paczek081 Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 No i sprzęgło powiedziało dość ;( więc trzeba nowe i teraz mam dylemat jakie kupić, zwłaszcza że autko jest po modach i czekają go następne. Docelowo ma być 200PS nie wiem jaki wyjdzie moment a już jest nie mały. Możecie mi coś polecić, potrzebuję mocne sprzęgło ale żeby żona potrafiła tym jeździć. Acha i czy dwumas też mam odrazu wymieniać? Jeśli tak to czy na dwumasowe czy jedno masowe?
stanley Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 najlepiej od razu z dwumasem - śpisz spokojnie, ja proponuje LUKa Możesz również wysłać do Radzikowskiego na wzmocnienie, ale myślę, że seryjne sprzęgło spokojnie pociągnie 400Nm, a nawet ciut więcej
paczek081 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Opublikowano 5 Marca 2011 teraz mam 409NM i to nie koniec modów więc seryjne raczej odpada
stanley Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 teraz mam 409NM i to nie koniec modów więc seryjne raczej odpada to wysyłasz do Radzika na wzmocnienie i po problemie
wrclaguna Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 teraz mam 409NM i to nie koniec modów więc seryjne raczej odpada to co bedzie wiecej modzil jakies Big turbo
songo Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 seryjne jak dobrze pamietam jest do max 420 Nm więc jeśli myślisz o kolejnych modach to seria może nie wystarczyć ale sachs performance powinien sobie poradzić w tych parametrach w jakie mierzysz tyle że nie jest tani
paczek081 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Opublikowano 5 Marca 2011 Chce założyć fmic-a i może większe pompki. Nie wiem ile uzyskam ale nie mam zamiaru za 3 miechy zaś robić sprzęgła, wole więcej wydać ale raz a nie tanio po trzy razy.
dudi75 Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 To tak jak kolego wczesniej pisal . Dajesz do wzmocnienia do Radzikowskiego tak jak ja tylko tyle ze ja mam 228mm i ty z tego co widze masz 240mm wiec bez problemu da rade jak u mnie mniejsze daje . A co planujesz jakas wieksza turbinke zapodac czy tylko te pompki , bo jesli tylko same pompki . i chcesz miec tylko ~200KM to seria da rade tak zrobil Jaro4444 gdy robil a4 bratu i wszystko chodzilo bez problemowo
miro_x Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Dudi a jak się zachowuje to wzmocnione sprżęgło ? ty masz dwumas czy jednomas ? Ja mam podobny problem jak autor tematu. U mnie zaczęło ślizgać na wyższych biegach a z ruszaniem i jazdą nie ma problemów. Zakładać jednomas czy dwumas. Jakie za i przeciw i jakie problemy i ceny,.
dudi75 Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Dudi a jak się zachowuje to wzmocnione sprżęgło ? ty masz dwumas czy jednomas ? Ja mam podobny problem jak autor tematu. U mnie zaczęło ślizgać na wyższych biegach a z ruszaniem i jazdą nie ma problemów. Zakładać jednomas czy dwumas. Jakie za i przeciw i jakie problemy i ceny,. Ja mam dwumasa wszystko OK
Jarol Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Chce założyć fmic-a i może większe pompki. Nie wiem ile uzyskam ale nie mam zamiaru za 3 miechy zaś robić sprzęgła, wole więcej wydać ale raz a nie tanio po trzy razy. Jak włożysz FMIC i większe pompki użyskasz dodatkowo max 20-25km. Momentu w zasadzie nie musisz już zwiekszać w ogóle, bo podniesiony bardziej moment sprawi że auto nie będzie miał trakcji na niskich biegach, no ewentualnie możesz dodać z 10-20Nm Moim zdniem nie ma co kombinować dla 200km i 420Nm w AVFie najepszą opcją jest nowe seryjne sprzęgło. A jak na upartego chcesz mieć mocniejsze sprzęgło to kup nowy dwumas i zapodaj do tego sprzęgło z 2,0 BRD. Z tego co słyszałem daje rade do 500Nm a tyle napewno na tych gratach nie uzyskasz.
Jakub555 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 I jak kolega kupił te sprzęgło ? Daj znać na forum ,może się przyda dla innych,podaj cenę,gdzie kupiłes ,jakaś gwarancja itp
paczek081 Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 Ostatnio ciężko z czasem więc opuściłem się trochę w forum Sprzęgło i dwu mas już wsadzone nowe. Mechanik doradził mi luka seryjne bo tym jeździ też żona, zresztą czy będzie mocniejsze czy seria to i tak jego żywot zależy od sposobu użytkowania. Może stary docisk wyśle do radzikowskiego, ale jeszcze zobaczymy.
Proof Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Panowie a sprzęgło i dwumas z BRD Quattro pasują do AVF Quattro Plug&Play? Sprzęgło i dwu mas już wsadzone nowe. Mechanik doradził mi luka seryjne Jaki koszt takiego kompletu?
paczek081 Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 Nie wiem ile wyszło bo przy okazji wymieniałem oliwe filtry i dwa łożyska więc rachunek był spory :gwizdanie:
MarianekZg Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Pany leciutko podepnę się pod temat Doradźcie jak możecie sprzęgło + dwumasa LUK czy SACHS :?: :?: :?: W sumie różne opinie chodzą tu i ówdzie :gwizdanie: :gwizdanie: a niestety zbliża się wymiana :wallbash:
GRazny Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Pany leciutko podepnę się pod temat Doradźcie jak możecie sprzęgło + dwumasa LUK czy SACHS :?: :?: :?: W sumie różne opinie chodzą tu i ówdzie :gwizdanie: :gwizdanie: a niestety zbliża się wymiana :wallbash: Mariusz... tak z czystej ciekawości.... masz coś tam dłubnięte? jakiś program? jeśli nie to jaki przebieg? (choć to mało miarodajne) Ogólnie polecany jest LUK (mimo wpadki parę lat temu)... pamietaj tylko że to zupełnie inny sprzęt niż w AWX (bo na allegro zwykle piszą awx/avf)
paczek081 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Ja włożyłem z luk-a i narazie działa.
bosmaneq Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 kolego ja własnie przerabiam ten temat i zdecydowałem kupić komplet Luka...myśle że to dobry wybór chociaz opinie są różne i różniste np. otwierasz pudełko sachsa a tam sprzegło i naklejki Luka itp to chyba najważniejsze jest by kupić to z pewnego źródła dam znać jak śmiga po założeniu, prawdopodobnie w piątek
MarianekZg Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Grzegorz przebieg ok. 250 kkm, dłubnięte jest faktycznie poniżej wykresy z dłubanki, ze sprzęgłem mam właśnie problem bo polecają z reguły LUK-a ale nie którzy mówią też że się lekko popsuł jako firma i teraz nie warto go pakować, są dochodzą również do mnie głosy o VALEO, że warto i w ogóle i dlatego właśnie lekko głupieję - nie chcę włożyć jakiegoś badziewia bo nie zamierzam auta sprzedawać za miesiąc więc :strzal: :smutas: :no: [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 15:54_________________________________________________Ernesto faktycznie daj cynk jak śmiga furacz po zmianie :good:[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 15:56_________________________________________________Tak z ciekawości orientowałem się dziś u znajomych w Salonie czyli niby ori - :shocked: 3400 pln :strzal:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się