Jump to content

karp

Pasjonat
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About karp

Informacje

  • First name
    Darek
  • Location
    Grójec

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BLB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    ON
  1. Witam ponownie. Dzisiaj zamienili mi półosie stronami i rzeczywiście jest duża poprawa – w warsztacie nie chcieli nawet kasy za tę podmianę tak ich zaskoczyła sugestia Kolegi Bart-S. Są pojedyncze drgania, głównie na nierównościach najprawdopodobniej z zawieszenia (amortyzatory, wahacze... jeszcze oryginalne) ale skrzynia jak do tej pory pracuje normalnie. Szarpnięcie przy przełączaniu drążka z P na R występuje tylko na zimnym silniku. Wielkie dzięki dla Bart-S za rozmowę i pomoc. Oczywiście chciałbym skrzynie dokładnie zdiagnozować stąd będę dzwonił w najbliższym czasie.
  2. Witam. Po 300tys przyzwoitej jazdy Multitronic zaczyna poszarpywać.Wcześniej wymieniłem poduszki pod silnikiem, prawy przegub wewnętrzny, lewy sprawdzony(wymieniona osłona)silnik pracuje prawidłowo (po remoncie głowicy). Poszarpywanie jest najbardziej widoczne po przekroczeniu 120 km/h, również bardziej odczuwalne jest szarpnięcie przy przełączaniu drążka zwłaszcza z P na R. Poza tym skrzynia skrzynia pracuje normalnie nie wyrzuca żadnych błędów (nieznaczna poprawa po wymianie oleju). Wizyta w pobliskim warsztacie naprawy automatów (mieli dwie multi rozebrane) to porażka - krótka jazda, sprawdzenie że nie ma błędów a dokładna diagnoza po wyjęciu skrzyni. Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów diagnozował i naprawiał Multitronica i może polecić firmę w okolicach Warszawy która to wykona na poziomie Kolegi Bart-S.
  3. Witam. Miałem identyczne objawy - wymieniłem na nowe koło dwumasowe i przejechałem do tej pory 100 tys km. Problem opisany na forum w 2009 lub 2010r.
  4. Witam. Miałem podobne objawy (metaliczne szurnięcie przy rozgrzanym silniku) - oznaczało defekt koła dwumasowego. Trzeba zdjąć osłony i zlokalizować hałas.
  5. Witam. W B7 poziom mierzysz 2min. po wyłączeniu rozgrzanego silnika (instrukcja str.247)? U mnie po kilkunastu minutach ten poziom jest wyższy nawet 3-4mm. Sprawdź w instrukcji, być może w B8 jest inaczej.
  6. Witam. Potrzebuję do swojego Audi A4 b7 2TDI BLB: -olej Motul Specific 505.01 5W40 5L - proszę o cenę.
  7. Witam. Potrzebuję motul 505.01-5l do B-7 2.0 TDI, blb, 2005r. Jaka cena + przesyłka
  8. Witam. Tak jest dwumas i u kolegi wygląda na zużyty.
  9. Witam. Czy na pewno poziom mierzysz 2min. po wyłączeniu rozgrzanego silnika (instrukcja str.247)? U mnie po kilkunastu minutach ten poziom jest wyższy nawet 3-4mm.
  10. Witam. Mam BLB multitronik 180tys chodzi wyśmienicie nic nie buja.
  11. Witam. Dwa razy wymieniałem olej i koło dwumasowe (wyjęcie skrzyni) - auto nie zjeżdża na pochylni, skrzynia działa prawidłowo - adaptacji nie przeprowadzałem.
  12. Witam. Mam skrzynię multitronic. O ile dobrze pamiętam orginalne koło dwumasowe było luka i takie założono.
  13. Witam. Też miałem delikatne poszarpywanie przy 2000-2500 i sporadycznie na jałowym. Zastosowałem środek czyszczący do pompo-wtrysków motul, stp i nastąpiła poprawa korekcji. Teraz używam paliwa dieselgold i jest dodatkowa poprawa.
  14. Firma Auto-Michał Grójec koszt koła 1850 z vat. Wymiana gratis właściciel to mój wujek. Nagraj hałas, dobrze pamiętam bo jeżdziłem z tym pół roku.
  15. Dokładnie tylko przy rozgrzanym silniku. Żadnych innych objawów nie zauważyłem.
×
×
  • Create New...