem nie normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszerszen 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 szkoda że przed wymianą erg nie spojrzałem czy ta rura puchnie , może to normalne , już sam nie wiem co mam myśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Najpierw rozbierz wszystko jeżeli tak mocno puchnie i sprawdź czy nie siedzi tam jakaś niespodzianka. Później logi zrób dla magików :wink4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Wg mnie to normalne. Jak sprawdzałem u siebie to przy dodaniu gazu też minimalnie puchnie. W końcu to tylko guma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszerszen 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 wszystko było myte i czyszczone kolektor , rury ,nowe uszczelki , kupiłem nawet nowe zaciski co łączą te rury , może to normalne już sam nie wiem co mam mysleć , w tyg sprawdzę te logi może to coś wyjaśni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 ale powiedz czy ty się martwisz?? jeździ normalnie?? ma moc?? jak tak to nie czepiaj się tylko jeździj! Logi możesz zrobić to będziesz wiedział jak chodzi motorownia. A to że sobie puchnie, bo przecież tam jest duże ciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszerszen 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 moc ma , wszystko wydaje sie być w normie , tylko ta rura , może to wogóle nie jest problem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 moc ma , wszystko wydaje sie być w normie , tylko ta rura , może to wogóle nie jest problem ?? Ja tam bym nie panikował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
done 3 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Daj znać czy coś w tym temacie się wyjaśniło. Czy przypadkiem uszczelnienie na turbo nie puszcza oleju i przytyka intercooler. Nie było przy okazji śladów oleju przy obejmach tej rury ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bates23 1 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Rura puchnąć musi bo w końcu ciśnienie jest w niej około 1 bara lub i nieco wiecej, lecz nie powinna puchnąć tak żeby miała wybuchnąć... Po pierwsze wejdź w vagu w silnik i odczytaj wartość z kanału 10 lub 11 (chyba 11 jest od ciśnienia doładowania). Jeżeli będziesz sprawdzał ten kanał to tylko podczas jazdy na minimum 3 biegu (plajtoka trzyma pasażer, nie Ty!) jeżeli ciśnienie aktualne będzie dużo wyższe niż ciśnienie wymagane to znaczy że jest problem ze sterowaniem turbiny (możliwy wyciągnięty lub nieszczelny jakiś wężyk podciśnienia, odpięta kostka zaworu N75) Jeżeli na vagu Ciśnienia będą się zgadzać to zalecam sprawdzić tą puchnącą rurę czy czasem w niej nie są popękane włókna zbrojące. Egr steruje powrotem spalin do silnika (ekologia) lecz egr nie steruje czystym powietrzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się