Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] trzęsie silnikiem


SebMis

Rekomendowane odpowiedzi

vagowałem autko kolegi i strasznie trzęsło na wolnych obrotach i podejrzenia moje padły na za niską dawkę paliwa na wolnych obrotach, oprócz tego ma termostat do wymiany, oto kilka logów które budzą moje podejrzenia:

ffef7d1c50c116a0m.jpg 87670f4c3ae68447m.jpg 7cceefa9f766e403m.jpg a352135a0232141cm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no synchro troszkę nie teges, ale co to oznacza?

bo elsa pisze coś takiego:

▪ Hall sender -G40 defective;

▪ Gap width between sender and sender wheel on camshaft not okay;

▪ Open circuit or short circuit to earth

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytalem po kodach bledow:

http://www.tdi-tuning.pl/tools/tabela%20koduf/blok%20013.jpg

http://www.tdi-tuning.pl/tools/tabela%20koduf/komentarz%20do%20013.jpg

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224&highlight=abc+diagnozowania

Sprawdz dokladnie wedlug rozpiski zamocowanie czujnika G40. O ile sie nie myle to czujnik hallotronowy.

* jak wstawiasz linki to wstawiaj je dobrze

* jakos nie moglem ich wstawic inaczej,wiec wstawilem tak :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no synchro troszkę nie teges, ale co to oznacza?

To, że źle ktoś ustawił rozrząd - może też być wina napinacza, ale to by było widać na dynamicznych bardziej.

W każdym bądź razie na pewno to jest do poprawki i to jak najszybciej jeżeli nie chce mieć kosztownych problemów.

Poza tym Sebek ile to ma przebiegu ??? Bo jak patrzę na 013 to chyba z 300 tyś.

Chyba, że coś z wtryskami się dzieje.

Poza tym 001 - dawka zdecydowanie za niska. w AWX/AVF powinna być około 4 mg/R (bynajmniej u mnie tak jest).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jak patrzę na 013 to chyba z 300 tyś.

Chyba, że coś z wtryskami się dzieje.

Poza tym 001 - dawka zdecydowanie za niska. w AWX/AVF powinna być około 4 mg/R (bynajmniej u mnie tak jest).

i ja bym tutaj szukal przyczyny .... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym Sebek ile to ma przebiegu ??? Bo jak patrzę na 013 to chyba z 300 tyś.

Chyba, że coś z wtryskami się dzieje.

oczywiście na liczniku 140kkm :decayed:

Poza tym 001 - dawka zdecydowanie za niska. w AWX/AVF powinna być około 4 mg/R (bynajmniej u mnie tak jest).

i elsa też twierdzi że powinno być więcej, to rozumiem jest do poprawki vagiem po zdobyciu loginu do tego motoru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i ja bym tutaj szukal przyczyny .... ;)

Ja też, ale najpierw termostat do wymiany i regulacja rozrządu.

Z chęcią bym jeszcze zobaczył 008 i 010 DYN.

oczywiście na liczniku 140kkm :decayed:

Musiałbym podłączyć mojego VAGa i zobaczyć czy odczyta przebieg.

Jakby przyjechał dzisiaj na spota to byśmy sprawdzili.

i elsa też twierdzi że powinno być więcej, to rozumiem jest do poprawki vagiem po zdobyciu loginu do tego motoru

Pewnie Spanky się tu odezwie, ale ja bym poszukał przyczyny gdzie indziej najpierw, a potem robił adaptację VAGiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z chęcią bym jeszcze zobaczył 008 i 010 DYN.

nie będę zamieszczał bo złapał notlaufa, ale widać po kilku przejazdach praca turbiny coraz lepsza była, więc ogólnie trzeba troszkę go odmulić.

to auto kolegi kichola, mówiłem żeby przyjechał na spota, ale nie wiem czy da rade.

to był pierwszy 14ae86d30600b2f8m.jpg a to za chwile 863b54f9e488efd4m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będę zamieszczał bo złapał notlaufa, ale widać po kilku przejazdach praca turbiny coraz lepsza była, więc ogólnie trzeba troszkę go odmulić.

to auto kolegi kichola, mówiłem żeby przyjechał na spota, ale nie wiem czy da rade.

