Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Komunikat na wyświetlaczu "OLDRUCK"


tuborg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki mały problem. Jadąc dziś, na wyświetlaczu zapaliła mi się kontrolka oleju i napis OLDRUCK. Silnik bez problemu zapala i wchodzi na obroty. Jeżeli już jadę, to gdy osiąga 1800 obr/min zapala się ponownie, kiedy obroty spadną, wraca wszystko do normy. Olej zmieniam regularnie, pilnuję stanu, regularne wymiany. Na tym zrobiłem 5tys. olej Castrol EDGE 5W40. Czytałem już na różnych forach, ale nigdzie nie znalazłem dokładnie takie przypadku. Ktoś z Was spotkał się z taką usterką?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być uwalony czujnik albo faktycznie coś z ciśnieniem oleju, proponuję podpiąć VAG i zobaczyć jakie błędy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a miałes moze metaliczny dzwiek jak mialo by cos zaraz wybuchnac? bo ja własnie mam tak samo i nie wydaje mi sie zeby byl to czujnik bo by tak niee nawalało...? Pozdro

No tak kolego, ale on ma 1.9TDI (tam nie ma kłopotów ze smarowaniem silnika), a Ty masz 2.0TDI, a to silniki słynące z rozsypujących się silników po awarii napędu pompy oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem. Niedawno zapalił mi sie ,,Oldruck" zaprowadziłem do mechanika, sprawdził cisnienie, wymienił czujnik, wyczyscil kostki, piny i kable ktore ida do licznika i blad zgasł... ostatnio znowu mnie sie zapalił ,,Oldruck" i ,,Sensor" zaprowadziłem znowu do mechanika, i znowu wszystko posprawdzał, wyczyscił kable, piny itd, ale bład dalej sie pokazuje. Stwierdził ze to cos stało sie teraz w liczniku, zawiozl licznik do elektryka a elektryk stwierdził ze to jest normalne w tych samochodach i powiedziel ze nie da sie tego raczej naprawic... I moje pytanie teraz do was. Nie da sie tego naprawić? Co mam teraz zrobić? Musi byc nowy licznik? Z gory dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może smok się zapchał? proponuje zdjąć misę i sprawdzić jak wygląda sam smok i pompa. Pompa nie jest droga nowa więc dla świętego spokoju wymień ją + nowa uszczelka na misę i nowy olej:wink: Jakoś się nie spotkałem z tym "normalne" w żadnym audi z tych lat :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem. Niedawno zapalił mi sie ,,Oldruck" zaprowadziłem do mechanika, sprawdził cisnienie, wymienił czujnik, wyczyscil kostki, piny i kable ktore ida do licznika i blad zgasł... ostatnio znowu mnie sie zapalił ,,Oldruck" i ,,Sensor" zaprowadziłem znowu do mechanika, i znowu wszystko posprawdzał, wyczyscił kable, piny itd, ale bład dalej sie pokazuje. Stwierdził ze to cos stało sie teraz w liczniku, zawiozl licznik do elektryka a elektryk stwierdził ze to jest normalne w tych samochodach i powiedziel ze nie da sie tego raczej naprawic... I moje pytanie teraz do was. Nie da sie tego naprawić? Co mam teraz zrobić? Musi byc nowy licznik? Z gory dzieki za pomoc.

Co zrobić? Chyba poszukac bardziej rozgarniętego mechaniora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...