Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czasami nie mogę prejść powyżej 3000 obr/min...?


amper

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem ten temat pociągnąc pod tematem co do zmiany biegów, tzn. przy jakich obrotach zmieniac biegi by było najefektywniej, ale temat zamnknięto więc muszę kombinowac z nowym :wallbash:...ale do rzeczy:

Ostatnio zauważyłem, że nie mogę przejść bariery 3000 obr...próbowałem na 4 biegu - i nie chce dalej kręcic...prędkość wzrastała (było ok 110 km/h)...a obroty nie....Na niższych biegach ( 2,3) dochodzę do max 3500 obr/min...Co jest grane?? Mam uszkodzony silnik czy co :rant:?? Czytałem że niektórzy z was (posiadaczy tego samoego modelu :a4fan:) kręca do 4000 obr...Ja takie obroty to tylko na zdjęciu widziałem....

A samochód ma dopiero 185 tyś km... z czago 30 tyś w Poolsce...i nie jest od handlarza...

Chciałem "przepalić" porządnie samochód, a tu kicha...VAG był robiony miesiąc temu (sieć Q-sevice) - podobnież jest ok...Turbina też...Jak dochodzę do tych 3 tyś obr, to silnik zaczyna sie robić nieźle głośny...Mam za niedługo wymieniać rozrząd, ale to chyba nie ma z tym związku...Może pozapychane filtry??Ręce opadają....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie masz jakiś błędów.

Może załapałeś notlaufa (błąd 00575) i dlatego masz auto w trybie awaryjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, kolejne 60 zł za test VAG...no w sumie to skoro bł niedawno robiony, a samochód jest w takiej samej kondycji jak był wtedy...powinno było coś wyjść...

troche OT, ale moze taniej jechac na spota i chlopaki zrobia Ci taniej solidne testy dynamiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na spota? :slina:

:polew: :polew: :polew:

Sorry za OT, ale się nieźle uśmiałem.

Tak na spot - to coś takiego:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,45.0.html

Poza tym jak przyjedziesz i obiecasz, że będziesz się stawiał jak najczęściej to ktoś zrobi Ci logi i nie będziesz musiał płacić za to w ASO czy gdzie tam robisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zauważyłem, że nie mogę przejść bariery 3000 obr...próbowałem na 4 biegu - i nie chce dalej kręcic...prędkość wzrastała (było ok 110 km/h)...a obroty nie....

Zaraz zaraz... Jechales > przyspieszales caly czas > obrotomiesz zatrzymal sie na 3000, a predkosc w tym momencie dalej wzrastala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer - prędkość wzrastała powoli, obroty znacznie wolniej, aż dochodzi do momentu że ani prędkość ani obroty sie nie zmieniają, tzn. na 4 biegu było max chyba 115 km/h (tylko !!), przy 3000 obr, ale silnik strasznie wył... > Sorry za niedokładność w opisie :embarrassed: MOże dałoby rade popiłować go jeszcze, powyżej tych 3000, ale mam ważenie że silnik zaraz wyskoczy.... [br]Dopisany: 12 Grudzień 2007, 22:27 _________________________________________________Chodzi poprostu o to że te 3000 obr wydają się być maxem dla mojeg silnika....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pelni zdrowy silnik powinien wkrecac sie mniej wiecej do 4500 obrotow, czyli do odciecia paliwa.

Tylko VAG moze prawde Ci powiedziec. Jak sie ladnie do kogos usmiechniesz, to w najblizszy wtorek jest spot (fort wola) i moze ktos zdiagnozuje Ci auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, Fort Wola powiadasz? A dokładnie gdzie i o której?

A, i już zaczynam sie uśmiechać: :> :> :> :> :> :> :> :> :> :> :>[br]Dopisany: 12 Grudzień 2007, 22:50 _________________________________________________A tak BTW - 4500 obrotów?? Ja nawet tyle na wyświetlaczu nie mam....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, Fort Wola powiadasz? A dokładnie gdzie i o której?

Kazdy wtorek, dolny parking obok komisu samochodowego, punkt 19:00.

A tak BTW - 4500 obrotów?? Ja nawet tyle na wyświetlaczu nie mam....

No way :> Nie powiesz mi, ze Twoje zegary wygladaja inaczej :cool:

276960795ri3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A faktycznie, zawsze brałem pod uwagę tylko jasne oznaczenie na zegarze,wbiłem sobie do głowy że moge tylko do 4200 obr kręcić. Sorry :kox:

Czyli te 4500 obr powinienem móc osiągnąć na każdym biegu, tak?[br]Dopisany: 12 Grudzień 2007, 23:46 _________________________________________________I jeszcze jedno - bo pisaliście tutaj o możliwym trybie awaryjnym samochodu (błąd 00575) - czy jest możliwe że właśnie podczas robienia VAGa w warsztacie coś mi pochrzanili? Bo z tego co pamiętam prze tym testem osiągałem ok 4000 obr...od tamtego czau dopiero teraz go sprawdziłem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pelni zdrowy silnik powinien wkrecac sie mniej wiecej do 4500 obrotow, czyli do odciecia paliwa.

Tylko VAG moze prawde Ci powiedziec. Jak sie ladnie do kogos usmiechniesz, to w najblizszy wtorek jest spot (fort wola) i moze ktos zdiagnozuje Ci auto.

