CZTERYX Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Witam, silnik 1,8 benzyna + gaz sekwencja, auto nocuje pod chumrką na podwórku. Chodziło ok, dopóki po jednej z tych zimnych nocy w ostatnim tygodniu nie chciało zapalić rano. Do pracy pojechałem więc autobusem, a auto przestało te zimne noce bez odpalania. Wczoraj zajrzałem i dalej to samo. Objawy są takie: rozrusznik kręci ale silnik nie zaskakuje. Zrobiłem VAG na tej zakładce engine na włączonym zapłonie. Wyszło to: 3 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10---Intermittent 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10- Implausible Signal - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 07-10- Signal too Low - Intermittent Akumulator podłączyłem do prostownika na parę godzin ale nie pomogło to nic, w każdym razie rozrusznik kręci bez problemu, jak włączę radio w aucie to też gra, czyli jakby zasilanie jakieś jest. Niestety nie mam miernika napięcia, bo tak bym sprawdził ile wykazuje na akumulatorze. Akumulator 3 letni Bergen 55Ah. Następnie skasowałem te błędy Vagiem i ponownie spróbowałem uruchomić auto i dalej to samo. Po tej czynności sprawdziłem jeszcze raz zakładkę engine i było już tylko: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10- Signal too Low - Intermittent prosze o podpowiedź co może być.
qrczak91 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 wydaje mi się, że po prostu padł aku. Najlepiej pożycz od kogoś na chwilę i odpal na innym.
marceel1 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Niestety nie mam miernika napięcia, bo tak bym sprawdził ile wykazuje na akumulatorze. W Vagu masz taką opcję w blokach, klikaj po kolei, jeden z bloków będzie pokazywał napięcie na akumulatorze, ładowanie tak samo.
CZTERYX Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Opublikowano 14 Marca 2011 Tak, faktycznie znalazłem taką opcję. Jednak okazało się że to nie aku. Zaholowałem do przydomowego warsztatu wujka, wstępna diagnoza - niskie ciśnienie. Aż tak na mechanice się nie znam, mówi że sprawdzi uszczelke pod głowicą.[br]Dopisany: 03 Marzec 2011, 23:08_________________________________________________Witam, uszczelka sprawdzona okazała się jednak ok, ale i tak została wymieniona na nową. Winne były pierścienie podobno były zapieczone. Przed wymianą ciśnienie wynosiło 2 - 4 atmosfery, po zalożeniu nowych pierścieni 12 atmosfer. Czy to ciśnienie jest dobre? Auto już pali ładnie. Ale tak pytam Was z doświadczenia czy przy okazji warto coś jeszcze wymienić jak już takie modernizacje Wujek mówi, że inne części są wporządku, ale jeśli coś można jeszcze poprawić to ja bym był za opcją wymiany. Zaznaczę, że od auta nie oczekuję wyścigowych wrażeń, tylko normalnej jazdy.Rozrząd wymieniany był 50tys. km temu auto ma na liczniku 298 tys. km
marceel1 Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Świeczki, przewody - kiedy były wymieniane? Czyszczenie przepustnicy, adaptacja. Z takich podstawowych rzeczy..
snicky25 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Witam ja tez mam taki problem. Samochod po nocy ciezko pali przebieg hmm 306000 km silnik 1.8 ADR z gazem. Na gazie jeździ od 2005 roku rozrząd wymieniony pompa paliwa wymieniona nie ruszalem jeszcze swiec i filtra powietrza ani paliwa. Zaznacze tylko ze samochod pali bez problemu jak zostanie raz odpalony tylko jakby wolno wchodził na obroty po odpaleniu. Co o tym sądzicie?? Myslalem zeby moze jakis nowy 1.8 ADR wsadzic ale nie wiem jak sprawa z instalacja gazowa sie ma wtedy
marceel1 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 nie ruszalem jeszcze swiec i filtra powietrza ani paliwa tzn. jeszcze tego nigdy nie wymieniałeś? ile jeździsz autem? Zaznacze tylko ze samochod pali bez problemu jak zostanie raz odpalony tylko jakby wolno wchodził na obroty po odpaleniu. Co o tym sądzicie?? Na gazie takie objawy? Filterki gazu kiedy wymieniałeś? Żeby ocenić kondycje sinika sprawdź ciśnienie na każdym cylindrze. I tu też pytanie: pije olej? Myslalem zeby moze jakis nowy 1.8 ADR wsadzic ale nie wiem jak sprawa z instalacja gazowa sie ma wtedy Instalacja gazową można przełożyć, ze starego.
snicky25 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Znaczy tak swiec jeszcze nie wymienialem bo niedawno kupilem auto wiec jeszcze nie wymienilem ale sprawdze dzisiaj w jakiej sa kondycji. Auto oleju nie bierze w zbiorniczku płynu chłodniczego nie pojawiaja sie bombelki, auto nie kopci i nawet dobrze jedzie ale na benzynie bo na gazie jakby troche przymulone jest
marceel1 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Jeżeli nie wiesz kiedy był wymieniany olej, filtry. Ja bym zaczął od tego. Wymiana oleju,filtra oleju, filtra paliwa, powietrza, ewentualnie kabinowego. Dalej filtra gazu przy elektrozaworze jak i tego puszkowego koszt obu ok. 20zł i zrobisz to sam. Myslalem zeby moze jakis nowy 1.8 ADR wsadzic ale nie wiem jak sprawa z instalacja gazowa sie ma wtedy Jeżeli silnik na benzynie chodzi ok to tylko kwestia ogarnięcia gazu. Pamiętaj, że kupując silnik nigdy nie wiesz w jakiej jest kondycji.
snicky25 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Silnik chodzi ok na benzynie ale ciezko odpala
marceel1 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Silnik chodzi ok na benzynie ale ciezko odpala Zacząłbym od wymiany świeczek.
snicky25 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 ok tak zrobie i napisze[br]Dopisany: 15 Marzec 2011, 15:00_________________________________________________czy do gazu jakies inne swieczki powinienem kupic? czy standart?
Gość pawelmail Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 jesli na benzynie ci nie pali badz ciezko to robi sprawdz filtr paliwa
wesz82 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Jeżeli silnik na benzynie chodzi ok to tylko kwestia ogarnięcia gazu. Pamiętaj, że kupując silnik nigdy nie wiesz w jakiej jest kondycji. Nie do końca,bo gaz zawsze jest bardziej czuły na elektrykę i np na PB będzie jeździł ok a na LPG szwankował. czy do gazu jakies inne swieczki powinienem kupic? czy standart? Polecam NGK Zacznij od tego co piszą koledzy wyżej i ewentualnie jak na Pb silnik nie pracuje równo proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa oraz to czy paliwo nie cofa się do baku.
snicky25 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Jak juz pisalem wczesniej problem polega tylko na pierwszym odpaleniu silnika po nocy bo pozniej juz jest ok i chodzi ok na benzynie a na gazie na wolnych jakby lekko poszarpywal[br]Dopisany: 16 Marzec 2011, 15:00_________________________________________________Chłopaki dzisiaj podpiełem auto pod vaga i wyskoczylo cos takiego co to jest jak sie z tym uporac?? 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 1259 Przekaźnik pompy paliwa-J17 przerwa lub zwarcie do masy 16486 Przepływomierz - niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY pomozcie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się