AnDrE SRC 0 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Witam ! Na pewno dużo słyszeliscie opowiadań o tym czy dla wielowahacza lepszy jest gwint czy seryjne zawieszenie bo od moich znajomych słyszę rożne opinie typu. że gdy jest gwint i sztywniejsze zawieszenie to wielowahacz mniej pracuje co się równa z tym, że mniej się zużywa, ale wątpię w to, także Proszę was o opinie ponieważ jedzie właśnie do mnie gwint i prawdopodobnie też czeka mnie wymiana wahaczy i zastanawiam się co robić bo nie chce żeby po 10 tys padł mi jakiś wahacz. Z góry dziękuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 głupoty Ci opowiadają, zakładaj gwint, jeżeli wahacze masz spoko to je zostaw jeżeli wywalone to zmieniaj i użytkuj samochód normalnie to po ilu tyś. wymienisz wahacze zależy od ich produkcji i sposobu jazdy, nikt Ci nie zagwarantuje ile przejeździsz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnDrE SRC 0 Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 dzieki o taka odpowiedz mi chodzilo wielowahacz do wymiany ale sie nie dziwie 214 tys gleba musi byc teraz zobaczymy ile da sie dac najnizej pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się