LOKO Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Po pewnym czasie na niskim zawiasie zaczynasz zauważać że stoisz najdalej od krawężnika na parkingu a studzienki, koleiny itp rzeczy widzisz ze 100 metrów, po mieście jeździsz nie tam gdzie najbliżej tylko gdzie najrówniej
wolantt Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Po pewnym czasie na niskim zawiasie zaczynasz zauważać że stoisz najdalej od krawężnika na parkingu a studzienki, koleiny itp rzeczy widzisz ze 100 metrów, po mieście jeździsz nie tam gdzie najbliżej tylko gdzie najrówniej true story
jarek_ns Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Łukaszowi opowiadałem jak przyjechał kupiec po A4. BMW na gwincie. Na parking wjeżdżał tyłem , bo z przodu by zderzak zostawił na podjeździe.
LOKO Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Ja do kumpla na myjnie fiestą też tyłem wjeżdżałem bo bym hokeja zostawił i pewnie zderzak też gdybym próbował przodem Ale i tak przechooojem był chłopak ze Szczawnicy który zawiesił tam na wjeździe swoje S8 - przodem się nie dało więc próbował tyłem no i zdeś przeszedł milimetry nad krawężnikiem ale jak tylko tylne kola przekroczyły wjazd to siadł na progach
wolantt Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 no ja już spodem przecharatałem parę razy w ciągu 2 dni... zapowiada się ciekawie
jarek_ns Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Na allegro był gość co robił osłony pod silnik z aluminium lub stali. Gała dzisiaj przyszła, jak przyjadę do domu to ja opatrzę jak będzie ok to może jeszcze dzisiaj wpadnie do auta.
ryba85 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2012 Łukasz teraz musisz bardzo szybko przejezdzac przez progi.
wolantt Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Ryba raczej będę omijał wszystkie progi szerokim łukiem, a co do low&slow to już zamówiłem wlepe na tył Jarek masz jakiś namiar do tego kolesia bo wczoraj szukałem takich płyt pod silnik i nic nie znalazłem, a przed chwilą skończyłem prace przy regulacji gwintu i powinno być ok i to co najciekawsze jak był rozkręcony to masakra strasznie twardy i skakał jak pooebany a jak go skręciłem, teraz jest spoko tył sie troszkę chowa w nadkolach a przód jest na styk i zrobił się trochę bardziej miękki zdziwiło mnie to ale poszukałem na różnych forach i to prawda
jarek_ns Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Widziałem je na Allegro gość był chyba ze Skawiny. Gała już jest na razie w szufladzie jutro Dominik ma wpaść więc montaż pewnie w Środę
jarek_ns Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Brakuje niebieskiej nitki ale to się dorobi.
slepy Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 progi to sie po skosie mija, a najlepiej omijać
ryba85 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2012 Ryba raczej będę omijał wszystkie progi szerokim łukiem, a co do low&slow to już zamówiłem wlepe na tył Jarek masz jakiś namiar do tego kolesia bo wczoraj szukałem takich płyt pod silnik i nic nie znalazłem, a przed chwilą skończyłem prace przy regulacji gwintu i powinno być ok i to co najciekawsze jak był rozkręcony to masakra strasznie twardy i skakał jak pooebany a jak go skręciłem, teraz jest spoko tył sie troszkę chowa w nadkolach a przód jest na styk i zrobił się trochę bardziej miękki zdziwiło mnie to ale poszukałem na różnych forach i to prawda łukasz obawiam sie ze z blacha pod silnikiem to ty juz nigdzie nie przejedziesz.obnizy sie kilka cm.
wolantt Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Ryba raczej będę omijał wszystkie progi szerokim łukiem, a co do low&slow to już zamówiłem wlepe na tył Jarek masz jakiś namiar do tego kolesia bo wczoraj szukałem takich płyt pod silnik i nic nie znalazłem, a przed chwilą skończyłem prace przy regulacji gwintu i powinno być ok i to co najciekawsze jak był rozkręcony to masakra strasznie twardy i skakał jak pooebany a jak go skręciłem, teraz jest spoko tył sie troszkę chowa w nadkolach a przód jest na styk i zrobił się trochę bardziej miękki zdziwiło mnie to ale poszukałem na różnych forach i to prawda łukasz obawiam sie ze z blacha pod silnikiem to ty juz nigdzie nie przejedziesz.obnizy sie kilka cm. aluminium nie jest ciężkie, bo o to mi chodziło ---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ---------- Ryba to bierzesz te amory ze springami ??
slepy Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 ja smigam trzeci rok bez osłon i odpukać misa cała:grin:, trzeba sie przyzwyczaić, i omijać to i tamto:decayed:
wolantt Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 ja smigam trzeci rok bez osłon i odpukać misa cała:grin:, trzeba sie przyzwyczaić, i omijać to i tamto:decayed: wcześniejsze auto też miałem na glebie więc jestem przyzwyczajony
slepy Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 no to o czym mowa, najtrudniejsze pierwsze kilometry:naughty:
wolantt Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 no to o czym mowa, najtrudniejsze pierwsze kilometry:naughty: to przywieziesz te kierunki jak coś ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się