Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Nagle, nie oczekiwanie przestał odpalać


alien_pl

Rekomendowane odpowiedzi

Posprawdzałem troszke dziś.

Wypiełem obudowe od kompa - tam jest jak w fabryce , nawet kurz się nie osadził :)

Odłączyłem całkiem alarm - dalej nic.

Sprawdziłem iskre - jest iskra

Słychać pompe paliwa przy rozruchu.

Dalej nie mam pomysłu.

Wydaje mi się że jakiś czujnik mógł powiedzieć pa pa tylko przy którym są takie obiawy? Czujnik położenia wału ? Czy jeśli jakiś czujnik był by uwalony to Vag by mi tego nie pokazał ? Bo nie wydaj mi się.

Zostaje jeszcze wymienić filtr paliwa co może przekładać się na ciśnienie paliwa.

Macie jeszcze jakieś pomysły ?

sylwiasty- mam tą książke , ściągnąlem całość , ale ni jak to sie ma do rozwiązania problemu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnij jeszcze vaga, sprawdz sonde, czujnik temperatury, odłącz przepływkę możę, zaadoptuj immo, podmień od kogoś ECU, możę alarm jes źle podłączony i odłączałeś niewłaściwy bezpiecznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki masz nr ECU ???? bo mam sprawne ECU od AEB , moge ci wysłac i sobie podmienisz/sprawdzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na twoim miejscu sprawdził bym wspomniany już wcześniej moduł zapłonu, miałem kiedyś identyczne objawy, i to się okazało przyczyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na twoim miejscu sprawdził bym wspomniany już wcześniej moduł zapłonu, miałem kiedyś identyczne objawy, i to się okazało przyczyną.

Jak najbardziej możesz sprawdzić rozdzielacz zapłonu, sprawdzenie jest proste i nie zajmie Ci dużo czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszece o module zapłonowym , jak to sprawdzić ?

We wspomnianej wcześniej książce znajdziesz wszystkie potrzebna informacje oraz opis jak to zrobić krok po kroku. Jest tam też sposób sprawdzenia czujnika prędkości obrotowej silnika. Strony 88-92. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem filtr paliwa dalej nie to.

Dziś chce ruszać kostke stacyjki , ale odechciewa mi sie na samą myśl ile to roboty tam jest.

Piszece o module zapłonowym , jak to sprawdzić ?

podmienić od kogoś kto ma AEB , mam chyba na stanie używke z mojej starej , wysyłac ????

z podmianką jest prosta sprawa , bo wyciągasz dwie wtyki i wszystko , moduł jest u góry puszki filtra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok panowie .

Sprawa wygląda następująco , dziś wymieniony filtr paliwa i nic.

Kupiłem kostke to samo.

Podejżewam że to będzie moduł o którym piszecie, prawdopodobnie jutro sprawdze.

Dziś jeszcze vaga bede chciał podłączyć i wybadać jeszcze raz .

Moskal , jak obadam moduł i dalej będe w d*pie to będe chyba potrzebował kompa , masz od AEB?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moskal , jak obadam moduł i dalej będe w pupie to będe chyba potrzebował kompa , masz od AEB?

jak nie masz modułu to mów , mam , moge ci wysłac i sobie sprawdzisz , jak bedzie git to sobie zostawisz za jakąś kwote a jak dópa to odeślesz

kompa mam tylko ważny jest nr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciąg dalszy :)

Sprawdzałem dziś moduł wzmocnienia zapłonu.

Wg książki

Odłączyłem wtryskiwacze (kostki) odłączyłem kostke na module 4 pinową i wg instrukcji dioda na mierniku próbnym powinna migac podczas kręcenia rozrusznika.

Zaś u mnie po przekręceniu stacyjki pojawia się napięcie dioda się świeci ( akurat moj miernik ma zakres i paliła się dioda z napięciem 6v , nie wiem czy to nie za mało ).

Ale skupiając się na tym , kluczyk przekręcony w pozycji zapłonu czyli kontrolki na blacie się świecą i wtedy dioda się cały czas swieci , w momencie przekręcenia na rozuchu dioda dalej się świeci ale NIE MRUGA jak mówi instrukcja.

I teraz moje pytanie czy jednoznacznie mogę powiedzieć że to moduł jest uwalony?

Na 5 pinówce doszedłem do 3 wtyku i tam się świeciło nie mrygało.

Moskal - PM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciąg dalszy :)

nie ma nikt u was AEB ??? nie jezdzisz na spoty ??? najprościej zrobic podmianke

Moskal - PM :)

poszedł zwrotny :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem wcześniej.

Ja jestem "fanatykiem " VW ogólnie grupa VAG nie jest obca mi , ale audi należy do mojego staruszka , który raczej nie miał do czynienia z "tak zaawansowanymi " silnikami dlatego też ja się tym zajmuje :)

Ja mam stare poczciwe Corrado , ale latam na spoty z chłopakami z VWgolfa niestety nikt AEBa nie ma.

Jak juz to mk4 na <300 ps w 1.8 t ale nie aeb :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Ty sprawdzałeś zasilanie które idzie do rozdzielacza zapłonu, powinieneś odłączyć drugą kostkę 5 pinową i przyłożyć diodę po kolei do styku 1 2 (3nie) 4 5 i masy, kręcić rozrusznikiem, dioda powinna wtedy migać. Przed tym zabiegiem odłącz zasilenie wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam aż moskal podeśle moduł i będziemy dalej walczyć :)[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 22:40_________________________________________________Problem rozwiązany - zalewało bo sonda lamda przekłamywała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...