goldi Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Koledzy mam problem wziąłem się za czyszczenie turbiny w związku z przeładowaniem i nie mogę rozdzielić części gorącej turbiny dodam że wygląda że od nowości, nie była wyjmowana. Czy macie jakieś sposób aby ją rozdzielić psikałem wd40 pukałem delikatnie młotkiem i za cholerę nie chce ruszyć mogę ją podgrzać palnikiem bo mam możliwość w pracy proszę o szybką podpowiedz
fusse Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 grzej palnikiem,ale zdrowo, popros kogos o pomoc, niech przez szmaty trzma za czesc zimna,a Ty z gory puknij przez deske i powinno sie rozejsc. grzej tak palnikiem po czesci goracej az zacznie sie widocznie rozszerzać, nie wiem jakim palnikiem bedziesz to robil, ale zwyklym gazowym z castoramy zrobilem to ; ) jak nie chce tak puscic to szkoda walic , pamietaj ,ze zeliwo jest kruche!
goldi Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 dobra dzięki bo nie byłem pewien a jeszcze mam pytanko bo gruszka przy turbinie już jest strasznie zardzewiała zmieniać ją i jak jest z tą regulacją sztangi przy nowej gruszce
k0za Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 grzanie to według mnie ostateczność. ostatnio też miałem z tym problem. wd40 to od razu odstaw ( nadaje się do roweru ) Aby bezinwazyjnie otworzyć turbo podstawa do dobry penetrator! Ja kupiłem odrdzewiacz WURTH i poszło łatwo ( wd40 nie dawało rady zupełnie )
Skeeber Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Koledzy mają rację - WD40 do kosza, uzyj naprawde dobrego środka. Odnosnie gruszki sztangi - jesli wymieniasz samą gruchę nie musisz jej regulowac - jest mocowana na zawleczce
Duch^ Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Już miałem tak że nie chciało się rozdzielić za cholerę ale młotkiem do okola obstukiwałem i z góry po 3 punktach żeby szło równo i odskoczyło
SotoM Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 to ze grucha jest zardzewiała to pikus, szczota na szlifierce stołowej ładnie ja wylize. jesli pracuje prawidłowo ten regulator to nie ma sensu zmieniac- nie jest tani...
goldi Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Koledzy już po robocie podgrzałem palnikiem i samo odpadło praktycznie a co do samego stukania młotkiem u mnie nic nie pomogło i psikałem i lipa także w moim przypadku tylko palnik dzięki za odpowiedzi
Dyfer30 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Ja także psikałem WD, odrdzewiaczem Kernlite i nic nie pomagało, z braku palnika dopiero porządne kilkukrotne pieprznięcie sporym młotkiem przez drugi młotek oparty na wewnętrznej części korpusu dało efekt (opukiwanie wkoło nic nie dawało). Niestety puściło od razu na 3 mm z jednej strony i 3 łopatki na końcach delikatnie się podgięły co na szczęście nie przeszkadza w pracy turbiny. Na drugi raz nie odkręcałbym całkiem śrub tylko poluzował o 1 mm i dopiero atakował młotkiem lub użyłbym przygotowanego wcześniej palnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się