Adas25 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 no i jaka decyzja co do mniejsca??? ---------- Post dopisany at 15:48 ---------- Poprzedni post napisany at 15:31 ---------- ???????????????
Mike_G_A4 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Młody Misiek przy trzecim kółku już krzyczał " Tata dość, nie wytrzymam" i resztę drogi musiałem jechać powoli bo na mnie krzyczał
LOKO Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Jak po spocie...? Gdzie się w końcu ustawiliście?
Mike_G_A4 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Pod Sandecją na polu trochę sypało ale dało się wytrzymać
ryba85 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2013 Młody Misiek przy trzecim kółku już krzyczał " Tata dość, nie wytrzymam" i resztę drogi musiałem jechać powoli bo na mnie krzyczał no ładna karuzele mu zrobiłes.a nie poskarzył sie mamie ze tata szaleje autem po parkingu?
siara Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 :grin: no pogoda sprzyja, tylko Q brakuje...
Mike_G_A4 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Ryba no coś ty jeszcze się w domu chwalił że drifcik był
wolantt Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Ryba no coś ty jeszcze się w domu chwalił że drifcik był wyglądało to fajnie a ja jeszcze później pojechałem pod Gołąbkowice bo tam mieli spota z klubu 80-tek, co prawda jak przyjechałem to był tylko kolega z A4 sedana co był u nas chwilę i jeszcze dwie 80, ale podobno było ich siedmiu, nawet Matys był i mówili, że to pierwszy ich taki oficjalny spot, w każdym razie może podjadą za 2 tygodnie do nas
Gromek Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 widze ze kolega z barcic? tak, tak było miło, na gołąbkowicach bylo wiecej miejsca na parkingu do zabawy
LOKO Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Szkoda że nie dałem rady zawitać Ale za to miałem dzień dziecka wczoraj jak wracałem coś koło 17stej z Limanowej na Kamienicę - dawno mi się tak micha nie cieszyła No i mina gościa z grafitowego biemdablju z dumnym 540i na klapie jak go pod górę zostawiałem w kłębach śniegu - bezcenne Gorzej jak się kiedyś na suchym z nim spotkam
jarek_ns Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Łukasz dopracowałeś ustawienia gwintu. Ja mam namierzony KW do mkIV tylko bez regulacji twardości i zastanawiam się czy brać bo mówiłeś że im wyżej to twardziej? ja bym chciał opuścić delikatnie przy zachowaniu fabrycznej twardości.
slepy Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Łukasz dopracowałeś ustawienia gwintu. Ja mam namierzony KW do mkIV tylko bez regulacji twardości i zastanawiam się czy brać bo mówiłeś że im wyżej to twardziej? ja bym chciał opuścić delikatnie przy zachowaniu fabrycznej twardości. tak im wyżej skręcony gwint tym twardszy, bo sprężyna jest cały czas ściśnieta:wink:
jarek_ns Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 No to lipa. Zastanawiam się nad opuszczeniem o około 30mm wiec chyba jednak sprężyny zostaną. I zmiana na ori przed zimą. Slepy sory że nie odpisałem w sprawie fisa. Ale w święta miałem ograniczona poczytalność ogólnie zrobienie wiązki nie jest problemem problem. Imo też nie stanowi przeszkody bo nie jest w liczniku jedynie zdobycie odpowiedniego licznika. Co do kosztów to nigdy się nie zastanawiałem. W b5 nie mam zbytnio doświadczenia. W Jurkowie jest kumaty elektryk od takich cudów
Mike_G_A4 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 szkoda że nikt nie uwiecznił kółeczek ale jeszcze będzie okazja
Adas25 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 a mam propozycje moze sie zbierzemy i na jakies karting zrobimy wypad?
jarek_ns Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zawsze można zrobić spota na torze kartingowym.
wolantt Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 a mam propozycje moze sie zbierzemy i na jakies karting zrobimy wypad? temat był poruszany na wigilijnym spocie, ja jestem za więc reszta niech się wypowie
jarek_ns Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 no to robimy listę i rezerwację toru. jak będzie nas trochę to można coś powalczyć z ceną.
wolantt Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Łukasz dopracowałeś ustawienia gwintu. Ja mam namierzony KW do mkIV tylko bez regulacji twardości i zastanawiam się czy brać bo mówiłeś że im wyżej to twardziej? ja bym chciał opuścić delikatnie przy zachowaniu fabrycznej twardości. Jarek mi się udało już całkowicie do ładu z gwintem, ale jeśli chodzi o twardość to jam mam wyżej auto czyli gwint bardziej skręcony to jest miękko bo masz większy skok amora a przy rozkręconym jest mniejszy skok i przez to jest twardszy, przynajmniej u mnie tak jest, a poza tym jak byś chciał opuścić o 30 mm to raczej regulacja gwintu zaczyna się od -30mm do -80mm tak jest u mnie więc skręcony na maxa będziesz miał -30mm i powinno być lux ---------- Post dopisany at 14:28 ---------- Poprzedni post napisany at 14:21 ---------- Szkoda że nie dałem rady zawitać Ale za to miałem dzień dziecka wczoraj jak wracałem coś koło 17stej z Limanowej na Kamienicę - dawno mi się tak micha nie cieszyła No i mina gościa z grafitowego biemdablju z dumnym 540i na klapie jak go pod górę zostawiałem w kłębach śniegu - bezcenne Gorzej jak się kiedyś na suchym z nim spotkam LOKO pozazdrościć
jarek_ns Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Pchnąłem springi eibacha te czerwone. Okazało się że są -50 i potrzeba amory zmieniać na sportowe B8. Pisałem już do gościa od prokit -30. A gwint jest fajny kw inox line za 900pln. Wygląda na nie zniszczony ale ewentualna naprawa kosztuje i dam sobie spokój. W międzyczasie gofer dostał nowe fanty. Siara łapaczu okazji może byś mi wyhaczył w jakiejś promocyjnej cenie nakładki na przyciski szyb z A8 lub A4 B8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się