Skoro łapie notlaufa to coś jeszcze z nim jest nie tak.

Może N75 szwankuje albo gdzieś jest nieszczelność.

Jak nie przyjedzie to nic się nie sprawdzi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i elsa też twierdzi że powinno być więcej, to rozumiem jest do poprawki vagiem po zdobyciu loginu do tego motoru

ja bym spróbowal 12233 ... ;) [ale tylko na chwile w celu sprawdzenia czy to cos pomoze]

najpierw doprowadzic mechanike do porzadku ...

zerknij wyżej dorzuciłem 011

:shocked: prawie 2 bary ....

zaluzje to tam chyba stoja deba .... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym spróbowal 12233 ... ;) [ale tylko na chwile w celu sprawdzenia czy to cos pomoze]

Nie zadziała :D

Próbowałem u siebie.

najpierw doprowadzic mechanike do porzadku ...

:th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawie 2 bary ....

zaluzje to tam chyba stoja deba ....

ale zobacz na ten obok, zrobiony za 5 minut po dosłownie 4-5 wciśnięciach gazu do deski, już tylko 1,6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zadziała :D

Próbowałem u siebie.

a jaki dziala u Ciebie ... ?

jak dobrze pamietam to chyba zaczynal sie z 95XXX albo jakos tak,jak podepne sie pod domowego kompa i znajde to jutro dam znac ....

prawie 2 bary ....

zaluzje to tam chyba stoja deba ....

ale zobacz na ten obok, zrobiony za 5 minut po dosłownie 4-5 wciśnięciach gazu do deski, już tylko 1,6

widze ... ewidentnie furka wymaga masowania prawa stopą .... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawie 2 bary ....

zaluzje to tam chyba stoja deba ....

ale zobacz na ten obok, zrobiony za 5 minut po dosłownie 4-5 wciśnięciach gazu do deski, już tylko 1,6

Drugi jest lepszy i rzeczywiście wymaga niezłego przedmuchania, ale mimo wszystko zobacz na wysterowanie przez N75 przy 3885 obr (ciśnienia są prawie tożsame, a on wali na maxa). Spanky co Ty na to ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może warto zadbać o prawidłową temp. silnika bo wydaje sie że jest nie dogrzany ... logi są niepełnowartościowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi jest lepszy i rzeczywiście wymaga niezłego przedmuchania, ale mimo wszystko zobacz na wysterowanie przez N75 przy 3885 obr (ciśnienia są prawie tożsame, a on wali na maxa). Spanky co Ty na to ???

mozna dodac do tego zawieszajacy sie N75 .... :naughty:

[dopiero teraz dokladnie przejrzalem logi ;)]

tak czy siak furka wymaga doinwestowania ,zaczynajac od rozrzadu a konczac na sterowaniu turbulum ...

może warto zadbać o prawidłową temp. silnika bo wydaje sie że jest nie dogrzany ... logi są niepełnowartościowe.

dokladnie .. od tego bym zaczal .... ;)

[kompletnie zapomnialem o tym termostacie]

p.s zadnych bledow zwiazanych z temperatura [czujniki] nie wywalilo ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może warto zadbać o prawidłową temp. silnika bo wydaje sie że jest nie dogrzany ... logi są niepełnowartościowe.

To wiadomo :)

p.s zadnych bledow zwiazanych z temperatura [czujniki] nie wywalilo ... ?

A powinno wywalić ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powinno wywalić ???

gdyby wywalilo to by ułatwilo sprawe .... ;) [przynajmniej w czesci]

a jak wyglada 007 .... ? [bo chyba nie jest wklejony]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...