bartlo79 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Witam wszystkich Przyszedl czas po 3 latach jazdy na wymiane amorkow z tylu w mojej B6.Uszkodzenie jest nieco dziwne gdyz na badaniu wykazuja ,ze sa dobre - a jak z kanalu sie pomaca to tak jakby obudowa latala na boki i strasznie wkurzajace stukanie slychac z tylu na najmniejszych dziurach.Kupilem ta B6 juz obnizona - co najmniej 30mm do serii i teraz pytanie brzmi jakie amorki moge zalozyc do niej??? Kupie normlane to na obnizonej zawieszce dostana szybko po tylku z racji pracy w nienormalnej pozycji.Nie wiem jak sprawdzic co to za zawias i jak do tego dobrac sprzet odpowiedni ,zeby znowu polatac bezstresowo jakis czas.Poradzcie co robic. pzdr Bartek
ps2snake Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 W temacie jest gwintowane zawieszenie. Więc na normalne amory springi nie podejdą. Sprawdzić w poprostuy sposob- zobaczyć czy jest gwint na amorach :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się