Tom_s Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Cześć kolegi Sharan TDI 130KM ASZ, podobno nierówno pracuje po odpaleniu na zimnym, i dość kopci na biało, jednak płynu nie ubywa. Jest też trochę spore spalanie ok 10 litrów/100. Porobiliśmy logi, jeśli można sprawdźcie czy wszystko jest ok. W silniku było kilka błędów ale po skasowaniu jeszcze nie wróciły (możliwe że pojawiły się po wymianie rozrządu). Logi dynamiczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37011.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37005.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37008.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37006.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37007.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37010.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37009.html Logi statyczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37012.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37013.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37014.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37017.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37015.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37018.html 018 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37016.html 023 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37019.html Logi statyczne BS: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37021.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37020.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37023.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_37022.html Pozdrawiam
vauxhall95 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Kat synchronizacji do regulacji.Zaslepiony/niedzialajacy EGR.Troche turbo sie zacina,ale wiecej ognia.Nie jest zle
ERW0 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 rozrząd do poprawki turbina do czyszczenia bo zaczną się pojawiać notlauf-y sprawdz świece żarowe. bip-y na pompkach bez rewelacji.
przemik Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 turbina do czyszczenia bo zaczną się pojawiać notlauf-y Z tym czyszczeniem sprezarki to bym sie tak nie spieszyl...
spanky Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 turbina do czyszczenia bo zaczną się pojawiać notlauf-y jak dla mnie ladnie pracuje i odpowiedznie operwoanie pedalem gazu powinno wystarczyc .... czyszczenie jej na ta chwile mija sie z celem
Tom_s Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 Świece sprawdzimy, notlaufów jak narazie nie ma, będzie trasa to się kierownice rozruszają. A z rozrządem co konkretnie jest - źle ustawiony czy regulacja tego kąta synchronizacji wystarczy? Kolega mówi że mechanik ustawiał na blokady. Czytałem wczoraj na którymś forum o tej synchronizacji, że ideał (004 - 04) to wskazanie 0, ale przy lekko przyspieszonym ok -1 może być lepiej (praca silnika i dynamika) i niektórzy właśnie tak to ustawiają - podobno niektóre z PD przy ustawionym "0" gorzej pracują. Dajcie znać co z tym zrobić. Pozdrawiam
ERW0 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 to prawda że na lekkim - jest lepiej. ale te 0 to według książki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się