Galec Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Witam, kupiłem na allegro gwint KW do swojej parówy. Niestety jak przyszedł okazało się, że nie jest on taki jak był na zdjęciach które znajdowały się w aukcji. Generalnie chcę go oddać ale sprzedający jest oporny na razie prowadzę z nim korespondencję mailową żeby była podkładka ponieważ jak mnie wyprowadzi ostatecznie z równowagi to będę musiał złożyć sprawę do prokuratury, ale to w ostateczności ponieważ nie chce mi się potem ganiać po sądach i tracić czas. I tu rodzi się moje pytanie czy ten gwint da radę po skompletowaniu założyć do auta??i czy będzie pasował ponieważ patrząc po nr w katalogu KW nie ma takiej numeracji. Na moim zawieszeniu znajdują się takie oznaczenia: Przednie amorki 800 1008 10310149 ASO 941 Tylne amorki 100 1101 10310407 ATL 543 Czy ktoś z was mógł by porównać to ze swoim zawieszeniem?? Wrzucam zdjęcia tego co przyszło mogli byście powiedzieć czego brakuje, oraz na której osi powinny się znajdować też te małe sprężynki bo nie mogę nic na necie znaleźć, a najlepiej jak by ktoś miał jakieś zdjęcie poglądowe jak to wszystko ewentualnie poskładać i czy się opłaca. Dodam, że tłoczyska bardzo ciężko chodzą, żaden amorek nie jest zaolejony czyli technicznie są chyba ok. a tu dla porównania aukcja którą wygrałem http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-kw-audi-a4-i1436642386.html
Armi Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 Widzę, że nie tylko ja mam pecha do gwintów używek Z tego co pamiętam to na battalionie przewijała się ta aukcja i wyszło, że sprzedający bezczelnie zapożyczył sobie zdjęcie z innej aukcji
Galec Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 Wiem już o tym, że zdjęcia wziął z innej aukcji ale niestety dowiedziałem się jeden dzień za późno
Armi Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 W razie czego: http://allegro.pl/phorum/read.php?f=298&i=1189321&t=1189310#href1189321 ja o tym dowiedziałem się dzień za późno. Dostałem gwint z amortyzatorem do regeneracji, sprzedający zwrotu nie przyjął. Paczka wróciła do mnie i teraz czekam na ruch allegro i idę na policję.
slepy Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 ile za niego dałeś? wydaje się być spoko, małe sprężynki idą na przednie amory, reszte pierdołek przekładasz z orginalnego zawiasu i powinno grać
Galec Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 dałem w przypływie euforii maksymalnego najarania się na glebę po zakupie na lato 18" 1275 PLN tak jak widać na aukcji. Najgorsze że nie ma klucza do regulacji. Wiadomo wszystko można kupić ale to są kolejne koszta. A sprzedający zapewniał że wszystko jest. Co do tych sprężynek to one przychodzą na górę czy na dół?? osłony tłoczysk od seryjnego zawiasu 1BA będą pasować nie będą za długie??
slepy Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 dałem w przypływie euforii maksymalnego najarania się na glebę po zakupie na lato 18" 1275 PLN tak jak widać na aukcji. Najgorsze że nie ma klucza do regulacji. Wiadomo wszystko można kupić ale to są kolejne koszta. A sprzedający zapewniał że wszystko jest. Co do tych sprężynek to one przychodzą na górę czy na dół?? osłony tłoczysk od seryjnego zawiasu 1BA będą pasować nie będą za długie?? mniejsze sprężyny idą na dół, tak to wygląda(fota poglądowa, od jakiejś innej furki ) myślę że osłony powinny przypasić od seryjnego amora
Galec Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 To coś już wiem bo właśnie widziałem różne foto i czasami jest na górze a czasami w ogóle nie ma tych małych sprężynek Ciekawe czym jest to spowodowane Czyli generalnie po za przełożeniem osłon mam wszystko co jest potrzebne żeby go zamontować??
slepy Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 To coś już wiem bo właśnie widziałem różne foto i czasami jest na górze a czasami w ogóle nie ma tych małych sprężynek Ciekawe czym jest to spowodowane Czyli generalnie po za przełożeniem osłon mam wszystko co jest potrzebne żeby go zamontować?? musisz jeszcze przełożyć te górne mocowania sprężyn od swoich amorków , i powinno grać, nie wiem jak tam odboje czy nie trzebabyłoby jakichs sportowych zalożyć, chociaz jak gość CI pisał że ma być wszystko to ja bym mu nie odpuścił tymbardziej za tą cenę, ja za swój KW dałem 700zł, kompletny z trzema kluczami
Galec Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 No właśnie wszystko można skompletować tylko to są kolejne koszty a Ty u siebie zmieniałeś odboje?? Mam jeszcze pytanko dał byś radę spisać nr z Twoich amorków tak dla porównania??i czy potrzebne są aż 3 klucze?? Bo jak patrzyłem na stronie KW to za klucz od 50 do ok 120 zika sobie krzyczą.
