Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Brakuje oleju, zabarwiony płyn chłodniczy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

koledzy podpowiedzcie co to moze byc bo ze mnie slaby mechanik a i nie chce sie dac naciagnac zadnemu mechanikowi

wczoraj jechalem sobie wieczorkiem i nagle zapalila mi sie kontrolka od oleju zatrzymalem sie zgasilem auto odpalilem i kontrolka znikla dojechalem do stacji jakies 500m odczekalem 15min i na sprawdzam bagnet a tam ani kropli a to troche dziwne bo jakis miesiacz wczesniej sprawdzelm olej i bylo wszystko ok dolalem 1L odpalilem auto chwile pochodzil zgasilem odczekalem 15 min sprawdzam a bagnet dalej suchy dolalem jeszcze 0,5L i bagnet dalej suchy odkrecilem korek od plynu chlodniczego i z tego co pamietam tyo kiedys byl niebieski (chyba) a teraz jest czarny co to moze byc ? podpowiedzcie bo bede oddawal auto do mechanika i nie chce mu sie dac naciagnac na tzw. bonusowe wydatki

Opublikowano

kolego najprawdopodobniej uszczelkę pod głowicą gdzieś wydmuchało i olej dostaje sie do układu chłodzenia lub druga opcja to nieszczelna chłodnica oleju-ona również może przepuszczać olej do płynu chłodniczego. Ciężko mi powiedzieć o kosztach naprawy uszczelki głowicy ale dla porównania robiłem kiedyś ową chłodnicę oleju w golfie iV koszt 600zł z robotą

Opublikowano

Najpierw chłodnica oleju do sprawdzenia to nie duże koszty jeżeli będzie ok to uszczelka pod głowicą do wymiany ,dobra uszczelka + sprawdzenie głowicy + robocizna to koszt ok 900zł tylko nie zalewaj po zrobieniu głowicy układu płynem bo na bank będzie do płukania szlam z oleju jak ci dużo ubyło tak dwa trzy razy do spuszczenia cały układ i dopiero płyn :gwizdanie:

Opublikowano

Gdyby przedmuchało uszczelke pod głowicą to by było odczuwalne w pracy silnika. Spadek mocy, nierówne obroty.

Do spr chłodnica oleju.

Opublikowano

Na bank wydmuchana uszczelka, nie ma co filozofowa©

Im szybciej tym lepiej, no i nie jeździj już autem.

Wymień od razu szklanki, prowadnice zaworowe, uszczelniacze zaworowe i uszczelki.

Będziesz miał nowy silnik :decayed:

Opublikowano

Na bank wydmuchana uszczelka, nie ma co filozofowa©

Im szybciej tym lepiej, no i nie jeździj już autem.

Wymień od razu szklanki, prowadnice zaworowe, uszczelniacze zaworowe i uszczelki.

Będziesz miał nowy silnik :decayed:

Skad ta pewnosc.Po co szklanki wymieniac(moze byly wymieniane,albo nie maja luzu).Widze ze w kazdej twojej wypowiedzi zawsze jest to samo,juz duzo czytalem twoich postow ze bedziesz mial nowy silnik itp itd.A dol silnika w jakim stanie jest,moze panewki nie sa nowe,to po co inwestowac??

Na poczatku niech sprawdzi czy to na 100% USZCZELKA,moze sie okazac co innego.

Opublikowano

Na bank wydmuchana uszczelka, nie ma co filozofowa©

Im szybciej tym lepiej, no i nie jeździj już autem.

Wymień od razu szklanki, prowadnice zaworowe, uszczelniacze zaworowe i uszczelki.

Będziesz miał nowy silnik :decayed:

Skad ta pewnosc.Po co szklanki wymieniac(moze byly wymieniane,albo nie maja luzu).Widze ze w kazdej twojej wypowiedzi zawsze jest to samo,juz duzo czytalem twoich postow ze bedziesz mial nowy silnik itp itd.A dol silnika w jakim stanie jest,moze panewki nie sa nowe,to po co inwestowac??

Na poczatku niech sprawdzi czy to na 100% USZCZELKA,moze sie okazac co innego.

Zgadza się, niech sprawdzi. Zresztą zrobi jak chce, ale jak się rozbebesza tak poważnie silnik to warto zrobić raz a porządnie.

Czasami człowieka nie stać by robić dwa razy to samo.

Doradzam na podstawie swojego doświadczenia i wiem jakie są efekty.

Auta zrobione na pół gwizdka jeżdżą na pół gwizdka. :naughty: Tyle.

A zrobi co chce. :ON:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...