Do 4500 powinien sie kręcić 1Z, AFN musi zamykać szafę w serii (na pierwszych 2 biegach do 5000 rpm).

Amper: zgłoś się do Spanky`ego z prośbą o porządne vag`owanko , zanim zabijesz silnik ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo pisaliście tutaj o możliwym trybie awaryjnym samochodu (błąd 00575)

To jedna z możliwości przyczyn trybu awarujnego może być wiele - po odczycie błędów i logowaniu będzie wiadomo co dolega twemu autku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo pisaliście tutaj o możliwym trybie awaryjnym samochodu (błąd 00575)

To jedna z możliwości przyczyn trybu awarujnego może być wiele - po odczycie błędów i logowaniu będzie wiadomo co dolega twemu autku

Ja podałem tylko prawdopodobną przyczynę. Oczywiście może być coś innego :wink4:

A faktycznie, zawsze brałem pod uwagę tylko jasne oznaczenie na zegarze,wbiłem sobie do głowy że moge tylko do 4200 obr kręcić. Sorry :kox:

Małe OT:

:polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem ten temat pociągnąc pod tematem co do zmiany biegów, tzn. przy jakich obrotach zmieniac biegi by było najefektywniej, ale temat zamnknięto więc muszę kombinowac z nowym :wallbash:...ale do rzeczy:

Ostatnio zauważyłem, że nie mogę przejść bariery 3000 obr...próbowałem na 4 biegu - i nie chce dalej kręcic...prędkość wzrastała (było ok 110 km/h)...a obroty nie....Na niższych biegach ( 2,3) dochodzę do max 3500 obr/min...Co jest grane?? Mam uszkodzony silnik czy co :rant:?? Czytałem że niektórzy z was (posiadaczy tego samoego modelu :a4fan:) kręca do 4000 obr...Ja takie obroty to tylko na zdjęciu widziałem....

A samochód ma dopiero 185 tyś km... z czago 30 tyś w Poolsce...i nie jest od handlarza...

Chciałem "przepalić" porządnie samochód, a tu kicha...VAG był robiony miesiąc temu (sieć Q-sevice) - podobnież jest ok...Turbina też...Jak dochodzę do tych 3 tyś obr, to silnik zaczyna sie robić nieźle głośny...Mam za niedługo wymieniać rozrząd, ale to chyba nie ma z tym związku...Może pozapychane filtry??Ręce opadają....

tylko i wylacznie pelna diagnoza Vag'iem naswietli nam problem ....

[p.s czyzbys byl ze Świdra [koło Otwocka] ... ?

jak tak to sie umowimy w Otwocku to Ci zdiagnozuje furmanke ... i wszystko bedzie jasne ..... ;) ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jasne że z Tego Świdra jestem :) I z diagnozy chętnie skorzystam !!! Odezwę się co do szczegółów spotkania wkrótce, a obecnie planuję obejrzeć i wymienić filtr powietrza - zobacze co sie zacznie dziać :naughty: Tylko musze zaczekać do weekendu, bo jak wracam z pracy to ciemno jest,a garażu nie mam...Ale z dobrej diagnozy na pewno skorzystam :a4fan:

Wielkie dzięki za pomoc!!!!! :dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I z diagnozy chętnie skorzystam !!!

zapraszam ..... ;)

[br]Dopisany: 14 Grudzień 2007, 08:02 _________________________________________________

no i po diagnozie ...

niestety nie jest rożowo ...

011 wyglada tak:

67fdaa959d1a3d30m.jpg

kompletny brak doladowania, myslalem ze podczas logowania zasne ... ;)

maska w gore i przy oswietleniu telefonow komorkowych ubrudzilem sobie lapki oliwa [macajac gumowe przewody od dolotu] - wstepna diagnoza [dziura jak stodola] :confused4:

przy takim stanie rzeczy nie robilismy dalszych logow dynamicznych ...

poza tym furka wymaga zastrzyku gotowki [rozrzad,termostat,kat wtrysku,czyszczenie/wymiana EGR ]... po wszystkich tych operacjach zdiagnozujemy furmanke ponownie ....

przy okazji sprawdzilem przebieg w ECU ... wlasciciel byl mocno zszokowany ... ja rowniez ... [kreca liczniki na potege - na budziku połowa tego co w rzeczywistosci :(]

[br]Dopisany: 03 Styczeń 2008, 23:54 _________________________________________________

autko juz jest po naprawach [wymienionych wczesniej usterkach] i podobno jezdzi nie do poznania ... :naughty:

w likend zrobimy diagnoze w celu sprawdzenia poprawnosci napraw [jestem dobrej mysli ;)]

[br]Dopisany: 10 Styczeń 2008, 12:52 _________________________________________________

dzisiaj zrobilismy kontrolne logi ... autko wrocilo do stanu normalnosci ... :th: [naprawa zrobiona rzetelnie]

p.s potrzebna delikatna korekcja kata wtrysku i przeplukanie lmm ....

opisalem wszystko od poczatku do konca aby uswiadomic ze podstawa jest diagnoza Vag'iem w celu poprawnego zlokalizowania usterki i potem jej naprawy .... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie masz jakiś błędów.

Może załapałeś notlaufa (błąd 00575) i dlatego masz auto w trybie awaryjnym.

Czyli notlauf = tryb awaryjny i można go usunąć VAG'iem

to pytanie ?

Bo chyba nie zdanie do dyskusji ?

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...