RAFTEL Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Siema mam problem odnośnie notlaufu tj,. podaje oznaki co sie dzieje: podczas nagłego przyśpieszenia audica ładnie się zbiera nagle wpada w dziure- brak mocy i nagle sie odtyka i idzie dalej i tak na każdym biegu. Czasem się kręci bala do 4000/obr. min a czasem tylko do 3000 obr. min i spadek mocy i za chwile znowu ciągnie, to samo dzieje się np. na autostradzie chcąc go szybko rozpędzić jakoś to idzie ale tak jak mówię z'' przerwami". Turbo sie całkiem nie wyłącza tylko przerywa na chwilę i znowu ciągnie, ale zdarzały się przypadki że wyłączało się całkowicie i przechodził w stan awaryjny, po zgaszeniu i odpaleniu chodzi normalnie tj, z przerwami jak dostanie w p.... Jedyną rzeczą jaką czyściłem to kierownice turbo bo były zapieczone - po wyczyszczeniu auto chodziło jak marzenie zero przerywania przy nagłym przyśpieszeniu v max- 215km/h. Ale niestety tylko pół roku i się skończyło. Kat nie wywalony ale chyba to nie przyczyna chociaż nie wiem, pomóżcie co chopaki. Pod maską chip +30km/80Nm i co z tego?
hubcik121 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Podepnij Vaga zobaczymy co powie albo wrzuć logi grupy 11 dynamiczne.
luzur Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Jak nie masz VAG-a to sprawdź czy jak spada przyspieszenie nie zwiększa się zadymienie Ale wszystko wskazuje na przycinające się kierownice.
RAFTEL Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 jak go podpinałem pod vaga to coś tam było o za dużym ciśnieniu czy za dużo powietrza podawał ale był od razu na czyszczeniu kierownic i pomogło ale niestety nie na długo a co do kopcenia to nie kopci. Chodz filtry mam nie wymienione może to?[br]Dopisany: 22 Marzec 2011, 21:51_________________________________________________a z tymi logami grupy 11 to sorry ale nie wiem o co chodzi a tak wogóle to tym autem jezdzi moja żona do roboty 2 km w jedną stronę i dwa km w drugą i nawet ni ma czasu go konkretnie przegwizdać ale tak czy siak powinien chodzic nie? przebieg niby 250 tyś.
marjon Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 kolego ja tez tak mam czasem przy gwaltowniejszym przyspieszaniu po tej zimie. to na pewno wina turbiny, bo jak podlaczylem do gruszki wezykiem duza strzykawe i poruszalem to wyraznie wyczulem ze kierownice w pewnym polozeniu, mniej wiecej na srodku wahniecia, sie lekko przycinaja. spryskalem sztange wd-40 i porzadnie tym poruszalem ta strzykawa, troche moze pomoglo ale i tak raz na kiedys na chwilke sie zatnie. probowalem tez to przekatowac zeby puscilo, ale jednak najlepszym rozwiazaniem jest czyszczenie turbiny, czego za bardzo nie chce mi sie robic;-)[br]Dopisany: 22 Marzec 2011, 21:55_________________________________________________i jak kobita jezdzi to napewno zamulila fure. ja jak kupilem OOOO to tez jezdzilem spokojnie na malych obrotach bo mi szkoda bylo i po pol roku zaczely sie notlaufy... wtedy przekatowanie pomoglo.
RAFTEL Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 dzięki za rade ale jak znowu mam płacic 300 zł za czyszczenie na pół roku to mi sie słabo robi może mnie nauczycie czyścić kierownice....
graba83 Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 było http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I jedna rada jak jezdzisz w zakresie do ok 2200rpm i zmiana biegu to sam sobie odpowiedz dlaczego płacisz za czyszczenia, rada jest prosta im mniej za turbo w rurach tym lepiej i raz na 3-4tyg zabierz dziewczynę i oooo na ostrą przejązdzke i dobrą kawe do innego miasta wd-40 ja uzywałem, żeby wyprzeć wodę, a później zapodawałem takie cudo Brunox Turbo niżej masz przykładowy link jak to wygląda http://moto.allegro.pl/brunox-turbo-spray-odrdzewia-rozpuszcza-smaruje-i1515861793.html
goldi Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 dzięki za rade ale jak znowu mam płacic 300 zł za czyszczenie na pół roku to mi sie słabo robi może mnie nauczycie czyścić kierownice.... Poradzisz sobie nie jest nic trudnego ja czyściłem z dwa tygodnie temu jedyny problem to rozdzielenie turbiny części gorącej musiałem wziąść turbinkę do pracy i palnikiem podgrzać i dopiero sie rozdzieliła i ważną sprawą jest żeby tak samo założyć pierścień wszystko jest na forum pokazane
RAFTEL Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 dzięki chłopaki trza podwinąć rękawy i chyba zabrać się do roboty
micho Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Ja że tak się wtrące do czyszczenia odziwo używałem ordzewiacza plus sprężone powietrze i efekt był zadawalający
marjon Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Ja że tak się wtrące do czyszczenia odziwo używałem ordzewiacza plus sprężone powietrze i efekt był zadawalający ale jak, bez rozbierania??
RAFTEL Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Opublikowano 25 Marca 2011 micho jak to użyłeś tego odrdzewiacza i powietrza bez otwierania??
rookie Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 micho jak to użyłeś tego odrdzewiacza i powietrza bez otwierania?? Normalnie, puścił przez suszarkę i drugą stroną wyleciało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się