slepy Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 No właśnie wszystko można skompletować tylko to są kolejne koszty a Ty u siebie zmieniałeś odboje?? Mam jeszcze pytanko dał byś radę spisać nr z Twoich amorków tak dla porównania??i czy potrzebne są aż 3 klucze?? Bo jak patrzyłem na stronie KW to za klucz od 50 do ok 120 zika sobie krzyczą. ja mam moje założone, przy zmianie na letnie mogę zerknąć ale to dopiero początkiem kwietnia :gwizdanie:, klucze są potrzebne dwa, na przód i tył , ja nic nie wymieniałem bo wszystko miałem w komplecie , odezwij się do kolegi A-rek, on zna się na zawiasach, to Ci dokładnie powie co Ci potrzeba do tego Twojego
jozek726 Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 mi też sie wydaje spoko nawet jest model wyższy niz ten co ja mam
slepy Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 mi też sie wydaje spoko nawet jest model wyższy niz ten co ja mam tak to chyba v2
jozek726 Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 mozliwe nie znam sie na tych v1 , v2 ale ja byłbym zadowolony tylko go skręcic i jazda
Galec Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 Dzięki za wszelkie info napisałem już do kolegi A-rek Hmm jak by to był V2 to było by miodzio lodzio ale jak się go wtedy reguluje bo na górze tłoczysk nie ma niczego co by wskazywało na możliwość regulacji twardości [br]Dopisany: 09 Marzec 2011, 23:24_________________________________________________A co do wariantów zawieszenia to chyba jednak nie jest V2 wg katologu KW na 2010 rok gwinty Inox Line V1 do A4 mają nr początkowe 102..... , V2 zaczyna się od 152..... , V3 352..... a ten co ja mam 103... i nie ma ani jednej pozycji w katalogu co by tak się zaczynała o co c'mon
A-rek Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 witaj! może trochę przepłaciłeś za gwinta ale skoro amorki są w bardzo dobrym stanie to nie będziesz żałował masz dokładnie ten sam gwint co ja więc masz V1, oto oznaczenia z moich amorków: -przód 800 1008 103 101 49 AOS 266 -tył 100 1101 103 104 07 AOF 708 oto zdjęcia mojego gwintu i rzeczy które ci brakuje przód tył nr odboi ori KW to 652 10 110 przód i 652 10 009 tył, ale odboje możesz zastąpić innymi tylko jak obniżysz bardzo zawieszenie to tylne musiałyby być krótsze. jak widzisz na zdjęciu z przodu między mniejsza, a większą sprężyna powinna być taka przekładka na której układają się sprężyny bez tego raczej ciężko będzie je złożyć. ja do gwintu mam 1 klucz który pasuje na przód i tył. pozdrawiam
Galec Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 Dzięki wielkie to już wiem jak to poskładać wszystko mam. Te plastikowe przekładki są w komplecie, metalowe krążki w tylnym zawieszeniu również rozumiem że zakłada się je pomiędzy sprężynę a nakrętkę do regulacji. Z tego co mi brakuje to tych gumowych odbojów oraz czarnych plastików na tłoczysku przedniego zawieszenia. A mógł byś podać ile ma długości odbój KW?? Jeszcze jedno pytanko czy po za tym że ciężko chodzi tłoczysko jeszcze w jakiś sposób można zweryfikować stan amorków?? No i jakie są Twoje odczucia z jazdy na gwincie??
slepy Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 witaj! może trochę przepłaciłeś za gwinta ale skoro amorki są w bardzo dobrym stanie to nie będziesz żałował masz dokładnie ten sam gwint co ja więc masz V1, oto oznaczenia z moich amorków: -przód 800 1008 103 101 49 AOS 266 -tył 100 1101 103 104 07 AOF 708 oto zdjęcia mojego gwintu i rzeczy które ci brakuje przód tył nr odboi ori KW to 652 10 110 przód i 652 10 009 tył, ale odboje możesz zastąpić innymi tylko jak obniżysz bardzo zawieszenie to tylne musiałyby być krótsze. jak widzisz na zdjęciu z przodu między mniejsza, a większą sprężyna powinna być taka przekładka na której układają się sprężyny bez tego raczej ciężko będzie je złożyć. ja do gwintu mam 1 klucz który pasuje na przód i tył. pozdrawiam arek zarzuc fotkę tego Twojego klucza , ja mam dwa bo z przodu jest większa nakrętka, a z tyłu mniejsza
A-rek Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 A mógł byś podać ile ma długości odbój KW?? przód 6 cm tył 13 cm arek zarzuc fotkę tego Twojego klucza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się