Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Zamiana turbo


bajant

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pytanie do kolegów z doświadczeniem...mam avg po wypadku.Było udeżenie czołowe wiec kolizja na rozrzadzie zrobiła swoje.Auto ma w orginale potwierdzone 212tys km,zdjałem głowice,zrobiłem ja na tip top(zawory prowadnice gniazda uszczelniacze)wymmienilem tez pierscienie na nowe,bo po rozebraniu na starych było duzo nagary(auto robilo krotkie trasy i głownie miasto)teraz do rzeczy-turbo ma nieszczelnosci i moje pytanko brzmi co mi jest potrzebne na wrzucenie turbo od awx??co musze dokupic i ewentualnie jakie sa koszta...czy po wymianie na awx tez musze wymieniac intercooler na wiekszy?? czy dac spokoj i regenerowac stara turbawke?? i ostania wazna zecz bede robił program u doktora Witka :notworthy: wiec che miec zdrowy egzempalrz;).Z gory dzieki za wszelkie uwagi linki i rady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj masz wszystko opisane, AVG to praktycznie to samo co AFN

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t80069.0.html;highlight=awx

jeśli chodzi o intercooler to zostawiłbym ori jeśli w planach masz tylko turbo+program :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjny IC do 160 KM to daje rade :good:

z pewnoscią :kox: nie patrząc z tyłu na kłęby dymu to jest OK :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjny IC do 160 KM to daje rade :good:

z pewnoscią :kox: nie patrząc z tyłu na kłęby dymu to jest OK :decayed:

bez dymu nie ma ognia :decayed:

a tak serio, to ma być chyba mod budżetowy (wymiana turbiny z przymusu, a nie chęci kręcenia motoru) więc moim zdaniem turbo AWX+soft+podziurawione nadkole a'la S4 da radę :good:

fmic to kolejne koszty, a jak już jest turbo i fmic to przydałyby się wtryski, a później pompa itd itd... zresztą co Ci będę mówił :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wszystko zależy od Ciebie, co chciałbyś zrobić. Jeżeli myślisz tylko o czipsie na jakieś 140 KM to nie ma znaczenia jaka to będzie turbina czy AWX,AFN czy AVG. Natomiast jeżeli myślisz o większych mocach rzędu do 160KM to jak najbardziej AWX. Wszystko zależy od Ciebie i zasobności portfela. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wszystko zależy od Ciebie, co chciałbyś zrobić. Jeżeli myślisz tylko o czipsie na jakieś 140 KM to nie ma znaczenia jaka to będzie turbina czy AWX,AFN czy AVG. Natomiast jeżeli myślisz o większych mocach rzędu do 160KM to jak najbardziej AWX. Wszystko zależy od Ciebie i zasobności portfela. :hi:

Koledzy moge nabyc turbine 038 145 702 E z avf po regeneracji z gwarancja z Turbo Tec za 900zł??Bedzie sie nadawała??co o tym sądzicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo od AVF to jest to samo co AWX. Nr sie zgadza. 900zl za regenerowane turbo to dobra cena. Na allegro chodza po 500-700zl uzywki, ktorych nigdy nie mozesz byc pewny. Regenerowana raczej jest pewniak bo raczej ma gwarancje. Ja bym sie nie zastanawial - jak mi by sie turbo zesralo to na bank bym szukal AWX/AVF zamiast seryjnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...