jordan233 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Witam Chcę kupić BLOS-a do tego silnika,w chwili obecnej instalkę gazu drugiej generacji(zwykły),słyszałem że BLOS lepiej się nadaje do tego typu silników. Proszę o poradę, jakie blos będzie odpowiedni.
jihad Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 A są różne? Chyba jest tylko jeden, zdaje się produkcji BRC. Jednak do tego silnika założyłbym sekwencję. Chyba, że juz myslisz o sprzedaży.
davidoff82 Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 A są różne? Chyba jest tylko jeden, zdaje się produkcji BRC. Jednak do tego silnika założyłbym sekwencję. Chyba, że juz myslisz o sprzedaży. A jak z legalnością tego urządzenia? Coś się zmieniło czy nadal wzbudza mega skrajne emocje? Kiedyś gdzieś słyszałem że trzeba odciąć krokowca jak jest blos i dlatego nie do końca jest on legalny, później słyszałem o "elektronicznym blosie" który kosztował niewiele mniej od sekwencji, może warto rozeznać temat jak to jest teraz?
Don Vito Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 A gdzie wzbudza emocje? Ci wszyscy kontrolerzy w stacjach h*ja się znają i nie widedzą co to jest blos. Latałem 3 lata bez problemu AAR-em, a nawet dwoma i nigdy nie miałem problemu. Blos do AAH możesz założyć, ale wiadomo, że sekwencja jest najlepszym rozwiązaniem, jeżeli nie liczy się koszt, bo blos Cię wyjdzie 300zł
davidoff82 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 A gdzie wzbudza emocje? Ci wszyscy kontrolerzy w stacjach h*ja się znają i nie widedzą co to jest blos. Latałem 3 lata bez problemu AAR-em, a nawet dwoma i nigdy nie miałem problemu. Blos do AAH możesz założyć, ale wiadomo, że sekwencja jest najlepszym rozwiązaniem, jeżeli nie liczy się koszt, bo blos Cię wyjdzie 300zł To zależy gdzie się jeździ na przegląd, bo jeśli tam gdzie nie załatwia się podbicia za "flachę" to mogą być problemy. Doskonale wiem co mówię bo żona pracuje 4 lata w OSKP, znam diagnostów bardzo dobrze. I uwierz, niektórzy z nich naprawdę zajebiaszczo znają się na tym, co robią (a przynajmniej Ci których znam). Główny problem z blosem polega na tym że ciężko ustawić mieszankę tak aby spaliny były OK (dla dociekliwych, na legalnym przeglądzie bada się skład spalin). O ile mi wiadomo blosa ciężko (lub się nie da) skonfigurować z silnikiem krokowym i często jest sprzęgnięty ze "śrubą" i stąd problem.
Don Vito Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Tu Ci muszę kolego przyznać rację. Blosa jest ciężko ustawić na analizatorze, bo minimalne problemy silnikowe, nieodczuwalne w czasie jazdy mogą powodować zaburzenia przy ustawianiu. Najlepiej skręcić go wg. instrukcji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się