Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Rozdzielenie turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam problem wziąłem się za czyszczenie turbiny w związku z przeładowaniem i nie mogę rozdzielić części gorącej turbiny dodam że wygląda że od nowości, nie była wyjmowana. Czy macie jakieś sposób aby ją rozdzielić psikałem wd40 pukałem delikatnie młotkiem i za cholerę nie chce ruszyć mogę ją podgrzać palnikiem bo mam możliwość w pracy proszę o szybką podpowiedz

Opublikowano

grzej palnikiem,ale zdrowo, popros kogos o pomoc, niech przez szmaty trzma za czesc zimna,a Ty z gory puknij przez deske i powinno sie rozejsc. grzej tak palnikiem po czesci goracej az zacznie sie widocznie rozszerzać, nie wiem jakim palnikiem bedziesz to robil, ale zwyklym gazowym z castoramy zrobilem to ; ) jak nie chce tak puscic to szkoda walic , pamietaj ,ze zeliwo jest kruche!

Opublikowano

dobra dzięki bo nie byłem pewien a jeszcze mam pytanko bo gruszka przy turbinie już jest strasznie zardzewiała zmieniać ją i jak jest z tą regulacją sztangi przy nowej gruszce

Opublikowano

grzanie to według mnie ostateczność. ostatnio też miałem z tym problem. wd40 to od razu odstaw ( nadaje się do roweru )

Aby bezinwazyjnie otworzyć turbo podstawa do dobry penetrator! Ja kupiłem odrdzewiacz WURTH i poszło łatwo ( wd40 nie dawało rady zupełnie )

Opublikowano

Koledzy mają rację - WD40 do kosza, uzyj naprawde dobrego środka. Odnosnie gruszki sztangi - jesli wymieniasz samą gruchę nie musisz jej regulowac - jest mocowana na zawleczce

Opublikowano

Już miałem tak że nie chciało się rozdzielić za cholerę ale młotkiem do okola obstukiwałem i z góry po 3 punktach żeby szło równo i odskoczyło :)

Opublikowano

to ze grucha jest zardzewiała to pikus, szczota na szlifierce stołowej ładnie ja wylize. jesli pracuje prawidłowo ten regulator to nie ma sensu zmieniac- nie jest tani...

Opublikowano

Koledzy już po robocie podgrzałem palnikiem i samo odpadło praktycznie a co do samego stukania młotkiem u mnie nic nie pomogło i psikałem i lipa także w moim przypadku tylko palnik dzięki za odpowiedzi

Opublikowano

Ja także psikałem WD, odrdzewiaczem Kernlite i nic nie pomagało, z braku palnika dopiero porządne kilkukrotne pieprznięcie sporym młotkiem przez drugi młotek oparty na wewnętrznej części korpusu dało efekt (opukiwanie wkoło nic nie dawało).

Niestety puściło od razu na 3 mm z jednej strony i 3 łopatki na końcach delikatnie się podgięły co na szczęście nie przeszkadza w pracy turbiny.

Na drugi raz nie odkręcałbym całkiem śrub tylko poluzował o 1 mm i dopiero atakował młotkiem lub użyłbym przygotowanego wcześniej palnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...