żbik Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Jak wymienić napinacz paska wielorowkowego w przypadku A4 B7 z silnikiem 1,9 tdi BKE - czy przód trzeba odsuwać czy się dojdzie? Szukałem na forum, ale o tym silniku nic na ten temat nie znalazłem. Hałasuje mi na wolnych obrotach, jak dodam troszkę gazu to ustaje i jak skręcam to słychać popiskiwania paska.. Podzielcie się wiedzą na ten temat bo nie wiem jak się za to zabierać..
czwura Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 ja sobie poradziłem bez demontażu pasa przedniego trochę ciasno ale da się zrobić
żbik Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 A jak się go odkręca? Alternator trzeba wyjąć?
elmo814 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 kolega mlody_drog opisał co i jak, wystarczy uzyc :szukaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=119880.0
żbik Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 Tak jak napisałem - szukałem, ale o BKE nie było tematu, a napinacz jest inny - dlatego pytam by się przekonać czy jest tak samo czy może są jakieś inne niespodzianki. Ale dzięki kolego za link, znalazłem tam też jedno zdanie o BKE.. Jeśli ktoś ma coś w tym temacie jeszcze do dodania odnośnie tego silnika to zapraszam.
luki105 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 nie trzeba nic wyciągać,jest ciasno ale da się zrobić,z tylu jest sruba do wykrecenia i z tego co pamietam pomocne było zdjecie plastikowej oslony na rozrzad przy wyciaganiu napinacza bo inaczej będzie ciężko wyciągnąć .
żbik Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Opublikowano 2 Marca 2011 Co polecacie z części zamiennych, tzn. jakie marki: Napinacz: Ruville (95 zł), Skf (125) czy INA (105)? Pasek: Gates (50), ContiTech (57) czy może Dayco (77 ale to cena z innego sklepu)?
turecki69 Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Miałem ostatnio podobne objawy, napinacz mi stukał na wolnych obrotach i przy max. skrecie kół. Wystarczyła wymiana sprzęgła na alternatorze, było całkowicie zablokowane Pozdrawiam
adadur Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 elmo zapodał link do napinacza ze starszego rozwiązania rozrządu. żbik napinacz da sie zdemontować bez odsuwania przodu. Demontujesz pasek przez zsunięcie z napinacza (trzeba go nacisnąć - zluzować pasek) potem odkręcasz napinacz. Przy okazji sprawdź sprzęgiełko alternatora - wirnik ma wykonywać niewielki obrót kiedy pasek juz się zatrzymał.
żbik Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 Tak, dokładnie kolego. Już się z tym uporałem. Napinacz był ok, wymieniłem tylko rolkę napinacza na nową. Alternatora nie trzeba było wyciągać do napinacza ani osłony paska rozrządu, trochę ciasno ale ładnie wychodzi. Ten hałas na wolnych obrotach to była jednak wina sprzęgiełka alternatora tak jak kolega turecki69 pisał - przy okazji wymieniłem od razu pasek, dolną rolkę odwracającą i łożyska w alternatorze, bo lekko szumiały i jest gitarka .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się