Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Nie odpala po zimnej nocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

silnik 1,8 benzyna + gaz sekwencja, auto nocuje pod chumrką na podwórku. Chodziło ok, dopóki po jednej z tych zimnych nocy w ostatnim tygodniu nie chciało zapalić rano. Do pracy pojechałem więc autobusem, a auto przestało te zimne noce bez odpalania. Wczoraj zajrzałem i dalej to samo. Objawy są takie: rozrusznik kręci ale silnik nie zaskakuje. Zrobiłem VAG na tej zakładce engine na włączonym zapłonie. Wyszło to:

3 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10---Intermittent

00670 - Throttle Position Sensor (G127)

27-10- Implausible Signal - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

07-10- Signal too Low - Intermittent

Akumulator podłączyłem do prostownika na parę godzin ale nie pomogło to nic, w każdym razie rozrusznik kręci bez problemu, jak włączę radio w aucie to też gra, czyli jakby zasilanie jakieś jest. Niestety nie mam miernika napięcia, bo tak bym sprawdził ile wykazuje na akumulatorze. Akumulator 3 letni Bergen 55Ah.

Następnie skasowałem te błędy Vagiem i ponownie spróbowałem uruchomić auto i dalej to samo. Po tej czynności sprawdziłem jeszcze raz zakładkę engine i było już tylko:

00532 - Supply Voltage B+

07-10- Signal too Low - Intermittent

prosze o podpowiedź co może być.

Opublikowano

wydaje mi się, że po prostu padł aku. Najlepiej pożycz od kogoś na chwilę i odpal na innym.

Opublikowano

Niestety nie mam miernika napięcia, bo tak bym sprawdził ile wykazuje na akumulatorze.

W Vagu masz taką opcję w blokach, klikaj po kolei, jeden z bloków będzie pokazywał napięcie na akumulatorze, ładowanie tak samo.

Opublikowano

Tak, faktycznie znalazłem taką opcję. Jednak okazało się że to nie aku. Zaholowałem do przydomowego warsztatu wujka, wstępna diagnoza - niskie ciśnienie. Aż tak na mechanice się nie znam, mówi że sprawdzi uszczelke pod głowicą.[br]Dopisany: 03 Marzec 2011, 23:08_________________________________________________Witam,

uszczelka sprawdzona okazała się jednak ok, ale i tak została wymieniona na nową. Winne były pierścienie podobno były zapieczone. Przed wymianą ciśnienie wynosiło 2 - 4 atmosfery, po zalożeniu nowych pierścieni 12 atmosfer. Czy to ciśnienie jest dobre? Auto już pali ładnie. Ale tak pytam Was z doświadczenia czy przy okazji warto coś jeszcze wymienić jak już takie modernizacje :) Wujek mówi, że inne części są wporządku, ale jeśli coś można jeszcze poprawić to ja bym był za opcją wymiany. Zaznaczę, że od auta nie oczekuję wyścigowych wrażeń, tylko normalnej jazdy.Rozrząd wymieniany był 50tys. km temu auto ma na liczniku 298 tys. km

Opublikowano

Witam ja tez mam taki problem. Samochod po nocy ciezko pali przebieg hmm 306000 km

silnik 1.8 ADR z gazem. Na gazie jeździ od 2005 roku rozrząd wymieniony pompa paliwa wymieniona nie ruszalem jeszcze swiec i filtra powietrza ani paliwa. Zaznacze tylko ze samochod pali bez problemu jak zostanie raz odpalony tylko jakby wolno wchodził na obroty po odpaleniu. Co o tym sądzicie??

Myslalem zeby moze jakis nowy 1.8 ADR wsadzic ale nie wiem jak sprawa z instalacja gazowa sie ma wtedy

Opublikowano

nie ruszalem jeszcze swiec i filtra powietrza ani paliwa

tzn. jeszcze tego nigdy nie wymieniałeś? ile jeździsz autem?

Zaznacze tylko ze samochod pali bez problemu jak zostanie raz odpalony tylko jakby wolno wchodził na obroty po odpaleniu. Co o tym sądzicie??

Na gazie takie objawy? Filterki gazu kiedy wymieniałeś? Żeby ocenić kondycje sinika sprawdź ciśnienie na każdym cylindrze. I tu też pytanie: pije olej?

Myslalem zeby moze jakis nowy 1.8 ADR wsadzic ale nie wiem jak sprawa z instalacja gazowa sie ma wtedy

Instalacja gazową można przełożyć, ze starego.

Opublikowano

Znaczy tak swiec jeszcze nie wymienialem bo niedawno kupilem auto wiec jeszcze nie wymienilem ale sprawdze dzisiaj w jakiej sa kondycji.

Auto oleju nie bierze w zbiorniczku płynu chłodniczego nie pojawiaja sie bombelki, auto nie kopci i nawet dobrze jedzie ale na benzynie bo na gazie jakby troche przymulone jest

Opublikowano

Jeżeli nie wiesz kiedy był wymieniany olej, filtry. Ja bym zaczął od tego. Wymiana oleju,filtra oleju, filtra paliwa, powietrza, ewentualnie kabinowego. Dalej filtra gazu przy elektrozaworze jak i tego puszkowego koszt obu ok. 20zł i zrobisz to sam.

Myslalem zeby moze jakis nowy 1.8 ADR wsadzic ale nie wiem jak sprawa z instalacja gazowa sie ma wtedy

Jeżeli silnik na benzynie chodzi ok to tylko kwestia ogarnięcia gazu. Pamiętaj, że kupując silnik nigdy nie wiesz w jakiej jest kondycji.

Opublikowano

ok tak zrobie i napisze[br]Dopisany: 15 Marzec 2011, 15:00_________________________________________________czy do gazu jakies inne swieczki powinienem kupic? czy standart?

Gość pawelmail
Opublikowano

jesli na benzynie ci nie pali badz ciezko to robi sprawdz filtr paliwa

Opublikowano

Jeżeli silnik na benzynie chodzi ok to tylko kwestia ogarnięcia gazu. Pamiętaj, że kupując silnik nigdy nie wiesz w jakiej jest kondycji.

Nie do końca,bo gaz zawsze jest bardziej czuły na elektrykę i np na PB będzie jeździł ok a na LPG szwankował.

czy do gazu jakies inne swieczki powinienem kupic? czy standart?

Polecam NGK

Zacznij od tego co piszą koledzy wyżej i ewentualnie jak na Pb silnik nie pracuje równo proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa oraz to czy paliwo nie cofa się do baku.

Opublikowano

Jak juz pisalem wczesniej problem polega tylko na pierwszym odpaleniu silnika po nocy bo pozniej juz jest ok i chodzi ok na benzynie a na gazie na wolnych jakby lekko poszarpywal[br]Dopisany: 16 Marzec 2011, 15:00_________________________________________________Chłopaki dzisiaj podpiełem auto pod vaga i wyskoczylo cos takiego co to jest jak sie z tym uporac??

18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

532 Napięcie zasilania

sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY

17978 Moduł sterujący zablokowany

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

1259 Przekaźnik pompy paliwa-J17

przerwa lub zwarcie do masy

16486 Przepływomierz - niskie napięcie

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

pomozcie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...