Jump to content

karp

Pasjonat
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About karp

  1. Witam. Miałem identyczne objawy - wymieniłem na nowe koło dwumasowe i przejechałem do tej pory 100 tys km. Problem opisany na forum w 2009 lub 2010r.
  2. Witam. Miałem podobne objawy (metaliczne szurnięcie przy rozgrzanym silniku) - oznaczało defekt koła dwumasowego. Trzeba zdjąć osłony i zlokalizować hałas.
  3. Witam. W B7 poziom mierzysz 2min. po wyłączeniu rozgrzanego silnika (instrukcja str.247)? U mnie po kilkunastu minutach ten poziom jest wyższy nawet 3-4mm. Sprawdź w instrukcji, być może w B8 jest inaczej.
  4. Witam. Potrzebuję do swojego Audi A4 b7 2TDI BLB: -olej Motul Specific 505.01 5W40 5L - proszę o cenę.
  5. Witam. Potrzebuję motul 505.01-5l do B-7 2.0 TDI, blb, 2005r. Jaka cena + przesyłka
  6. Witam. Tak jest dwumas i u kolegi wygląda na zużyty.
  7. Witam. Czy na pewno poziom mierzysz 2min. po wyłączeniu rozgrzanego silnika (instrukcja str.247)? U mnie po kilkunastu minutach ten poziom jest wyższy nawet 3-4mm.
  8. Witam. Mam BLB multitronik 180tys chodzi wyśmienicie nic nie buja.
  9. Witam. Dwa razy wymieniałem olej i koło dwumasowe (wyjęcie skrzyni) - auto nie zjeżdża na pochylni, skrzynia działa prawidłowo - adaptacji nie przeprowadzałem.
  10. Witam. Mam skrzynię multitronic. O ile dobrze pamiętam orginalne koło dwumasowe było luka i takie założono.
  11. Witam. Też miałem delikatne poszarpywanie przy 2000-2500 i sporadycznie na jałowym. Zastosowałem środek czyszczący do pompo-wtrysków motul, stp i nastąpiła poprawa korekcji. Teraz używam paliwa dieselgold i jest dodatkowa poprawa.
  12. Firma Auto-Michał Grójec koszt koła 1850 z vat. Wymiana gratis właściciel to mój wujek. Nagraj hałas, dobrze pamiętam bo jeżdziłem z tym pół roku.
  13. Dokładnie tylko przy rozgrzanym silniku. Żadnych innych objawów nie zauważyłem.
  14. U kolegi Dzika motul 5l, filtr oleju, powietrza + przesyłka - 226zł
  15. Na początku wydawało się że hałasuje łańcuszkowy napęd wałków wyrównoważających, (typowa wada w wielu BLB) ale po dokładnym osłuchaniu podczas rozruchu metaliczny dzwięk wydobywał się z tyłu silnika. Po zdjęciu multitronika i demontażu koła dwumasowego i porównaniu z nowym mechanik nie był pewien tej wady koła ale wymiana wyeliminowała tą uciążliwą usterkę.[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 08:49_________________________________________________Dodam że to metaliczne szuranie było głośne trwało tylko podczas rozruchu około 1-2 s.
×
×
  • Create New...