Gość radek_ja Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam mam problem a więc zacznę od początku Audi A4 B7 BRE 2006 rok zapala się kontrolka od Oleju na żółto od poziomu. Oczywiście sprawdzony stan oleju max, podłączony VAS brak błędów. Po odłaczeniu akumlatora na 5 minut problem znika na jakies 2 dni ale spowrotem wraca. Sprawdzona wiązka spr. zamek maski. Wiem i czytałem kiedyć że można przekodować licznik aby nie pokazywało kontrolki na chwile i potem spowrotem wrócić i wszystko bedzie ok. Może ktoś wie jaki to kod Dzięki za pomoc Moze jakieś inne uwagi :mysli:Pozdrawiam
Gość radek_ja Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 A sorki czujnik też wymieniony :>
Gość radek_ja Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Troszkę jaśniej bo jest poniedziałek 8,30 i ja jeszcze nie kumam
kris_lpgcars Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 A nie jest tak ze jak będziesz miał za duZo to tez wywAli info. A co do poprzedniej wypowiedzi jakie powiązanie maja logi do info na desce?
karp Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Witam. Czy na pewno poziom mierzysz 2min. po wyłączeniu rozgrzanego silnika (instrukcja str.247)? U mnie po kilkunastu minutach ten poziom jest wyższy nawet 3-4mm.
mat1986 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 witam mam podobny problem jak kupiłem auto sprawdziłem olej i był ok przejechałem ok 10 tyś i szczerze powiedziawszy nie zaglądałem ostatnio okazało się że mam około 1cm wiecej niż maks, w tym czasie ie ubyło płynu , wymieniłem olej i czekam co bedzie dalej czy może ktoś pomóc? słyszałem że może to być wina pdf ale jest to nie potwierdzone proszę o wypowiedz na ten temat pozdrawiam
Musashi Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 witam mam podobny problem jak kupiłem auto sprawdziłem olej i był ok przejechałem ok 10 tyś i szczerze powiedziawszy nie zaglądałem ostatnio okazało się że mam około 1cm wiecej niż maks, w tym czasie ie ubyło płynu , wymieniłem olej i czekam co bedzie dalej czy może ktoś pomóc? słyszałem że może to być wina pdf ale jest to nie potwierdzone proszę o wypowiedz na ten temat pozdrawiam jaki masz silnik?
rafikk01 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 kolego miałem taki sam problem tylko nie mam pdf u mnie było tak zmieniłem olej i po jakis 2 dniach zapalil sie czujnik a dokładnie sensor oli musiw co jest sprawdzam stan wszytko oki wiec co padł czujnik zlalem olej odkreciłem czujnik umylem go w bęzie i zalozyłem chodzil kilka dni i znowu to samo wiec wiedzilem ze padł zamowiłem na allegro uzywke ktora okazala sie taka sam h*j..wa co miałem ale zalozylem ta z allegro i sie zaczeło kombinowanie sprawdzanie napiecia i czujnka w masce wkońcu poprosiłem kolego co ma b6 130 ma tam taki sam czujnik tylko inny nr zalozylem i kamień spadł z serca wszytko bylo git wiec kupiłem nastepny na alegro który okazal sie dobry ale co do tego ze ci sie wlaczyl to moje przypuszczenia sa takie ze ci ON leci do oleju przez ten pdf lub orinki na wtryskach ale podejzewam ze przez pierscienie ten PDF wali grubo i po miescie sie to nie przepali tak jak w trasie bezsensu wynalazek ile tdi zabił to juz zostawie to dla siebie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się