andy_sky Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 jak w temacie co to, zwarcie, ale gdzie szukać :?:
majkel_majki Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Najprędzej szukaj problemu w samym silniczku, może był systematycznie podlewany. Nie masz czasem ukręconej ośki spryskiwacza? Może ktoś udostępni sprawny na podmiankę i trochę się wyklaruje.
kris_lpgcars Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Mam wrażenie ze bardziej masz zatarta oske wywal mechanizm i zobacz czy zatarty mechanizm nie rozwalil ci silnika
andy_sky Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 złoczeała działać, problem w tym, że działa bez bezpiecznika, wydaje mi się że gdzieś przypaliły się przewody i się zwarły, trocę śmierdziało tylko gdzie tego szukać, smród wydobywa się z kratek nawiewu
CUB@ Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Mam wrażenie ze bardziej masz zatarta oske wywal mechanizm i zobacz czy zatarty mechanizm nie rozwalil ci silnika może się zaciera i bez bezp. będzie działać
andy_sky Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 Mam wrażenie ze bardziej masz zatarta oske wywal mechanizm i zobacz czy zatarty mechanizm nie rozwalil ci silnika może się zaciera i bez bezp. będzie działać co się zaciera nie może działać bez bezpiecznika no chyba że kable spalone zwarły się
CUB@ Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 a kable dla czego by się stopiły bo silniczek zaciera się na ośce i jest duży pobór prądu
andy_sky Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 a kable dla czego by się stopiły bo silniczek zaciera się na ośce i jest duży pobór prądu to wtedy najpierw pali się bezpiecznik, a u mnie jest zwarcie gdzieś na przewodach, które spaliły się nie wiem od czego, a wycieraczka chodziła by z oporem, a u mnie śmiga
CUB@ Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 a kable dla czego by się stopiły bo silniczek zaciera się na ośce i jest duży pobór prądu to wtedy najpierw pali się bezpiecznik, a u mnie jest zwarcie gdzieś na przewodach, które spaliły się nie wiem od czego, a wycieraczka chodziła by z oporem, a u mnie śmiga może na przejściu ze słupka w klapę popękały i zwierają się
andy_sky Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 muszę to sprawdzić ew. jeszcze przekaźnik to by tłumaczyło smród z kratek nawiewu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się