Darek36 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Witam. Mam problem po zeskanowania auta pojawil sie blad 550 doregulaownia kata wtrysku .Sprawdzalem vagiem kat wtrysku na LATE wyszlo 1,8 BTDC czyli za wczesny ,opoznilem na LATE 1,0 ATDC ale blad dalej sie pojawia .Musialem opoznic na 2,0 ATDC dopiero blad zniknal tylko ,ze teraz obroty pulsuja przy 2000 tysiacach.Przy nastepnym podejsciu opoznilem na 2,8 ATDC bledu nie bylo i obroty sie uspokoily .W rezultacie cofnalem na 2 ATDC nie wiem czy tak zostawic z tymi pulsujacymi obrotami.Temperatura silnika 85 c dalej nie pojdzie na rozrzadzie zrobione 50 tys.Czy mozna opoznic na okolo 3 ATDC i tak jezdzic nic sie nie stanie przy takim poznym kacie wtrysku.
przemik Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Pokaz logi przy max nagrzanym motorze. 004 Basic Settings. 004 stat oraz 004 dynamiczne Dodatkowo 007.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się